Kje & kako polniti na javnih polnilnicah?

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.913
6.551
113
Seveda je.
QR koda az spletno stran, vpišeš kartico (ali potegne iz apple ali g paya), polniš. Par sekund. Brez dodatnega hardvera.

Vpises kartico je rekel... Saj scasoma jo na pamet ves pri takih resitvah, ampak tapkat jo vseeno moras. In to ni bolj enostavno kot jo prislonit nekam.

Nehaj s tem foram. Nastel si uporabo vec appov, porabljati podatke (ki niso nujno zakupljeni v paketu, ampak so lahko precej dragi), tipkanje kartice (razen ce je v gpay, ki btw dela fenomenalno s posom tudi brez neta), in temu rečeš: "seveda je..."
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
POS je lahko lep del cene polnilnice. Več kot 10%. Plus integracije, ki so potrebne (vključno s zalednim sistemom polnilnic, fiskalizacijo ipd).
Seveda ja... POS terminal bo 10k€ pri ultra hitri polnilnici s ceno 100k€. Pa integracija plačilnega sistema v zaledje se bo res poznala pri mreži par 100 (ali celo 1000) polnilnic.

Če slučajno govoriš o AC polnilnicah se pa strinjam... tam bi lahko bil en POS terminal za celo lokacijo (kot pri parkiriščih).

50kW polnilnice pa sploh nima več smisla montirat.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
S ceno te nič ne nategujejo. V appu pogledaš koliko stane. Če ti je OK, polniš, če ne, greš drugam. Če se ti zdi ponudnik nasploh predrag, ga zamenjaš.
Seveda nategujejo s ceno. Tako kot so nategovali mobilni operaterji z roaming cenami. To, da pri Petrolu polnjenje stane 39 centov na kWh... preko roaminga te pa ista storitev na isti lokaciji lahko stane 69 centov na kWh (elli od Volkswagna), je nateg na suho. Seveda lahko stranka najprej preveri, kakšne so cene... ampak pri tako ekstremnih razlikah v cenah bo enkrat treba narediti red (tako kot se je zgodilo pri mobilnih operaterjih).

Moja kritika gre predvsem na ta račun, da potrebuješ nekega "ponudnika" oz. "posrednika", ki pristavlja svoj lonček. Pa ga ni ponudnika, ki bi omogočal polnjenje POVSOD. S POS terminali se ogneš posrednikov in lahko plačaš povsod (ko enkrat bodo povsod).
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.560
10.776
113
me zanima kaj boš preverjal medtem ko si se privlekel z avtom z 1% in cijazil ze 30km prej.
pos app ti nlb ze danes omogoci na vsak telefon.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.945
6.985
113
Če si se privlekel z 1%, potem je težava v tebi in ne polnilnici/aplikciji.

Kaj tudi z ICE vozite na čisto prazno rezervo ali zakaj se misli, da pri EV pa se tako?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.945
6.985
113
Ja? si že kdaj peljal do nule, da veš koliko imaš še not? pri EV imaš procente in točno veš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mags

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.351
9.592
113
EU
Pri Avensisu točno vem koliko je bencina v rezervoarju, ko kazalec kaže nulo. Ko kazalec prileze še mimo "nule" (v minus) da je desni rob kazalca poravnan z levi robkm črtice od "nule, je v rezervoarju še dobrih sedem litrov bencina. Za dobrih sto kilometrov. V radijusu teh sto kilometrov sta sigurno dosegljivi dve črpalki, ki delajo, niso zasedene in nafilajo avto z gorivom, za naslednjih osemsto kilometrov. V petih minutah. Neprecenljivo.
Za Hondo tudi prav tako vem natančno povedati.
Ni brez razloga bela Tesla vozila na prometnem pasu za tovornjakom, na avtocesti Bosiljevo - Zagreb, in so jo vsi prehitevali.
Ko bo štromar imel lasnosti "dosega in filanja" z gorivom, kot sem opisal za Avensisa, bom ga takoj kupil. Do takrat je to vse mazohizem.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.913
6.551
113
tako, ja... pri svojem avtu točno veš. a un v EV pa ne ve? Vsak za svojega ve...
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.913
6.551
113
zakaj pa ne bi vedel? pač ima kako spremenljivko več, bo pa točno vedel, kaj je 30% poleti pa kaj pozimi, npr... pa kaže mu vse od 100 do dol, ne samo pri določeni (dokaj nizki) vrednosti lučka, pol pa spet nič...

če pa oboji kmje gledajo, so pa na istem.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.175
1.184
113
Ma isti qurac je pri fosilcu.
Če voziš do rezerve, se prej kot slej zajebeš. Če ne pa, ko je kaka pumpa zaprta ali pa kaj fertik, naslednja je pa čez 35 km, vmes pa klanec gor.
Pri električarju si za rezervo postaviš recimo 10% in to je to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Jabe

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.147
743
113
EU
Saj lepo da fantazirate, da imate več baterije kolikor ste je bili spodobni plačat; le da pri ICE je ta rezerva konstanta na katero lahko vedno računaš, kar pomeni, da tudi ne rineš v Aple s praznim tankom :rolleyes:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.298
4.118
113
Že 2x obstal z vw T6 transporterjem ker je kazal doseg 70 km in ga je pobralo.
Mejduš Nemško tehnologijo.
Ko se 1 čakal na asistenco je pa cajger padel pol dol na nulo.
Pol pa mi vw servisni center razlaga, da je to samo indikator koliko goriva bi naj bilo v tanku in da je ta podatek približni in da oni že ne bodo prišli brezplačno na pomoč, avto še v garanciji.

Sem jih poslal v v ku.... c in poklical ADAC, da mi je pripeljal kantico nafte in pol po 3 km dol z AC na pumpo na katero sem itaq mislil iti.

Toliko o tem kaj je zaneslijivo in kaj ne.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Veliko proizvajalcev med vožnjo izračunava količino goriva glede na porabo goriva. Ko avto ugasneš in spet prižgeš pa prikaže količino kot jo meri "plovec" v rezervoarju. Zdaj če si v šusu prevozil cel tank brez, da bi avto ugasnil verjetno lahko pride do napake, ne me pa držat za besedo, ne vem če je tako pri VW.