No shit, sherlockCitat:
Uporabnik sajkek pravi:
čakaj, ce mas ravljenega ni cena 25 k€ ampak pol manj..si ze na tem anslovu prisparal 12.500 €
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Se strinjam, je potrebno pogledat točno vsak primer posebej, ker lahko odstopa. Ampak do sedaj so mi izračuni še za vsak primer pokazali to, tako da lahko mirno trdim, da zadeva drži v primeru ljudskih avtomobilov in realnih identičnih predpostavk. Torej, da ne delaš z avtom par jurjev letno, temveč se ga uporablja recimo 20 do 30 tisoč km letno, da v primeru novega ne upoštevaš uradnih servisov, v primeru rabljenega pa kozolčarje, da v obeh primerih upoštevaš kasko oz. do določenega leta, itd. Razlika pri rabljenem avtomobilu postane relativno nizka...
Koliko km pa delaš letno s tem avtomobilom?
No vidiš, že primerjaš jabolka in hruške.Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Se strinjam, je potrebno pogledat točno vsak primer posebej, ker lahko odstopa. Ampak do sedaj so mi izračuni še za vsak primer pokazali to, tako da lahko mirno trdim, da zadeva drži v primeru ljudskih avtomobilov in realnih identičnih predpostavk. Torej, da ne delaš z avtom par jurjev letno, temveč se ga uporablja recimo 20 do 30 tisoč km letno, da v primeru novega ne upoštevaš uradnih servisov, v primeru rabljenega pa kozolčarje, da v obeh primerih upoštevaš kasko oz. do določenega leta, itd. Razlika pri rabljenem avtomobilu postane relativno nizka...
Koliko km pa delaš letno s tem avtomobilom?
Ne morem se strinjati. Moji izračuni kažejo, da ko avto pride čez določeno starost, si v vsakem primeru v plusu. Cene rezervnih delov padejo, mehaniki dobijo izkušnje s tem modelom, ve se, kakšne so hibe in kako se jih popravi. Uradni servis vidiš lahko samo še izjemoma. Za stare avtomobile se običajno da dokopati do repair-manualov, ki ti omogočijo, da marsikaj postoriš in zamenjaš tudi sam doma. Potrošni material je za nekatere stare avtomobile prav smešno poceni v primerjavi z novimi. Pri daljšem lastništvu se ti splača nabaviti zimski set platišč z gumami, kar tudi poceni stvari. Pa še kaj bi se našlo.
IMHO, se kasko pri starejših avtih ne splača. O tem smo že na široko debatirali v neki drugi temi.
Kilometrov? V zadnjih letih malo manj, prej pa okrog 15.000 km letno.
Cene na pamet za Passat-a pri nepooblaščencih :Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Ne, par jurjev stroški so samo zgodbice za rajo. Dejstvo je da seše tako čudne stvari rešijo zamanj kot jurja, sploh za avte do ranga passat. Vseostalo so pravljice za lahko noč in z realnostjo nimajo veze.
Ja, je lahko... Če imaš pa srečo in si zadel tombolo z rabljenim avtom, ki bo več na popravilu kot na cesti, potem zna tisti padec cene novega biti še malo. Ni malo takih primerov, ampak se ne hvalijo ravno s temCitat:
Uporabnik sajkek pravi:
Na koncu je še vedno tako, da lahko rabljenega tudi na odpad pelješ, pa si še vedno v plusu glede na novega (v odvisnostjo s starostjo). Tako velik je realen padec cen novim avtomobilom v privh 5 letih.
''Nepotreben'' je zate, ampak potem ga tudi pri novem ne rabiš...Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Vseeno, vzorec obnašanja, servisiranja, vzdrževanja, zavarovanja itd pri rabljenem je vseeno malo drugačen, kot pri novih. Si že sam napisal, servisiranje pri uradnih (skoraj primoran) pa "nepotreben" kasko pa še kaj.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Cene na pamet za Passat-a pri nepooblaščencih :Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Ne, par jurjev stroški so samo zgodbice za rajo. Dejstvo je da seše tako čudne stvari rešijo zamanj kot jurja, sploh za avte do ranga passat. Vseostalo so pravljice za lahko noč in z realnostjo nimajo veze.
injektor ranga 150-200 EUR, so štirje
sklopka in vztrajnik ranga 500-600 EUR
obnova turbine ranga 400 EUR (tvegaš kar nekaj).
Sedaj pa seštej to. O cenah na pooblaščencih bolje, da niti ne pišem.
Če te pa še kaj zajeb... in imaš ''srečo'', da ti mehanik menjava vse po vrsti, pa si še bolj v k...
Ampak razumem, tukaj je alter: to se vse reši za par 10 EUR, vsi stručkoti, itd...
Ne boš verjel ampak na rabljenih avtomobilih delam bistveno več biznisa kot na novih, tako da mi je tvoje stališče v bistvu direkt voda na moj mlinCitat:
Uporabnik Resolver pravi:
Če pa ti zgornji primeri sesuvajo biznis, pa rade volje priznam, da je star avto jama brez dna.
Dej mi na tole odgovori: v kakšnem stanju misliš, da so amortizerji pri 300.000 km?Citat:
Uporabnik alpek pravi:
Pa še to. Ti pišeš 4 amortizerji so toliko in toliko. Ampak kera mona gre menjavat vse štiri naenkrat, če ni potrebe.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Ne boš verjel ampak na rabljenih avtomobilih delam bistveno več biznisa kot na novih, tako da mi je tvoje stališče v bistvu direkt voda na moj mlinCitat:
Uporabnik Resolver pravi:
Če pa ti zgornji primeri sesuvajo biznis, pa rade volje priznam, da je star avto jama brez dna..
Tudi razumem, da ti pač en Passat dela in dela brez kakršnihkoli stroškov. Tudi moja Octavija z 280.000 km je v 8-ih letih zahtevala točno 50 EUR izrednih stroškov. Prva sklopka in vztajnik (pardon sklopka pri 75.000 km zamenjana pod garancijo), injektorji, turbina, vse...
Ampak žal sem videl preveč Passijev iz uvoza z zjebanimi vztrajniki in sklopko pri ''150.000 km''. Malo se pozanimaj o injektorjih in določenem hladilniku pri 1.6 TDI prvih letnikov, pa vodni pumpi pri 2.0TDI. Itd. Da ne govorimo še o kupu senzorjev, recimo lambda sonda pri 2.0 TDI si nekje na 300 EUR in sem jo žal že pri parih avtomobilih z okrog 100.000 km prevoženimi videl problematično.
Seveda verjetnost ni zelo visoka, da ti vse to crkne na enem avtomobilu ampak te pa zna vsaj vztrajnik enkrat doletet pri rabljenem vozilu, pri novem pa znaš iti čez brez tega. Vse ostalo je pa sreča. Ampak kot rečeno, v ZGORNJEM IZRAČUNU MOREBITNI IZREDNI STROŠKI NISO BILI UPOŠTEVANI.
Tega pa nisem nikjer napisalCitat:
Uporabnik Resolver pravi:
Imaš prav. Star avto je podn; nevaren, veliko porabi, pušča te na cesti, vzdrževanje stane. Pa naj si gre za golfov razred ali pa VelSatis, Mercedes E ali Espace. Nov Golf 1.2 TSI je prava stvar.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Dej mi na tole odgovori: v kakšnem stanju misliš, da so amortizerji pri 300.000 km?Citat:
Uporabnik alpek pravi:
Pa še to. Ti pišeš 4 amortizerji so toliko in toliko. Ampak kera mona gre menjavat vse štiri naenkrat, če ni potrebe.