Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
In kaj je razlika:
a. blatnik pobarva robot = vgradi se na tekočen traku
b. blatnik pobarva človek v lakirnici = vgradi se ročno na uradnem servisu
Povej kako boš avto lahko reklamiral? A piše na računu za vozilo da dobiš avto ki je 100% narejen v tovarni na madžarskem in nima naknadno zamenjanih delov? Ne piše. Pravno kupec tako nima prav nobene pravice iz tega naslova, ker funkcionalno avtu nič ne fali pa tudi prodajalec nima nobene dolžnosti da kupca obvesti da je vozilo prej padlo s kamiona/trajekta/...
Pa te nezgode niti niso tako redke, precej vozil pride vsaj malo podrsanih. Mogoče je danes prednost to da iz češke/madžarske je manj opcij da se avtu kaj zgodi kot pa če pride direktno iz koreje.
Tudi v tovarnah je vsaj ob zagonu proizvodnje velikokrat obup ker je precej avtov škart (fine nastavitve robotov). Bodisi deli niso natančno nameščeni ali pa se pojavijo poškodbe. Tiste potem razstavijo in prav sestavijo (popravijo) na roke. Povsem enako kot na servisu.
Torej lahko jaz razbijem avto, ga popravim in potem prodam kot nakaramboliranega? Saj je bil popravljen, zakaj bi potem pisal da je bil karamboliran, če je pa bil popravljen. Saj mu nič ne fali.
To je pa na proizvajalcu, da pač pove da je bil avto že razbit in popravljen in naj bo zato ali nižja cena, ali pa kak servis oz. dva zastonj, ali pa naj dajo drug avto, ki ni bil karamboliran oz. primljen.
Če pa prodajalec nima dolžnosti da pove, da je bilo vozilo že razbito, tudi nima prodajalec kaj, če kupec pripelje s sabo ljudi, ki pogledajo z merilcem, če je avto povsod enak ali je bil že kaj barvan oz. ali je bilo že kaj zamenjano.
Vem, da niso tako redke...tudi vem kaj se dogaja po lukah s temi avti...
Zato se pa ne kupuje prve serije avtov, ampak se počaka ali na FL ali pa na kako bolj "staro" verzijo
pač proti koncu proizvodnje.