Kolesarji vozjo vštric

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.623
113
še v SLO - ampak komaj
Niso sami načrtovali - so pomagali oni iz DRSCja, občinski prometni inšpektorji, pa mogoče še kdo iz DARSa. Ni pa dvakrat za reči, da niso imeli še svetovalce iz notranjega ministrstva.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.153
3.873
113
Vsekakor kolesarja med načrtovalci ni bilo. Niti blizu. Namesto oznak za kolesarsko stezo pa bi bilo primerneje da bi enostavno fakiče na pločnik narisal.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
In zakaj je tako pomembno, da ima vsak lastnik hiše čisto raven dovoz? A imajo vsi Ferrarije z 1cm lufta? Res debilno. Po mojem so načrtovalci morali biti mastno podkupljeni, ker enostavno ne verjamem da so taki imbecili, da bi to načrtovali sami.
Zato ker dovoz naj bi bil dovoz, ne pa stopnica.
Tukaj (oz. v Sloveniji) je osnovna napaka, da se kolesarske tlači na pločnik, namesto da bi bila na cesti.
Drugače sem pa mnenja, da je to vsekakor bolje kot nič. Tudi cesta ni vedno ravna, pa kolikor vidim klančine nimajo stopnic. Tako da...
Če si pa hitrejši greš pa po cesti mimo. Sedaj čakam skok in pljuvanje Alterašev z alergijo na pajkičarje.
grin1.gif


Edit: se popravljam, vidim da je vsaj ena konkretna stopnica. No, to bi moral pa nadzorni izvajalca za jajca prijet in zahtevat popravilo.
 
Nazadnje urejeno:

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Ne, to je slabše kot nič. Če bi ne bilo zarisane kolesarske steze, bi smel po ravni cesti. Sedaj pa moram čez ta roller coaster.

Kolesarjenje v mestu pač ni samo da lahko ViaMichelin zariše pot od A do B.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
Ne, to je slabše kot nič. Če bi ne bilo zarisane kolesarske steze, bi smel po ravni cesti. Sedaj pa moram čez ta roller coaster.

Kolesarjenje v mestu pač ni samo da lahko ViaMichelin zariše pot od A do B.
Kaj pa je? Divjanje? Po mestu pač ni poligon in za froce je to definitivno bolje kot da gredo po cesti. In pri 15 km/h se ti ne bo ravno želodec obrnil.
wink-1.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Verjemi, so glih prav usekani. Ali je pa kakšna fora v zakonodaji.
Lahko bi pa v takem primeru pustili stalno spuščen robnik (verjetno), čeprav teli pukli niti niso taka panika za bicikel.
Panika je tam, kjer je poleg pukla še zavoj, pa še prometn znak pa še štanga od razsvetljave. Pa kreteni niti ne pomislijo, da se kolesar tudi nagne, ko dela zavoj.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.623
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
Ne, to je slabše kot nič. Če bi ne bilo zarisane kolesarske steze, bi smel po ravni cesti. Sedaj pa moram čez ta roller coaster.

Kolesarjenje v mestu pač ni samo da lahko ViaMichelin zariše pot od A do B.
Kaj pa je? Divjanje? Po mestu pač ni poligon in za froce je to definitivno bolje kot da gredo po cesti. In pri 15 km/h se ti ne bo ravno želodec obrnil.
wink-1.gif

Pelji se vsaki dan 2-3 km po takem v službo in nazaj, pa popoldan še kam, pa se potem oglasi, da je bolje kot nič.

Najslabše pri taki "rešitvi" je namreč to, da v papirjih sedaj piše, da je kolesarska urejena - to da je neuporabna in celo nevarna pa seveda ne piše.
Ko se bo pa kaj zgodilo, bo pa kriva neprilagojena hitrost.

Rešitev - "dvonivojski" uvozi - del, kjer ne kolesarska od ceste ločeno z nizkim robnikom in ravna. Nagib do uvoza pa potem samo na delo kjer je pločnik za pešce. Ja vem - klančina bi imela nekaj višji nagib, kar se pa da tudi z določenimi prijemi skoraj popolno rešiti.

Samo to stane le nekaj več kot vedro bele barve in 10 cm čopič. Predvsem pa potrebuje vsaj osnovno razumevanje prometa in prometne varnosti.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Pelji se vsaki dan 2-3 km po takem v službo in nazaj, pa popoldan še kam, pa se potem oglasi, da je bolje kot nič.
Se strinjam in nikakor ne zagovarjam takšnega načina delanja kolesarskih. Sam bi pač šel po cesti in verjetno preživel histerične napade alergikov na pajkičarje. Seveda pa spet odvisno od prometa. Če bi bila gor totalna gužva s tovornjaki bi šel pač po kolesarski. Za froce je pa to bistveno bolj kot nič.

Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Najslabše pri taki "rešitvi" je namreč to, da v papirjih sedaj piše, da je kolesarska urejena - to da je neuporabna in celo nevarna pa seveda ne piše.
Se strinjam.

Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Rešitev - "dvonivojski" uvozi - del, kjer ne kolesarska od ceste ločeno z nizkim robnikom in ravna. Nagib do uvoza pa potem samo na delo kjer je pločnik za pešce. Ja vem - klančina bi imela nekaj višji nagib, kar se pa da tudi z določenimi prijemi skoraj popolno rešiti.

Samo to stane le nekaj več kot vedro bele barve in 10 cm čopič. Predvsem pa potrebuje vsaj osnovno razumevanje prometa in prometne varnosti.
To je pač posledica prikoritniških opic, ki dobijo službo po vezah, dodaj zraven še malo korupcije (npr. ''popravilo'' čez 2 leti, isti gradbinec) in si tam. Balkan pač. Je takih zadev na tudi občinskem nivoju še pa še.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Fenomen slovenije je tudi, da ima vsaka bajta svoj dovoz na glavno cesto. Tega tudi nikjer v razvitem svetu ne vidis!
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
In zakaj je tako pomembno, da ima vsak lastnik hiše čisto raven dovoz? A imajo vsi Ferrarije z 1cm lufta? Res debilno. Po mojem so načrtovalci morali biti mastno podkupljeni, ker enostavno ne verjamem da so taki imbecili, da bi to načrtovali sami.

Ti pa si patron prve klase. Kako pa bo lastnik prišel do bajte? Tko da dovozi niso debilni, je pa izvedba. Pločnik bi moral bit ožji in kolesarska del vozišča, pa bi bilo brez težav.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.153
3.873
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Drugače sem pa mnenja, da je to vsekakor bolje kot nič. Tudi cesta ni vedno ravna, pa kolikor vidim klančine nimajo stopnic.

Tole ni samo slabše kot nič, ampak je zavestno in namerno ogrožanje pešcev in kolesarjev. In medvedja usluga vsem, tudi šoferjem, ki bi radi z dvorišča na cesto. Sploh ne gre za hitrost in niso vsi kolesarji stari 20 let da bi leteli čez takšen poligon. Povprečen kolesar ima pač s tako kolesarsko precej več težav, kot če se pelje ob njej po ravni cesti. Tudi pri hitrosti 15-20 km/h. Pa ne samo zato ker je treba manevrirat gor in dol, ampak ker ob vsaki vdolbinici upravičeno pričakuje da ga bo z desne nekdo ki bo hotel pogledat na cesto nehote naložil na havbo.

Enostavno po mojem mnenju ni v tem primeru niti najmanjšega razloga da ne bi kolesarske steze dal dol s pločnika na cesto.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Tule bi bilo za moje pojme bolj na mestu da kolesarka in del za pešče ne bi bila višinsko ločena od cestišča. Robniki v višini asfalta cestišča.

Problem rešen.

Tole še staro mamco sheba - ji herc ven zabriše zaradi spreminajoče višinske razlike
evil.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Po mojem so načrtovalci morali biti mastno podkupljeni, ker enostavno ne verjamem da so taki imbecili, da bi to načrtovali sami.
No, pa kar verjemi.
wink-1.gif

Kaki lokalni "one man band" projektanti za občinske projekte (kot je gornji primer) so še posebej nesposobni. Poleg tega pa se teh skakalnic pogosto niti ne projektira, ampak jih naknadno naredi lokalni izvajalec, ker pač tako dela že celo večnost ali pa je že lokalni projektant (kak prijatelj z županom) tako samovšečen, da se "s takimi detajli ne ukvarja".
Seveda je potem tudi nadzor običajno posebna cvetka.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.678
6.711
113
pri taščici
Kot ste nekateri ze omenili,
Kolesarsko bo s crto locili od ceste (na istem nivoju), potem pa naj kvackajo robnik in plocnik.
Pri Velani sem konkretno letel preko havbe, ker nek trenerkar ne smirgla plocnika in kolesarske steze.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Avto, ko se vključuje na glavno ulico, se ustavi na črti motoriziranega voznega pasu. Kolesarska? Kakšna kolesarska. Tako Hanzi leti čez havbo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.678
6.711
113
pri taščici
Yep.... Plocnik je od velanininefa zenljisca locen z neko zivo mejo. Plocnik pa KS skupaj siroka dobra 2m ali pa celo 3. In tip pride iz velane ven, preko plocnika, kolesarske direkt do smartinke. Jaz pa v istem momentu po kolesarski.... Zato se potem zacnes izogibat vozil nu po takih kolesarskih. Ampak tam mimo velane res ni pametno iti po smartinki.
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
In zakaj je tako pomembno, da ima vsak lastnik hiše čisto raven dovoz? A imajo vsi Ferrarije z 1cm lufta? Res debilno. Po mojem so načrtovalci morali biti mastno podkupljeni, ker enostavno ne verjamem da so taki imbecili, da bi to načrtovali sami.

Ti pa si patron prve klase. Kako pa bo lastnik prišel do bajte? Tko da dovozi niso debilni, je pa izvedba. Pločnik bi moral bit ožji in kolesarska del vozišča, pa bi bilo brez težav.

V tujini je praksa pri urejanju urbanističnih načrtov taka, da ima en "uvoz" (slepa ulica) na glavno cesto 2xN hiš, torej, imaš smrekico, da na en uvoz pobereš 4, 6, 8,... hiš, dvojčkov, ne pa da imaš n na n "glavnih" cest, ker valda mora imeti vsak glavno ulico s pločnikom in kolesarsko mimo hiše...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
V tujini je praksa pri urejanju urbanističnih načrtov taka, da ima en "uvoz" (slepa ulica) na glavno cesto 2xN hiš, torej, imaš smrekico, da na en uvoz pobereš 4, 6, 8,... hiš, dvojčkov, ne pa da imaš n na n "glavnih" cest, ker valda mora imeti vsak glavno ulico s pločnikom in kolesarsko mimo hiše...
Samo za to je potrebno razmišljati vnaprej, že pri projektiranju urbanističnh načrtov, kar pa je pri nas skoraj misija nemogoče. Tako imaš potem hiše 3metre od ceste, pa na vsakih 5 metrov in smrekca odpade.