Kolesarji vozjo vštric

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:

Neveren robnik je tisti,kjer moraš sprednje kolo dvigovati,preden zapelješ na njega,sicer imaš kar precej možnosti,da ti preseka gumo na specialki

Ne rabiš met specialke - tudi navadne gume in feltne trpijo ob teh robnikih. Da o kvaliteti vožnje ne govorimo.

Ampak zato pa kolegi avtomobilisti ustavljajo svoja vozila pred začetkom kolesarke steze, uradno pod pretvezo, da čakajo, da se bodo vklopili v promet, dejansko pa zato, da kolesarja pripravijo, da manevrira pred ali za tako ustavljenim vozilom in s tem tako zmanjša hitrost, da nalet na robnik ni več kritičen.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Žalostno je, da bomo samo tisti, ki itak že poznamo tole prebrali in razumeli.
rolleyes-1.gif


Drgač sem pa upal, da bo kdo od nabijalcev se malo potrudil.
crazy1.gif
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.714
9.483
113
Tole zgoraj predpisuje, kaj moraš imeti ponoči in nikakor obvezne opreme kolesa. O kakem zvoncu pa ne duha ne sluha, Tko da bodo moral fantje še enkrat v prvi razred OŠ, kjer se mulčki učijo brat.

Med tem pa, dečki nepismeni, oladite in ne skačite v luft vsakič ko vidite kolesarja na specialki na cesti. Lepo žmigavec in varno prehitet pa ne bo noben bidonov metal in podobnih stvari.
 
Nazadnje urejeno:

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.392
2.564
113
... ponoči in ob zmanjšani vidljivosti ...
ok, je v zakonu. ampak tale vidljivost. kako je definirana zmanjšana vidljivost?
Torej je in ni
smile-1.gif

Tukaj na ALTER-ju se doskrat sklicujemo na - kje je to napisano.
Torej, kje so omenjene bremze (mislim, da je glede varnostnega vidika, zelo pomemben del kolesa?
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.335
9.572
113
EU
Ni res. Za po noči piše da moraš imeti prižgano. Po dnevi enako moraš imeti, vendar neprižgano.
evil.gif
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.392
2.564
113
@kalbo, reši življenje kolesarjem in nam povek, kako zgledaš na kolesu?
ne bi radi napačnega zbil-povozil
smile-1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik brane_new pravi:
... ponoči in ob zmanjšani vidljivosti ...
ok, je v zakonu. ampak tale vidljivost. kako je definirana zmanjšana vidljivost?
Torej je in ni
smile-1.gif

Tukaj na ALTER-ju se doskrat sklicujemo na - kje je to napisano.
Torej, kje so omenjene bremze (mislim, da je glede varnostnega vidika, zelo pomemben del kolesa?

3. člen ZPrCP, alineja 60

Edit

Ni pa zmanjšana vidljivost tisto, ko sem vam stemni pred očmi, ko zagledate kolesarja.
 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.714
9.483
113
Ne čisti budalizem, sam žal je pri nas prepovedan za amaterje. Sam nepismeni dečki tko ne ločjo med kolesarjem z licenco na treningu in amaterjem,
Dejansko je pa lažje prehitet skupino 6 kolesarjev ki vozijo v koloni po dva, kot skupino 6 kolesarjev, ki vozijo v gosjem redu.

PS: Nikoli ne vozim vštric, da ne bo pomote.
 
Nazadnje urejeno:

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
Ja, se strinjam, ampak dva amaterja, ki vozita vstric se ne priravljata za giro. Gledam z vidika varnosti kolesarja. Sploh zdaj, ko pride poljak s kemperom pa enih 20 ur voznje za sabo. Kar zmrazi ne
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
vštric se nikoli ne vozim(o)
ampak, kaj pa v Avstriji, kjer se lahko s specialko voziš vštric po dva?

kolesarske v SLO so pa samo za to, da se lahko reče, da so...
realno niso niti "k" od kolesarskih stez - gor dol gor dol robniki, nevarni izvozi ob dvakrat previsokih živih mejah
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.449
2.165
113
Madona imate dela z eno čist brezvezno stvarjo. Kolesarji so pač na cesti, tako kot ostali udeleženci v prometu.
Eni so pač normalni, eni so pa mal posebni. Počakaš in prehitiš ko lahko to storiš normalno, a je to tako težko?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.833
2.107
113
Če pomislim, izven mesta z izjemo kakšnega arogantnega egotripaša res zelo redko naletim na čudake, nasprotno pa opazim precej bedakov po mestu, ki se jim jebe tako za osnovna pravila kot ostale v prometu.
Včeraj na Mangrtu je kolega ravno menjal zračnico, ko se je ustavil 'pajkičar' in vprašal, če kaj nucamo, za njim pa avstrijski avto z enakim vprašanjem.
Kot voznika avta me tudi kakšna vožnja vštric ne zmoti toliko, da bi moral koga opozarjati na to ali mu citirati zakone. Prehitiš ali počakaš, sekirati se nima ravno smisla. Sam pa takšne vožnje z varnostnega vidika ne prakticiram.
 

Jordan

Fizikalc
5. jun 2009
2.839
-9
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Če pomislim, izven mesta z izjemo kakšnega arogantnega egotripaša res zelo redko naletim na čudake, nasprotno pa opazim precej bedakov po mestu, ki se jim jebe tako za osnovna pravila kot ostale v prometu.
Včeraj na Mangrtu je kolega ravno menjal zračnico, ko se je ustavil 'pajkičar' in vprašal, če kaj nucamo, za njim pa avstrijski avto z enakim vprašanjem.
Kot voznika avta me tudi kakšna vožnja vštric ne zmoti toliko, da bi moral koga opozarjati na to ali mu citirati zakone. Prehitiš ali počakaš, sekirati se nima ravno smisla. Sam pa takšne vožnje z varnostnega vidika ne prakticiram.

To so pač kolesarji, v mestu pa so ljudje ki pač uporabljajo kolo do službe in zato počnejo 1001 neumnost (seveda ne vsi). V splošnem jih je večina pravih rekreativnih kolesarjev čisto korektnih je pa treba biti previden pri prehitevanju raje malce počakat, ker so ponekod ceste izjemno slabe in če zapelje pred teboj v luknjo ga lahko malo zmaje...
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Kaksni izgovori, da se ne morjo po kolesarskih vozt....
hysterical-1.gif
Ne vem, zakaj nekateri jamrajo v drugih temah, da so nase ceste u pisdi.....
Js nimam cist nic proti temu, ce kdo nabunka kolesarja, al ga pa zbije, rukne.....se ze nimajo dovolj radi, da pridejo v take situacije.....Pa da med izpusnimi plini nabirajo vrhunsko kondicijo za Giro, je tud iz trte.....
hysterical-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Lahko, pod posebnimi pogoji:
- samo tam, kjer ni kolesarske steze/poti
- vsaj 2 para
- pravilno označeno spremljevalno vozilo

ne-ne-1.gif


Res pa je:
- samo tam kjer ni kolesarske
- ne ponoči in "megli" (zmanjšana vidljivost)
- licenca mora biti
- spremljevalna so pa obvezna, ko vse skupaj rata organizirana kolona - tj. najmanj dva para

In ja - da se razumeti po "tvoje" - grem pa z mojo razlago do Bruslja, če bo treba.

Zgoraj je člen in link do zakona. Samo prebrat in razumet ga je treba.

Citat:
(1) Ne glede na drugi odstavek prejšnjega člena smejo vozniki koles, ki imajo licenco Kolesarske zveze Slovenije ali ustrezne druge mednarodne kolesarske organizacije, za nastope na organiziranih kolesarskih tekmovanjih pri izvedbi treninga na javni cesti voziti tudi po dva vzporedno. Voznikom koles ni dovoljeno voziti vzporedno, kadar je zmanjšana vidljivost in ponoči. Pri vzporedni vožnji se lahko uporablja le skrajni desni prometni pas.

(2) Trening iz prejšnjega odstavka lahko poteka na vozišču tistih cest, ki nimajo kolesarskega pasu oziroma kolesarske poti.

(3) Organizirana kolona voznikov koles, ki vozijo vzporedno, ne sme šteti manj kot štiri voznike koles (2 para). Organizirano kolono voznikov koles spredaj ali zadaj spremlja vozilo, označeno s posebno opozorilno svetilko, ki oddaja rumeno svetlobo.

Lahko greš tudi do Vatikana, če češ. Pravilo je takšno in treba se ga je držat. Če se hočeš vozit vštric, mora biti licenca, vsaj 2 para in spremljevalno vozilo.

Kje v prvem odstavku piše, da velja le za organizirano skupino?

Dragi moj, zakonodaje se pač ne da brat selektivno odstavek po odstavek ... In v tem priemru, je bila ideja zakonodajalca taka, kot sem napisal (in če bi prišlo do zapleta, bi bilo tako tudi tolmačenje oz pojasnilo in to je to). Vem, sem sedel zraven na raznih razpraveh, ko je zakon nastajal. Sicer izguba časa, ampak vsaj kaj sem izvedel.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi: Če ti je kdo na poti, pritisneš na bremzo (ja, tud prestavit bo treba, pa gas spet dodat), počakaš par sekund in greš mimo (s svojim življenjem).

Se absolutno strinjam - hkrati pa lahko iz lastnih izkušenj (ki niso nujno merodajne) napišem, da imajo s tem največ problemov prav kolesarji, še posebej v mestu. Bognedaj, da bi morali zmanjšat hitrost ali celo ustavit ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:


Je čisto vseeno, a imaš specialko, gorca, otroški bicikl al pa kaj tretjega. Če je kolesarska, se moraš peljat po kolesarski. Zakaj za kolesarje pravila kar ne bi veljala? A če si kupim eno road legal štirokolesno specialko (vsaj GT3 RS, recimo, če ne ša kaj hujšega), lahko potem letim kjer hočem kolikor hočem, ali kaj?
Pravila so pravila. Držte se jih ... Če je kolesarska preslaba za specialko, se pač ne vozit tam s specialko oz prilagodi hitrost stanju kolesarske.

Lej zadeva je taka...strogo tehnično gledno,po pravilih,imaš celo prav,ampak lahko ti rečem da si malo skregan z realnostjo ali ali nikoli še nisi resno kolesaril! Lahko ti pokažem določene odseke kolesarskih cest,kjer se prektično NOBEN kolesar ne vozi,ampak vsi vozijo po cesti ob njej...problem pa je,ker se ne vprašaš zakaj se ne vozijo po kolesarski? Ker je obupna! En tak primer je nekaj sto metrov kolesarske,ko se pelješ od pošte v Dobrunjah (Sostro) v smeri proti Ljubljani,tam se mogoče 5% kolesarjev vozi po kolesarski,vsi ostali pa zraven po cesti. Je 95% kolesarjev nevzgojenih?
Žal je veliko kolesarskih slabih in neprimernih za vožnjo...izjema je recimo prenova Litijske ceste,kjer so lepo označili pas za kolesarje in vsi vozijo po njem...sprešujem se zakaj niso vse kolesarske narejene na tak način?

p.s.: primerjava o divjanju z GT3 RS je slaba,saj ne govorimo o divjanju!

Ni slaba primerjava - v obeh primerih gre za to, da bi se radi vozili hitreje, kot se da z določenim tipom vozila tam, kjer bi se z njim moral voziti.
Zakaj niso vse kolesarske take? Jaz bi bil takoj za, ampak kot vidiš, ni denarja. Še za cesto imet normalno prevozno, pa jih zapirajo, kaj šele za koleasrske. In dokler ne bo urejeno, sta dve moænosti: ali se prilagodiš al se pa izseliš na Nizozemsko. SMo zadnji eno zgodbo tam delali, kolesarske avtoceste so impresivna stvar.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Pa ti znaš brat? Ni problem v "malo ruka". Problem je v nevarnostih. Sam teletu razlagat stvari je itak nesmisel. Vsedi se na kolo, pa poizkusi. Boš presenečen tako nad bizarnostjo nekaterih kolesarskih stez, kot nad kulturnostjo večine "Armstrongov". Idiotki so v manjšini.

V mestih niti ne.
In z biciklom se prevozil čisto dovolj cest in kolesarskih, da vem, kakšno je stanje. In vem, da so tudi vozniki avtov nestrpni. Če bi pri nas stvari na lokalnih cestah naredili, kot so ponekod drugje, bi se jim verjetno zmešalo.
AMpak v koesarsko razvitih državah redko visiš tudi nekulturne kolesarje, pri nas pa jih je, kolikor hočeš.
Saj bo šlo na bolje, ko se bo infrastruktura urejala, ampak počasi, jebiga. Sicer pa so tudi na nizozemskem, recimo, na kolesarkih stezah uvozi na dvorišča ... Drugače pač ne more bit.