Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Oziroma drugače povedano, za fabriko morajo biti podatki, ki jih na ta način dobi dovolj vredni, da so se odločili plačati "naročnino". Verjetno spremljajo in analizirajo način uporabe avtomobila in podobno.
Podatki so vredni za marsikogar, recimo za gugl/TomTom/Here za posodabljanje podatkov o prometu.
Citroen ima TomTom navigacijo z brezplačnimi posodobitvami za 4 leta, potem spet plačaš naročnino, ali pa ne posodabljaš. Prejšnji teden je prišla posodobitev zemljevidov po cca 1 letu - sredi MB je narobe enosmerna označena! Dejansko rabi prenos podatkov samo za prometne info.
Mogoče je tudi, da je prenos podatkov dejansko zastonj (kaka EU direktiva o nujnih storitvah kot klici na 112) ali tako malo plačljiv (recimo Telemach ima 1€ za 18 (prej 24) mesecev), da se to pač vkalkulira v ceno vozila.
Samo tega ne razumem najboljše. Režejo stroškje kjer je mogoče (eni še uporabniških navodil nimajo v polni tiskani obliki, moraš na tablici brat).
Potem pa naredijo vgrajeno navigacijo z mobilno povezljivostjo. Zakaj?
Naredi wireless carplay/android auto. Če rabiš, uporabiš mobilnik za navigacijo. Za vsakodnevno uporabo dom-šola-služba-šola-lidl-dom-fitnes-dom pač ne rabiš navigacije.
zato da lahko to napišejo na seznam opreme, ki jo nek avto ima. in na tem seznamu je vedno več opreme/storitev/funkcij, za katero se nihče ni vprašal, če to sploh dela kot je bilo zamišljeno pa če kdo sploh to uporablja. važno da je kljukica na seznamu, ki si ga je zamislil nek prodajnik, pa da je ta seznam čim daljši
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.