Kia Sportage 2016

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Citat:
Uporabnik shift pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik ozze pravi:
Razmetane po celi cesti

Kaj se zgodi s takimi avti? Jih poklepajo in prodajo kot nove?

Ti so že prodani tako da jih samo poklepajo, pa jasno rok dobave se zamakne!
grin1.gif

Ti to resno?

Ker se spomnim nekaj let nazaj, ko se je na AC, tam nekje pri Brezovici, prevrnil tovornjak z Renaulti in je bilo po TV-ju, da so avte hoteli poklepati in jih take dostaviti lastnikom, ki so jih imeli naročene, kot nove.

enako se je zgodilo z fordi, nekateri so jih potem reklamirali nekateri pa še danes ne vedo sa so dobili zbite nove avte

Keri fordi - kdaj je to blo? (ker sem imel z mojim na začetku en kup problemov)
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik ozze pravi:
Razmetane po celi cesti

Kaj se zgodi s takimi avti? Jih poklepajo in prodajo kot nove?

Ti so že prodani tako da jih samo poklepajo, pa jasno rok dobave se zamakne!
grin1.gif

Ti to resno?

Ker se spomnim nekaj let nazaj, ko se je na AC, tam nekje pri Brezovici, prevrnil tovornjak z Renaulti in je bilo po TV-ju, da so avte hoteli poklepati in jih take dostaviti lastnikom, ki so jih imeli naročene, kot nove.

Kar verjemi da je tako. Pač ličarji in avtokleparji imajo malo več dela, to je pa tudi vse. Bo treba ob nakupu novega avta pripeljati s sabo vse možne ljudi, da pregledajo, če je avto res nov ali je bil kdaj popravljen/udarjen/razbit...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
In kaj je razlika:
a. blatnik pobarva robot = vgradi se na tekočen traku
b. blatnik pobarva človek v lakirnici = vgradi se ročno na uradnem servisu

Povej kako boš avto lahko reklamiral? A piše na računu za vozilo da dobiš avto ki je 100% narejen v tovarni na madžarskem in nima naknadno zamenjanih delov? Ne piše. Pravno kupec tako nima prav nobene pravice iz tega naslova, ker funkcionalno avtu nič ne fali pa tudi prodajalec nima nobene dolžnosti da kupca obvesti da je vozilo prej padlo s kamiona/trajekta/...

Pa te nezgode niti niso tako redke, precej vozil pride vsaj malo podrsanih. Mogoče je danes prednost to da iz češke/madžarske je manj opcij da se avtu kaj zgodi kot pa če pride direktno iz koreje.

Tudi v tovarnah je vsaj ob zagonu proizvodnje velikokrat obup ker je precej avtov škart (fine nastavitve robotov). Bodisi deli niso natančno nameščeni ali pa se pojavijo poškodbe. Tiste potem razstavijo in prav sestavijo (popravijo) na roke. Povsem enako kot na servisu.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Barva pobarvana na servisu ni tako kvalitetna kot tista s proizvodne linije + peče se pri drugi temperaturi.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.338
9.572
113
EU
Sigurno, ko sklepajo in pobarvajo ..naprimer vrata, notranjost vrat (votli del) ostane nepobarvana.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.599
1.203
113
Celje
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
In kaj je razlika:
a. blatnik pobarva robot = vgradi se na tekočen traku
b. blatnik pobarva človek v lakirnici = vgradi se ročno na uradnem servisu

Povej kako boš avto lahko reklamiral? A piše na računu za vozilo da dobiš avto ki je 100% narejen v tovarni na madžarskem in nima naknadno zamenjanih delov? Ne piše. Pravno kupec tako nima prav nobene pravice iz tega naslova, ker funkcionalno avtu nič ne fali pa tudi prodajalec nima nobene dolžnosti da kupca obvesti da je vozilo prej padlo s kamiona/trajekta/...

Pa te nezgode niti niso tako redke, precej vozil pride vsaj malo podrsanih. Mogoče je danes prednost to da iz češke/madžarske je manj opcij da se avtu kaj zgodi kot pa če pride direktno iz koreje.

Tudi v tovarnah je vsaj ob zagonu proizvodnje velikokrat obup ker je precej avtov škart (fine nastavitve robotov). Bodisi deli niso natančno nameščeni ali pa se pojavijo poškodbe. Tiste potem razstavijo in prav sestavijo (popravijo) na roke. Povsem enako kot na servisu.

avto razbijem v "totalko" in ga ličar dobro poštima nazaj.
Avto prodam preko oglasa. Ali sem dolžan kupcu karkoli povedati?

Nekaj časa nazaj je bila debata, da je to skrita napaka, da ....
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
In kaj je razlika:
a. blatnik pobarva robot = vgradi se na tekočen traku
b. blatnik pobarva človek v lakirnici = vgradi se ročno na uradnem servisu

Povej kako boš avto lahko reklamiral? A piše na računu za vozilo da dobiš avto ki je 100% narejen v tovarni na madžarskem in nima naknadno zamenjanih delov? Ne piše. Pravno kupec tako nima prav nobene pravice iz tega naslova, ker funkcionalno avtu nič ne fali pa tudi prodajalec nima nobene dolžnosti da kupca obvesti da je vozilo prej padlo s kamiona/trajekta/...

Pa te nezgode niti niso tako redke, precej vozil pride vsaj malo podrsanih. Mogoče je danes prednost to da iz češke/madžarske je manj opcij da se avtu kaj zgodi kot pa če pride direktno iz koreje.

Tudi v tovarnah je vsaj ob zagonu proizvodnje velikokrat obup ker je precej avtov škart (fine nastavitve robotov). Bodisi deli niso natančno nameščeni ali pa se pojavijo poškodbe. Tiste potem razstavijo in prav sestavijo (popravijo) na roke. Povsem enako kot na servisu.

Torej lahko jaz razbijem avto, ga popravim in potem prodam kot nakaramboliranega? Saj je bil popravljen, zakaj bi potem pisal da je bil karamboliran, če je pa bil popravljen. Saj mu nič ne fali.

To je pa na proizvajalcu, da pač pove da je bil avto že razbit in popravljen in naj bo zato ali nižja cena, ali pa kak servis oz. dva zastonj, ali pa naj dajo drug avto, ki ni bil karamboliran oz. primljen.
Če pa prodajalec nima dolžnosti da pove, da je bilo vozilo že razbito, tudi nima prodajalec kaj, če kupec pripelje s sabo ljudi, ki pogledajo z merilcem, če je avto povsod enak ali je bil že kaj barvan oz. ali je bilo že kaj zamenjano.

Vem, da niso tako redke...tudi vem kaj se dogaja po lukah s temi avti...

Zato se pa ne kupuje prve serije avtov, ampak se počaka ali na FL ali pa na kako bolj "staro" verzijo
smile-1.gif
pač proti koncu proizvodnje.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:
Sigurno, ko sklepajo in pobarvajo ..naprimer vrata, notranjost vrat (votli del) ostane nepobarvana.

Sorry, ampak nimas prav. Ti lahko zagotovim, vsaj kar se tice pooblascenega servisa.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
In kaj je razlika:
a. blatnik pobarva robot = vgradi se na tekočen traku
b. blatnik pobarva človek v lakirnici = vgradi se ročno na uradnem servisu

Povej kako boš avto lahko reklamiral? A piše na računu za vozilo da dobiš avto ki je 100% narejen v tovarni na madžarskem in nima naknadno zamenjanih delov? Ne piše. Pravno kupec tako nima prav nobene pravice iz tega naslova, ker funkcionalno avtu nič ne fali pa tudi prodajalec nima nobene dolžnosti da kupca obvesti da je vozilo prej padlo s kamiona/trajekta/...

Pa te nezgode niti niso tako redke, precej vozil pride vsaj malo podrsanih. Mogoče je danes prednost to da iz češke/madžarske je manj opcij da se avtu kaj zgodi kot pa če pride direktno iz koreje.

Tudi v tovarnah je vsaj ob zagonu proizvodnje velikokrat obup ker je precej avtov škart (fine nastavitve robotov). Bodisi deli niso natančno nameščeni ali pa se pojavijo poškodbe. Tiste potem razstavijo in prav sestavijo (popravijo) na roke. Povsem enako kot na servisu.

avto razbijem v "totalko" in ga ličar dobro poštima nazaj.
Avto prodam preko oglasa. Ali sem dolžan kupcu karkoli povedati?

Nekaj časa nazaj je bila debata, da je to skrita napaka, da ....

Nisi dolzan povedat kupcu nic ker lastnost da je avto razbit (oz. nekarmboliran) je cisto komercialna zadeva oz. ne vpliva na lastnosti vozila. Ne mesat sem totalke, totalke se na uradnih servisih "zavrne" ker vozila ni vec mozno popravit da bo v skladu s pravili tovarne. Ce je avto popravljen kot mora bit (uradni servis, popravilo po pravilih) potem je vseeno ali je bil razbit ali ne.

Pa glede tega je potrebno razumet da uradno (stalisce uradnih servisov) takoj ko ima avto poskodbe na kriticnih konstrukcijskih delih ni vec primeren za popravilo. To da se "svasa skupaj" dva avta v enega je pa v bistvu nateg pa po nasi zakonodaji zrelo za se kaksno hujso pravno posledico (ogrozanje varnosti ipd.).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
če ne veš kaj je razlika potem je škoda vskae besede da bi ti to obrazložil

Ne vem kaj je razlika, v kvaliteti dela zagotov ne. Da je ni recimo ves ker supercarse sestavljajo 100% rocno pa se noben od kupcev ne pritozuje da so zanic. Ali?!
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Torej zakaj potem avtohiše ljudem znižujejo ceno, ko dajo avto noter (ker se jim ne da ukvarjat z avto.net in tistimi kupci), če je vozilo bilo primljeno?? Oni lahko zbijajo ceno, ker je tvoje vozilo bilo primljeno, ti pa ga ne bi smel, če je bilo vozilo, ki ga kupuješ kot novo, primljeno? WTF?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Dolžan verjetno nisi. A če te direktno vpraša ali ej bil avto razbit/klepan/popravljan. Boš mu odgovoril kaj?

Odgovor je potem sporni del...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Torej zakaj potem avtohiše ljudem znižujejo ceno, ko dajo avto noter (ker se jim ne da ukvarjat z avto.net in tistimi kupci), če je vozilo bilo primljeno?? Oni lahko zbijajo ceno, ker je tvoje vozilo bilo primljeno, ti pa ga ne bi smel, če je bilo vozilo, ki ga kupuješ kot novo, primljeno? WTF?

Sam tega se nsiem dozivel. Pa tudi pri dokaj novih rabljenih avtih dvomim da to drzi.

Folk pac gleda pleh in vidi da je bil menjan, iz (upravicenega) strahu da je avto mogoce sestavljen iz dveh je potem cena avtomaticno nizja. Ceprav ce das kot prodajalec kupcu vozila racun z uradnega servisa kjer pise da je bil menjan blatnik zaradi manjse poskodbe mislim da ni razloga za nizanje cene (del je enako kvaliteten kot original, konstrukcijskih poskodb ni bilo).
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Torej zakaj potem avtohiše ljudem znižujejo ceno, ko dajo avto noter (ker se jim ne da ukvarjat z avto.net in tistimi kupci), če je vozilo bilo primljeno?? Oni lahko zbijajo ceno, ker je tvoje vozilo bilo primljeno, ti pa ga ne bi smel, če je bilo vozilo, ki ga kupuješ kot novo, primljeno? WTF?

Sam tega se nsiem dozivel. Pa tudi pri dokaj novih rabljenih avtih dvomim da to drzi.

Folk pac gleda pleh in vidi da je bil menjan, iz (upravicenega) strahu da je avto mogoce sestavljen iz dveh je potem cena avtomaticno nizja. Ceprav ce das kot prodajalec kupcu vozila racun z uradnega servisa kjer pise da je bil menjan blatnik zaradi manjse poskodbe mislim da ni razloga za nizanje cene (del je enako kvaliteten kot original, konstrukcijskih poskodb ni bilo).

No, jaz pa poznam folk, k je hotel dat avto noter, pa so avto ocenili na manj denarja, zato ker so bila barvana vrata...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.512
10.729
113
Glede novih popralvjenih..kolega je takšnega kupil, 15 let nazaj. Je hitro ugotovil pri prvem pranju in peljal avto nazaj, so ga odjebal. Sledila je tožba in X let, na koncu je dobil tožbo in šuške. Koliko pa ne vem. Vprašam ob priliki.