Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
Citat:
Uporabnik ishtar007 pravi:
Tudi večina kolesarskih je zelo slabo izvedenih, saj trening voženj ne moreš izvajat na njih. Npr. čez Logatec je veselica vozit po tistih hupserjih 40+... Pa uvoz/izvoz vsakih 5m. Je z vidika kolesarja pač bolj varno, da gre po cesti in pelje tistih svojih 40km/h.
Vidiš, ravno to je največja težava. Ker imaš specialko in z njo narediš več km kot povprečna babica z avtom, avtomatsko misliš da si na cesti "nekaj več". ČE je v mestu kolesarska steza, pač maš da se pelješ po njej, in tudi spoštuješ omejitev (25km/h). Sory. Treninge pa pač izvajaj izven urbanih območij, kjer ni kolesarske steze, kot to počnemo vsi ostali imetniki koles. Tako kot bi naj to po zakonu bilo. In s takim mišljenjem je zate bolje, da kolo prodaš, ker sicer boš prej ali slej (buhnedaj sicer), v novicah. In spet tragedija... VARNO je, da spoštuješ zakonodajo. Če pa ti že res ne gre normalna vožnja po zate urejeni progi, pa nabaši kolo na avto in se zapelji "ven", kjer je konec naselja in štartaj kjer ne boš več nikogar, ne sebe, ne ostalih udeležencev v prometu, ogrožal.
p.s.: "trening" in vožnja vštric sta formalno sicer dovoljena, ČE boš naredil prijavo treninga na policiji, s traso, ekipo, ter spremljevalnim vozilom. Dokler tega ne izpolnjuješ, si zgolj in samo "objesten specialkar".
p.p.s.: analogija na mestu, ki upam da jo boš razumel, pa je žal večina objestnežev ne: torej po tvoji logiki, če imam dirkalni motor, lahko delam trening v centru mesta? Ker, pač, imam dirkalni motor, ki je namenjen dirkanju, in valda lahko z njim dirkam tam, kjer sem si pač ta trenutek to zamislil? Menda ne...