Če si športni kolesar, te nihče nikamor ne sili, dajte si to že 1x dopovedat. In razumet, zakaj grejo nekaterim "pajkičarji" tako na [cenzura]. Ravno zato.Citat:
Uporabnik Lucijan pravi:
Najpogostejše ureditve kolesarskih poti pri nas te, če si športni kolesar, enostavno silijo na cesto in s tem v prekršek.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Pa saj gorenjci so nekaj podobenga naredili ze pred 10 keti in vec. Tam v okolici Cerkelj na Gorenjskem. Meni se je zdela dobra resitev ze takrat. Poceni in praktična.
Citat:
Uporabnik Lucijan pravi:
Meni je všeč ureditev kot jo imajo na Hrvaškem (skozi vasi na ruti Varaždin - Osijek). Kolesarska pot je integrirana z voziščem oz. je ločena od njega samo s črto. Kolesarjem ni namenjenih nekaj 10 cm temveč en meter in več. Kot kolesar tako nisi prisiljen voziti po najslabšem delu ceste (grbinam, luknjam in razjedam ob robu vozišča) motorna vozila pa nikoli ne uničujejo roba vozišča, ker do roba nikoli ne pridejo. klik
Najpogostejše ureditve kolesarskih poti pri nas te, če si športni kolesar, enostavno silijo na cesto in s tem v prekršek.
Cesta, če ni posebej zaprta ni in ne sme biti igrišče. To danes vedo že otroci. Tudi članki, ki govorijo o "športnih" avtomobilih so neumnost. Cesta je površina namenjena raznemu prometu, da se premakne od točke A do točke B v skladu z dogovorjenimi pravili.Citat:
Uporabnik Lucijan pravi:Najpogostejše ureditve kolesarskih poti pri nas te, če si športni kolesar, enostavno silijo na cesto in s tem v prekršek.
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Če si športni kolesar, te nihče nikamor ne sili, dajte si to že 1x dopovedat. In razumet, zakaj grejo nekaterim "pajkičarji" tako na [cenzura]. Ravno zato.Citat:
Uporabnik Lucijan pravi:
Najpogostejše ureditve kolesarskih poti pri nas te, če si športni kolesar, enostavno silijo na cesto in s tem v prekršek.
Druga stvar so tisti, ki kolo in kolesarske steze (če jih lahko tako imenujemo) uporabljajo za vožnjo oz. transport. Samo oni se zaradi tega ponavadi niti ne pritožuejo kaj dosti.
Eh, posploševati ni treba.Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
V ljubljani je nekaj v zraku, da so kolesarji huj k čreda ovc.
Hm, mislim da nisem zapisal ničesar takega, kar bi kazalo na to, da jemljem osebno. Hotel sem samo povedati, da obstajo vse vrste kolesarjev tudi v Ljubljani. Recimo včeraj se nas je kar nekaj peljalo lepo mirno s hitrostjo 10-15km/h, pa ustavljali smo se tudi pri rdečih lučeh. Potem imaš pa padalce, ampak take po moje kmalu izuči, da je samoohranitveni nagon vseeno fajn imeti, ker nič ne pomaga, če piše na nagrobniku: imel je prednost.Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Če si ti normalen in ne počneš zgoraj opisanih bizarnih zadev, ne vem, kako se lahko najdeš v tem in misliš, da govorim o tebi?
To je to ja.Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Ma pločnik in peš cona, če se zavedaš kje si ni nikakršen problem in me nikol ni motilo. Ko ti pa en prigoni in besno nažiga po zvoncu, češ pešci na pločniku umaknite se mi, tist je pa druga zgodba. Kamikaz je v ljubljani vse več, seveda opažam tudi tiste ki sicer krši kak predpis ampak zdravopametno.
Citat:
Uporabnik rs1975 pravi:
Citat:
Uporabnik Lucijan pravi:
Meni je všeč ureditev kot jo imajo na Hrvaškem (skozi vasi na ruti Varaždin - Osijek). Kolesarska pot je integrirana z voziščem oz. je ločena od njega samo s črto. Kolesarjem ni namenjenih nekaj 10 cm temveč en meter in več. Kot kolesar tako nisi prisiljen voziti po najslabšem delu ceste (grbinam, luknjam in razjedam ob robu vozišča) motorna vozila pa nikoli ne uničujejo roba vozišča, ker do roba nikoli ne pridejo. klik
Najpogostejše ureditve kolesarskih poti pri nas te, če si športni kolesar, enostavno silijo na cesto in s tem v prekršek.
Tudi sam sem bil presenečen, ko sem se vozil v teh koncih kako imajo dobro urejeno. Pri nas pa kreteni širijo pločnik, da si ga delijo kolesarki in pešci...