Niso sami načrtovali - so pomagali oni iz DRSCja, občinski prometni inšpektorji, pa mogoče še kdo iz DARSa. Ni pa dvakrat za reči, da niso imeli še svetovalce iz notranjega ministrstva.
Zato ker dovoz naj bi bil dovoz, ne pa stopnica.Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
In zakaj je tako pomembno, da ima vsak lastnik hiše čisto raven dovoz? A imajo vsi Ferrarije z 1cm lufta? Res debilno. Po mojem so načrtovalci morali biti mastno podkupljeni, ker enostavno ne verjamem da so taki imbecili, da bi to načrtovali sami.
Kaj pa je? Divjanje? Po mestu pač ni poligon in za froce je to definitivno bolje kot da gredo po cesti. In pri 15 km/h se ti ne bo ravno želodec obrnil.Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
Ne, to je slabše kot nič. Če bi ne bilo zarisane kolesarske steze, bi smel po ravni cesti. Sedaj pa moram čez ta roller coaster.
Kolesarjenje v mestu pač ni samo da lahko ViaMichelin zariše pot od A do B.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Kaj pa je? Divjanje? Po mestu pač ni poligon in za froce je to definitivno bolje kot da gredo po cesti. In pri 15 km/h se ti ne bo ravno želodec obrnil.Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
Ne, to je slabše kot nič. Če bi ne bilo zarisane kolesarske steze, bi smel po ravni cesti. Sedaj pa moram čez ta roller coaster.
Kolesarjenje v mestu pač ni samo da lahko ViaMichelin zariše pot od A do B.
Se strinjam in nikakor ne zagovarjam takšnega načina delanja kolesarskih. Sam bi pač šel po cesti in verjetno preživel histerične napade alergikov na pajkičarje. Seveda pa spet odvisno od prometa. Če bi bila gor totalna gužva s tovornjaki bi šel pač po kolesarski. Za froce je pa to bistveno bolj kot nič.Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Pelji se vsaki dan 2-3 km po takem v službo in nazaj, pa popoldan še kam, pa se potem oglasi, da je bolje kot nič.
Se strinjam.Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Najslabše pri taki "rešitvi" je namreč to, da v papirjih sedaj piše, da je kolesarska urejena - to da je neuporabna in celo nevarna pa seveda ne piše.
To je pač posledica prikoritniških opic, ki dobijo službo po vezah, dodaj zraven še malo korupcije (npr. ''popravilo'' čez 2 leti, isti gradbinec) in si tam. Balkan pač. Je takih zadev na tudi občinskem nivoju še pa še.Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Rešitev - "dvonivojski" uvozi - del, kjer ne kolesarska od ceste ločeno z nizkim robnikom in ravna. Nagib do uvoza pa potem samo na delo kjer je pločnik za pešce. Ja vem - klančina bi imela nekaj višji nagib, kar se pa da tudi z določenimi prijemi skoraj popolno rešiti.
Samo to stane le nekaj več kot vedro bele barve in 10 cm čopič. Predvsem pa potrebuje vsaj osnovno razumevanje prometa in prometne varnosti.
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
In zakaj je tako pomembno, da ima vsak lastnik hiše čisto raven dovoz? A imajo vsi Ferrarije z 1cm lufta? Res debilno. Po mojem so načrtovalci morali biti mastno podkupljeni, ker enostavno ne verjamem da so taki imbecili, da bi to načrtovali sami.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Drugače sem pa mnenja, da je to vsekakor bolje kot nič. Tudi cesta ni vedno ravna, pa kolikor vidim klančine nimajo stopnic.
No, pa kar verjemi.Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Po mojem so načrtovalci morali biti mastno podkupljeni, ker enostavno ne verjamem da so taki imbecili, da bi to načrtovali sami.
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
In zakaj je tako pomembno, da ima vsak lastnik hiše čisto raven dovoz? A imajo vsi Ferrarije z 1cm lufta? Res debilno. Po mojem so načrtovalci morali biti mastno podkupljeni, ker enostavno ne verjamem da so taki imbecili, da bi to načrtovali sami.
Ti pa si patron prve klase. Kako pa bo lastnik prišel do bajte? Tko da dovozi niso debilni, je pa izvedba. Pločnik bi moral bit ožji in kolesarska del vozišča, pa bi bilo brez težav.
Samo za to je potrebno razmišljati vnaprej, že pri projektiranju urbanističnh načrtov, kar pa je pri nas skoraj misija nemogoče. Tako imaš potem hiše 3metre od ceste, pa na vsakih 5 metrov in smrekca odpade.Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
V tujini je praksa pri urejanju urbanističnih načrtov taka, da ima en "uvoz" (slepa ulica) na glavno cesto 2xN hiš, torej, imaš smrekico, da na en uvoz pobereš 4, 6, 8,... hiš, dvojčkov, ne pa da imaš n na n "glavnih" cest, ker valda mora imeti vsak glavno ulico s pločnikom in kolesarsko mimo hiše...