Sicer nisem strokovnjak za materiale, bolj so mi znani načini poslovanja.
Za apno sem bral članke (ali PR?), če v gugla vpišeš apno in asfalt najdeš precej člankov o izboljšanju kvalitete asfalta,
pa tudi strokovno mnenje združenja asfalterjev, da je to le "push" dobavitelja apna. Nimam mnenja, lahko pa špekuliram,
da se marsikaj ne izboljša, ker ni dovolj prostora pri koritih.
Korzika ima pozimi pogoje zelo podobne našim, na letnem nivoju pa so temperaturne spremembe višje. Njihove ceste
v hribih so stare, pa so kljub temu solidno ohranjene... seveda je tu faktor količine prometa in še kaj... Ne bom se spuščal
v materiale in tehnologijo, pač... slovenski preplačani projekti mi ne vlivajo zaupanja v strokovnost opravljanja dela nekaterih
izvajalcev, čeprav so največkrat prisiljeni izvajati delo na način, ki nasprotuje vsaki (tudi njihovi) logiki.
S tovrstnim načinom dela se srečujem dnevno in za storjene neumnosti običajno odgovarja izvajalec, ne pa naročnik, ki upravlja
z deljenjem dela, rokom izvedbe in financami, za seboj pa nima nikakršne povratne kontrole opravljenega dela. To je bila že v
začetku debate moja poanta... nadzor in njegova funkcija. Vsa čast pravim strokovnjakom, ki se upajo upreti moči deljenja in
vladanja zaradi pravilnega in korektno opravljenega dela, ki ne bo potrebovalo dodatnih popravil v garancijskem obdobju.