Nič novega nisem dal. Samo očistil sem in uporabil mast.
Ob odstranjenem tesnilu in protiprašni gumici je šel batek do konca navoja brez vsakega upora. Pri tem je na navoju celo nekaj desetink lufta.
To pomeni da je upor pri montaži batka samo zaradi gumic.
Če se dobro spuca in namaže gumice bi moral batek notri brez uporabe posebne priprave, ki se prodaja za ta namen. Vsaj v mojem primeru Kia Ceed je tako, ker ima batek profiliran vrh bata da lahko zahaklaš klešče/ključ.
Če bi dal kot pravite vmes Loctite bi šlo veliko težje.
Pa ima batek tovarniško na navoju nekaj podobnega Loctite in se je v mojem primeru med čiščenjem odstranilo?
Kaj bi bilo narobe če bi bil navoj batka v čeljusti čist/brez upora?
Vrtenje batka zavirata tesnilna in protiprašana gumica, pa tudi mast med batkom in protiprašno gumico dobi na zraku nekoliko lepljive lastnosti.
Ob odstranjenem tesnilu in protiprašni gumici je šel batek do konca navoja brez vsakega upora. Pri tem je na navoju celo nekaj desetink lufta.
To pomeni da je upor pri montaži batka samo zaradi gumic.
Če se dobro spuca in namaže gumice bi moral batek notri brez uporabe posebne priprave, ki se prodaja za ta namen. Vsaj v mojem primeru Kia Ceed je tako, ker ima batek profiliran vrh bata da lahko zahaklaš klešče/ključ.
Če bi dal kot pravite vmes Loctite bi šlo veliko težje.
Pa ima batek tovarniško na navoju nekaj podobnega Loctite in se je v mojem primeru med čiščenjem odstranilo?
Kaj bi bilo narobe če bi bil navoj batka v čeljusti čist/brez upora?
Vrtenje batka zavirata tesnilna in protiprašana gumica, pa tudi mast med batkom in protiprašno gumico dobi na zraku nekoliko lepljive lastnosti.