Kje & kako polniti na javnih polnilnicah?

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.218
113
www.adriamedia.si
Vpises kartico je rekel... Saj scasoma jo na pamet ves pri takih resitvah, ampak tapkat jo vseeno moras. In to ni bolj enostavno kot jo prislonit nekam.

Nehaj s tem foram. Nastel si uporabo vec appov, porabljati podatke (ki niso nujno zakupljeni v paketu, ampak so lahko precej dragi), tipkanje kartice (razen ce je v gpay, ki btw dela fenomenalno s posom tudi brez neta), in temu rečeš: "seveda je..."
In gpay in apčple pay. Kje je torej problem?
Lahko tudi POS,. ampak to se pač pozna pri ceni polnjenja s kartico.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.218
113
www.adriamedia.si
Seveda ja... POS terminal bo 10k€ pri ultra hitri polnilnici s ceno 100k€. Pa integracija plačilnega sistema v zaledje se bo res poznala pri mreži par 100 (ali celo 1000) polnilnic.

Če slučajno govoriš o AC polnilnicah se pa strinjam... tam bi lahko bil en POS terminal za celo lokacijo (kot pri parkiriščih).

50kW polnilnice pa sploh nima več smisla montirat.
POS je ranga 2-3k (pri polnilnici za 20 ali 40 K ali 100K. In ja, integracija se pozna, še posebej maloi operaterjem z 1, 2 5 polnilnicami. Ali misliš, da si ti ne zaslužijo možnosti vstopa na ta trg brez debilno visokega entry barrierja? Al smo se odpovedal svobodnemu gospodarstvu pa bi to rešilo plansko, v petletki? Plus del, ki ga pobriajo payment providerji/banke. Dajmo še njim omejit.
En POS za kup ACjk imaš v SLO ("naše" polnilnice v GH šubičeva), ni bilo ravno poceni. Čez prst bi rekel, da se je investicija podražila za 10% (če ne štekem vloženih ur dela)
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.880
758
113
www.jernej.org
Ja... dejansko sem mnenja, da ne potrebujemo malih operaterjev s 5 polnilnicam, ki posiljujejo svoj app. Ker pri takih stvari večinoma ne delujejo in potencialnim strankam samo dajejo lažen občutek obstoječe infrastrukture.

POS terminali so postali smešno poceni (si jih lahko privošči že vsak SP, ki prodaja domače marmelade). Sicer se bo pa stvar sama od sebe rešila, če bodo proizvajalci to prisiljeni integrirat v polnilnice. Se bo strošek pač skril v tisto bolano maržo, ki jo imajo trenutno pri polnilnicah.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.225
6.766
113
In gpay in apčple pay. Kje je torej problem?
Lahko tudi POS,. ampak to se pač pozna pri ceni polnjenja s kartico.

Ti si rekel, da je enostavneje... Pa ni!

Da se bo cena nabila dalec preko stroskov, cim bodo prisiljeni, je pa jasno. Sploh tam, kjer je VAG zraven. To sploh ni sporno ali vprasanje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: uncle_sam

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.225
6.766
113
Sicer se bo pa stvar sama od sebe rešila, če bodo proizvajalci to prisiljeni integrirat v polnilnice. Se bo strošek pač skril v tisto bolano maržo, ki jo imajo trenutno pri polnilnicah.

Nic se ne bo od tam krila. Kril bos ti ta famozen strošek. Zdajle se pa masira, kako velik da je, da bos lažje razumel in sprejel to upraviceno podrazitev.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.880
758
113
www.jernej.org
Saj je prav, da ga potrošnik krije, če drugače ne gre. Ampak, če pogledaš trenutne cene polnjenja na javni infrastrukturi, boš hitro ugotovila, da imajo dovolj visoke marže, da bodo oni to pokrili. Za normalne cene bo pa prej ali slej poskrbel trg. Zaenkrat jim očitno paše, da so cene visoke in se čim manj ljudi odloči za EV... Tesla, ki nima alternative, pa ponuja polnjenje po konkurenčnih cenah (oz. na trenutke celo dumping cenah).
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in uncle_sam

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.225
6.766
113
Saj je treba samo pocakat... Ko bo nujno - ce se cene ne bodo spremenile, bodo sli v svoj zep, ce se bodo, pa v tvoj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.492
4.257
113
Veliko proizvajalcev med vožnjo izračunava količino goriva glede na porabo goriva. Ko avto ugasneš in spet prižgeš pa prikaže količino kot jo meri "plovec" v rezervoarju. Zdaj če si v šusu prevozil cel tank brez, da bi avto ugasnil verjetno lahko pride do napake, ne me pa držat za besedo, ne vem če je tako pri VW.
Ne bi vedel točno.
Je pa res, da je bil ta del odpeljan bolj na polno, pač koliko gre ta kišta.
In tudi sodelavec je enkrat obstal in ista fora.

Sedaj imam pravilo, da ko pade doseg na 100 km, da teče voda v grlo in takoj na črpalko.

Recimo z Golfom pa lahko greš na 0 km in še vedno gre.

Pač zajeb platforme T5 naprej.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.225
6.766
113
No, se malo...

Uporabniki vozil na alternativna goriva bodo morali imeti skladno z novimi pravili možnost enostavnega plačevanja na polnilnih mestih, torej s plačilnimi karticami ali brezstičnimi napravami in brez naročniškega razmerja, cene teh goriv pa bodo morale biti prikazane v kilovatnih urah, kilogramih ali minutah oziroma glede na čas trajanja najema polnilnice.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.225
6.766
113
Bi kdo, ki ima teslo iskreno povedal, koliko se lahko zanasa na tole? Kar jaz osebno poznam, so sli zdele letos 2x v Dalmacijo od takih poti, ko recimo rabijo nacrtovanje. Ni bilo tezav, ampak nek blazen vzorec pa to ni.

Za vse ostale dni v letu je bila pa pri njih domaca polnilnica, ki pa je vedno frej in vedno delujoca. Pac avto se k hisi priveže na vsake toliko in gre spat in se nobeden ne ukvarja vec s "tankanjem".
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.239
1.743
113
40
No, se malo...

Uporabniki vozil na alternativna goriva bodo morali imeti skladno z novimi pravili možnost enostavnega plačevanja na polnilnih mestih, torej s plačilnimi karticami ali brezstičnimi napravami in brez naročniškega razmerja, cene teh goriv pa bodo morale biti prikazane v kilovatnih urah, kilogramih ali minutah oziroma glede na čas trajanja najema polnilnice.

VW se ne strinja, bodo šli na sodišče, ker so POS terminali predragi ;)
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.239
1.743
113
40
Bi kdo, ki ima teslo iskreno povedal, koliko se lahko zanasa na tole? Kar jaz osebno poznam, so sli zdele letos 2x v Dalmacijo od takih poti, ko recimo rabijo nacrtovanje. Ni bilo tezav, ampak nek blazen vzorec pa to ni.

Za vse ostale dni v letu je bila pa pri njih domaca polnilnica, ki pa je vedno frej in vedno delujoca. Pac avto se k hisi priveže na vsake toliko in gre spat in se nobeden ne ukvarja vec s "tankanjem".
Glede na videe od Bjorna tole kar funkcionira...on tudi testira kaj dejansko pomeni 0% baterije, ker za tem prevozi do dejanske izpraznitve med 15 in 25 kilometri...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.092
7.015
113
Bi kdo, ki ima teslo iskreno povedal, koliko se lahko zanasa na tole? Kar jaz osebno poznam, so sli zdele letos 2x v Dalmacijo od takih poti, ko recimo rabijo nacrtovanje. Ni bilo tezav, ampak nek blazen vzorec pa to ni.
Kar se mene tiče deluje zelo dobro, seveda je potrebno vedeti, če imaš še 5% in potem žgeš 200kmh, ne bo potem več tistih 20km, ampak bo skopnelo, ampak če voziš po omejitvah je tistih 5%, res toliko, kot avto predvidi.
Namreč tesling route planner upošteva tudi vremenske pogoje in zelo dobro izračuna porabljeno energijo potrebno za določeno pot:

Je pa ta route planner malce "ziheraški", tako da jaz nadaljujem pot že 10% pred tem, kar mi predlaga.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Jabe

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.092
7.015
113
Izračun poti naredi glede na omejitve. Vmes če voziš drugače, pa preračuna in lepo v grafu vidiš razliko med izračunano in dejansko porabo:


(glej graf zelene in sive barve).
 
  • Všeč mi je
Reactions: mags in novaa

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.967
6.861
113
pri taščici
Bi kdo, ki ima teslo iskreno povedal, koliko se lahko zanasa na tole? Kar jaz osebno poznam, so sli zdele letos 2x v Dalmacijo od takih poti, ko recimo rabijo nacrtovanje. Ni bilo tezav, ampak nek blazen vzorec pa to ni.

Za vse ostale dni v letu je bila pa pri njih domaca polnilnica, ki pa je vedno frej in vedno delujoca. Pac avto se k hisi priveže na vsake toliko in gre spat in se nobeden ne ukvarja vec s "tankanjem".
Tesla ze precej tocno predvideva odstotek baterije na koncu potovanja, dokler vozis po omejitvah, nisi v stojecih koloni pri 40+ in s klimo na 25. To moras ti upostevat.
Tako sem zadnjic jaz "nategnil" Teslo.
Trebinje 100%, Dubrovnik, makarska, Split (magistrala)!(prvi SC ce bo potreba) , zadar(obvezen SC), Otočac, obvezen(ker se nisem hotel par km pred domov ukvarjat z iskanjem polnilnice ob 2h zjutraj in ker nisem v zadru mencal s filanjem na polno) .
Vse skozi me je pošiljal na filanje v Split, pa se mi ni vozilo na dugo polje. Se 30km iz splita proti zadru me je obracal v Split. Potem pa se je premislil in izračunal da bom s petimi % prisel v zadar. In sem res..
Moram nekje nastavit kako nizko ga pustim z baterijo pred SC. Sem ze 1x zasledil da imam na 20%. Pa bi to znižal na 10 ali celo 5.
Na AC pri 140kmh ( zadar otocac) po AP pa pozabi na tocnost predvidenega dosega.
Ga pa sproti popravlja takp da se lahko "umiris" ce gre proti nuli.
Da ne bi slucajno racunala doseg po wltp. Tega dosezes samo ob idelanih pogojih. Voznja po rqzbeljeno AC wltp prepolovi ali celo vec
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.092
7.015
113
Mislim da ne mores nastaviti s koliko % naj prides…racuna na okoli 10% afaik
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.140
316
83

24,000 EV charging stations across Europe accept bitcoin over Lightning​

renderTimingPixel.png

https://www.reddit.com/r/Bitcoin/comments/15a00t7