Pa še 75€ na leto za eno tunelsko karto, rabiš pa 4 če se hočeš po celi Avstriji vozit.Letna (v bistvu 14 mesecna) vinjeta pr jodlarjih 103.80 EUR. Revcki, majo manj AC (2265 km)za rihtat kokr mi, jih cist razumem
Pa še 75€ na leto za eno tunelsko karto, rabiš pa 4 če se hočeš po celi Avstriji vozit.Letna (v bistvu 14 mesecna) vinjeta pr jodlarjih 103.80 EUR. Revcki, majo manj AC (2265 km)za rihtat kokr mi, jih cist razumem
Podatki so vredni za marsikogar, recimo za gugl/TomTom/Here za posodabljanje podatkov o prometu.Oziroma drugače povedano, za fabriko morajo biti podatki, ki jih na ta način dobi dovolj vredni, da so se odločili plačati "naročnino". Verjetno spremljajo in analizirajo način uporabe avtomobila in podobno.
Biseri. Kako bo pa rešen uvoz na avtocesto? S črtkano črto? Torej v konici praktično nemogoče, v ostalem času pa zaradi izstrelkov neizmerno nevarno.Po tretjem pasu 110 kilometrov na uro
Prometne zagate slovensko družbo in okolje stanejo 2,4 milijarde evrov na leto. Štajerska avtocestna vpadnica v Ljubljano bo prva dobila tretji pas.www.dnevnik.si
Po mnenju strokovnjakov bo najbolj obremenjena tripasovnica v državi varnejša brez odstavnega pasu. Hkrati je v prihodnosti načrtovana še ena širitev istega odseka na 'pravo šestpasovnico in odstavnimi pasovi'.
Še to: za začetek bi morali narediti daljše pospeševalne pasove, kjer bi bilo prvih 100 metrov fizično preprečeno vključevanje na avtocesto. Skoraj vsakič ko vozim mimo Domžal, prileti na uvozu padalec, ki poskuša že iz krivine "naciljati" prehitevalni pas, pri tem pa vozi mogoče 70 km / h. Nekaj takih na minuto in je 10 km zadaj stoječ zastoj.Za potrebe vzpostavitve dodatnega pasu je tako treba dograditi zaviralne in pospeševalne pasove oziroma jih umakniti iz linije bodočega prometa,« našteva Poznič glavne obrise gradbenega posega.
mogoče ne bi bilo slabo, da prej prebereš članek, preden ga komentiraš:Biseri. Kako bo pa rešen uvoz na avtocesto? S črtkano črto? Torej v konici praktično nemogoče, v ostalem času pa zaradi izstrelkov neizmerno nevarno.
Ugibam, ker res ne vem kako bo ta detajl rešen.