Ko se navadiš/razvadiš...

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.172
512
113
kranj
mene je že zdavnaj
smile-1.gif

pogledat ga lohk prideš...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Malo razmisli predno provališ... Je že MTL enkrat napisal tudi članek na to temo (o stroških lastništva vozila) in, oprosti izrazu, samo tepec misli da je lastništvo starejšega vozila zastonj...
Nekomu, kateremu je avto nuja in se temu primerno tudi obnaša hitro stroški lastništva narastejo na nepojmljiv znesek...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.703
6.720
113
pri taščici
Glej, ob postavki 18 jurjev ni bilo pojasnjeno kaj vsebuje ta cifra. Ce bi vedel da so v tej cifri tudi stroski registracije in gum, potem bi drugace komentiral.
Vem kaksni so stroski avta. Zato sem se uspesno cca 6 let izogibal drugega avta v familiji.

Sicer pa potem takem lahko lastnik espaca na grobo racuna stroske v 6 letih takole.
3x18 jurjev=50 jurjev
Edit:
Pravzaprav je bilo
Citat:
v 6 letih cca 18000 jurjev popravil
Kako pod to smatras registracijo in gume mi ni jasno.
 
Nazadnje urejeno:

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
He he, so smešni tisti ki mislijo da so strošek vozila samo izredni servisi in okvare...

samo tako je lazje ob minimalcu opraviciti nakup MB E klase ali bmw petico, celo Cja in trojke...
wink-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.703
6.720
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
He he, so smešni tisti ki mislijo da so strošek vozila samo izredni servisi in okvare...
Da bos srecen
Jurja stroska za manj kot jurja km v manj kot mesecu.
evil.gif

Pa cevi klime se kar spuscajo (se jih se nisem lotil)
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.267
1.897
113
Če kupiš staro garo je treba imet še dva do tri jurje v žepu da porihtaš nujne zadeve.

To je dejstvo.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
He he, so smešni tisti ki mislijo da so strošek vozila samo izredni servisi in okvare...

samo tako je lazje ob minimalcu opraviciti nakup MB E klase ali bmw petico, celo Cja in trojke...
wink-1.gif

Z minimalcem ne smeš niti pomisliti, da bi kupil star avto tega ranga, kaj šele kupiti.
 

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.172
512
113
kranj
alo no, a sem rekel, da sem se zmotil?!?! ne se zdej na te številke obešat. in ja, vse skupaj, z nakupom vred do zadnje žarnice me je tale zadeva stala nekaj malega čez 50.000 eur. v šestih letih. in ja, še vedno se super vozi. in ja, tudi dobri avti se kvarijo. po 6 letih. in recimo relanih 300.000 km. niso to nizko toražne ameriške prde, ki komaj vejo, da imajo za sabo že pol miljona km
smile-1.gif
in ja, še naprej bi ga vozil. a ga bom pač pustil nekomu, ki ga bo recimo primerno "upokojil".
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.585
339
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Malo razmisli predno provališ... Je že MTL enkrat napisal tudi članek na to temo (o stroških lastništva vozila) in, oprosti izrazu, samo tepec misli da je lastništvo starejšega vozila zastonj...
Članek je tukaj.

Še eno zanimivo dejstvo: če imaš avto več let (recimo 10) se letni stroški lastništva, če kupiš nov avto ali pa 4 leta star zelo približajo. Namreč vpliv izgube vrednosti v prvih štirih letih relativno izgubi težo, hkrati pa se poveča teža servisiranja in še morebitnih popravil. 4 leta novejši avto pa ima tudi nižjo porabo, itd...
Si tudi sam nisem mislil, da je tako, ampak za ''ljudske'' avtomobile večinoma drži. Izjeme so kakšni premijski ali ostali eksotični avtomobili, po možnosti, da se še dela malo km z njimi, kjer potem tudi nadaljnih 6 let ne more prinesti noter enormne izgube vrednosti v prvih štirih letih.
 

alpek

Pripravnik
15. avg 2007
914
3
18
No ja. AMpak tisti, ki je tukaj potencialna stranka si najbrž z razlogom ne more privoščiti novega avta, kar pomeni, da je treba v to primerjavo všteti tudi kredit/lising. V tem primeru pa primerjava ni več tako ugodna.
Npr. če imaš 200 evrov dodatnega odplačevanja na mesec, pa še kasko zavarovanje pa redne servise. Ni šans da imaš s starim avtomobilom preko dva jurja stroškov na leto. Seveda ne govorim o nakupu nepreverjenega predragega avtomobila. Ampak recimo 10 let star avto je še vedno cenejši za vzdrževanje kot nov, če upoštevamo redno + nekaj izdrednega vzdrževanja zaradi obrabe zaradi starosti.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Malo razmisli predno provališ... Je že MTL enkrat napisal tudi članek na to temo (o stroških lastništva vozila) in, oprosti izrazu, samo tepec misli da je lastništvo starejšega vozila zastonj...
Članek je tukaj.

Še eno zanimivo dejstvo: če imaš avto več let (recimo 10) se letni stroški lastništva, če kupiš nov avto ali pa 4 leta star zelo približajo. Namreč vpliv izgube vrednosti v prvih štirih letih relativno izgubi težo, hkrati pa se poveča teža servisiranja in še morebitnih popravil. 4 leta novejši avto pa ima tudi nižjo porabo, itd...
Si tudi sam nisem mislil, da je tako, ampak za ''ljudske'' avtomobile večinoma drži. Izjeme so kakšni premijski ali ostali eksotični avtomobili, po možnosti, da se še dela malo km z njimi, kjer potem tudi nadaljnih 6 let ne more prinesti noter enormne izgube vrednosti v prvih štirih letih.

To enostavno ne drži pavšalno. Kot drugi avto imam starino, ki me kljub vzdrževanju, da je blizu stanja mint-condition, v zadnjih desetih letih ni stala zelo veliko ali nič. Vodim vse stroške, ne govorim kar na pamet.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.585
339
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik alpek pravi:
No ja. AMpak tisti, ki je tukaj potencialna stranka si najbrž z razlogom ne more privoščiti novega avta, kar pomeni, da je treba v to primerjavo všteti tudi kredit/lising. V tem primeru pa primerjava ni več tako ugodna.
Npr. če imaš 200 evrov dodatnega odplačevanja na mesec, pa še kasko zavarovanje pa redne servise. Ni šans da imaš s starim avtomobilom preko dva jurja stroškov na leto. Seveda ne govorim o nakupu nepreverjenega predragega avtomobila. Ampak recimo 10 let star avto je še vedno cenejši za vzdrževanje kot nov, če upoštevamo redno + nekaj izdrednega vzdrževanja zaradi obrabe zaradi starosti.
Avto srednjega razreda, cena novega 25.000 EUR. Upoštevani popolnoma vsi stroški (vključno s financiranjem pri novem avtomobilu, gumami, servisi, zavarovanjem, gorivom, itd.) in je pri 20.000 km prevoženih letno prišel mesečni strošek 370 EUR pri rabljenem in 430 EUR pri novem avtomobilu.
Brez finančno ovrednotenih:
- bistveno večja možnost izrednih popravil pri rabljenem avtomobilu kupljenem s cca. 150.000 km
- brez upoštevanja menjave amortizerjev pri 300.000 km, kar je minimum... Nov avto jih ne bi dosegel, rabljen bi bil pa že čez...
- rabljen avtomobil ne bi 100% izpolnjeval želja kupca
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
To enostavno ne drži pavšalno. Kot drugi avto imam starino, ki me kljub vzdrževanju, da je blizu stanja mint-condition, v zadnjih desetih letih ni stala zelo veliko ali nič. Vodim vse stroške, ne govorim kar na pamet.
Se strinjam, je potrebno pogledat točno vsak primer posebej, ker lahko odstopa. Ampak do sedaj so mi izračuni še za vsak primer pokazali to, tako da lahko mirno trdim, da zadeva drži v primeru ljudskih avtomobilov in realnih identičnih predpostavk. Torej, da ne delaš z avtom par jurjev letno, temveč se ga uporablja recimo 20 do 30 tisoč km letno, da v primeru novega ne upoštevaš uradnih servisov, v primeru rabljenega pa kozolčarje, da v obeh primerih upoštevaš kasko oz. do določenega leta, itd. Razlika pri rabljenem avtomobilu postane relativno nizka...
Koliko km pa delaš letno s tem avtomobilom?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.524
10.743
113
čakaj, ce mas ravljenega ni cena 25 k€ ampak pol manj..si ze na tem anslovu prisparal 12.500 €. Plus to ,d a si malo čudno napisal, ker tisto ko je izgubba vrednosti si že oddela in plača in potem za ta strošek več ne delaš. V glavnem rahlo dvoumno, dejstvo pa je, da edina razlika in največji strošek je dejanska izguba vrednsti.. nobeno dodatno popravilo tega ne izenači.

Če imaš avto ki je vreden 5000 € pa je še vedno relatvino moderen in udoben z nekaj opreme, ni šanse da prideš bolje skozi z novim za 15 k€ plus. Raje vsako leto dodatno 500 € za dodatna popravila. Če že.
 
Nazadnje urejeno: