Kdo ima prednost?

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Ja, enim je res težko skužiti, da bo za rumeno rdeča.
"Opažam vsak dan !"
wink-1.gif


PS: Točni števci sekund do spremembe bi sicer bi dobrodošli.
Boljš kot nič, ampak še vedno slabo.
utripajočo zeleno si videl na pol kilometra, na števec na semaforju pa na bistveno manj. Pa vprašanje, kolk bi števec odvračal pozornost od gledanja na tisto, kar se dogaja na cesti. Pri speljevanju sicer ni problem , pri ustavljanju je pa drugče.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.308
1.225
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Ja, enim je res težko skužiti, da bo za rumeno rdeča.
"Opažam vsak dan !"
wink-1.gif


PS: Točni števci sekund do spremembe bi sicer bi dobrodošli.
Samo odštevanje do zelene (da ljudje ne spijo pred semaforjem, ko je treba spljat). V nasprotno smer so nepotrebni. Razen za debile (ki rabijo to ali utripajočo zeleno, da ugotovijo, da je treba na rdečo ustavit) ...
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Ja, enim je res težko skužiti, da bo za rumeno rdeča.
"Opažam vsak dan !"
wink-1.gif


PS: Točni števci sekund do spremembe bi sicer bi dobrodošli.
Samo odštevanje do zelene (da ljudje ne spijo pred semaforjem, ko je treba spljat). V nasprotno smer so nepotrebni. Razen za debile (ki rabijo to ali utripajočo zeleno, da ugotovijo, da je treba na rdečo ustavit) ...
Ko se bo enkrat en tak deb*l zaletel v tebe in te poškodoval, ko boš pravilno pripeljal v križišče, (pa mogoče bodo še tebe okrivili) boš ugotovil, da je deb*il tud tisti, ki je ukinil UZ, saj bi ta preprečila nesrečo.
Vožnje v rdečo so se namreč po ukinitvi UZ najmanj podeseterile.
 
Nazadnje urejeno:

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Ja. Preštel sem. Manj jih je.

Viš viš, jaz tudi lahko delam isto kot ti! Neverjetno , kaj ?

PS: In ja, enako lahko nadaljujem z "Ne, _ti_ se motiš, _jaz_ imam prav !"
Dokler nekdo verodostojnih podatkov ne poda.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
LOL, si pa za hece. Še obrazložitev vzroka, zakj naj bi jih bilo več?

(igra je v bistvu zelo preprosta za igrati !)
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
613
393
63
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
No ja dejstvo kje je nastala poškodba (žrtve) ne gre spregledat .. če te nekdo zadane v ZADNJI DESNI del pomeni, da si ti že opravil z vsemi manevri, ko je on od nekje pridivjal (pa četudi skozi zeleno)! Če torej tisti ne more dokazati da si ti šel rikverc, potem je dejansko on vsaj delno kriv. Torej v najslabšem primeru deljena krivda!

Rumena puščica na semaforju pa je tam samo zaradi lepšega (informativno) in nima nobene veze s prednostjo .. za take namene obstaja zelena puščica oz. semafor.

Na takle način pristopa sodni izvedenec. Navadno gre za deljeno krivdo ali krivdo voznika, ki je zavijal desno, redkeje pa za tistega, ki je vozil naravnost.
In tako je, da ti rumena leva puščica ne daje nobene prednosti in se nanjo ne moreš izgovarjati, Je zgolj v tvojo vednost.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.308
1.225
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Vožnje v rdečo so se namreč po ukinitvi UZ najmanj podeseterile.
Dokaz ?
Štetje. A je zadostni dokaz?
Ne. Ker vsak šteje po svoje. In tako, da paše njegovi teoriji, pa če je še tako butasta.
Šteje samo uradna statistika - ta pa porasta ni zabeležila.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Vožnje v rdečo so se namreč po ukinitvi UZ najmanj podeseterile.
Dokaz ?
Štetje. A je zadostni dokaz?
Ne. Ker vsak šteje po svoje. In tako, da paše njegovi teoriji, pa če je še tako butasta.
Šteje samo uradna statistika - ta pa porasta ni zabeležila.
Z uradno statistiko je prav tako kot z našim štetjem. preštejejo tako, kot jim ustreza.
Praviš da uradna statistika tega ni zabeležila? Khmm, kje si jo pa videl?
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik stein pravi:
LOL, si pa za hece. Še obrazložitev vzroka, zakj naj bi jih bilo več?

(igra je v bistvu zelo preprosta za igrati !)
Zato, ker je voznik, ki se približuje križišču obveščen kdaj se bo prižgala rdeča ene 5 -8 sekund prej, pa ima toliko več časa da lepo ustavi še pred rdečo. Saj prav s tem namenom so utripajočo zeleno pred desetletji tud uvedli.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.308
1.225
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Z uradno statistiko je prav tako kot z našim štetjem. preštejejo tako, kot jim ustreza.
Praviš da uradna statistika tega ni zabeležila? Khmm, kje si jo pa videl?
Kaj misliš, kje? Kje jo pa imajo?
In ne, nič več ni voženj v rdečo in nič več ni naletnih trčenj.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Z uradno statistiko je prav tako kot z našim štetjem. preštejejo tako, kot jim ustreza.
Praviš da uradna statistika tega ni zabeležila? Khmm, kje si jo pa videl?
Kaj misliš, kje? Kje jo pa imajo?
In ne, nič več ni voženj v rdečo in nič več ni naletnih trčenj.
Da je voženj v rdečo od ukinitve UZ neprimerno več je opazil vsak, ki ni slep. Prej si videl vožnjo v rdečo le izjemoma, sedaj je to povsem običajna stvar. Tud jest (in še množica drugih) prej nisem zapeljal skoz rdečo nikoli, zdej pa se zgodi včasih. In tud tistemu, ki je zadel ggg z začetka te teme se je to zgodilo. A se je zaletel namerno ali ne ni važno, na koncu se celo zna zgodit, da bo kriv tisti, ki je zavijal levo, pa nič kriv, le naravnost vozeči je spregledal rdečo. Težka bo z dokazovanjem okoliščin. Če ti opozorilo da se bo ravnokar prižgala rdeča sveti 5 ali še več sekund dlje, je manj možnosti da ga spregledaš.

Koliko pa vožnja v rdečo pripomore k prometni varnosti pa presodi sam. Če nič, zakaj se pa potem kaznuje?
Kaj hudiča tako branite neutripajočo zeleno? A ima ta nova utreditev kakšne prednosti v primerjavi z UZ? Razen večje pretočnosti v križiščih po zaslugi tistih ki peljejo v rumeno/rdečo?
 
Nazadnje urejeno:

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Kaj kažejo statistike?

Na Glavni policijski upravi so za 24ur.com povedali, da ukinitev utripajoče zelene luči v križiščih, kjer je promet urejen s semaforji, ni bistveno vplivala na varnost udeležencev v cestnem prometu. "Število prometnih nesreč, ki so nastale zaradi neupoštevanja pravil o prednosti, se je v letu 2007, zmanjšalo za 4484 glede na leto 2006, ko jih je bilo 4957. Vendar to niso podatki za vse ceste, kajti policija ne vodi posebne statistike za semaforizirana križišča."'

Dodali so še, da je bilo število policijskih ukrepov zaradi enakega vzroka, torej kršitve vožnje slozi prepovedano luč, približno enako v obeh letih (okoli 5500). "Glede na to, da so vozniki novost sprejeli z negodovanjem, se je le-ta razmeroma lepo vpeljala v cestni promet."'
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Kaj kažejo statistike?

Na Glavni policijski upravi so za 24ur.com povedali, da ukinitev utripajoče zelene luči v križiščih, kjer je promet urejen s semaforji, ni bistveno vplivala na varnost udeležencev v cestnem prometu. "Število prometnih nesreč, ki so nastale zaradi neupoštevanja pravil o prednosti, se je v letu 2007, zmanjšalo za 4484 glede na leto 2006, ko jih je bilo 4957. Vendar to niso podatki za vse ceste, kajti policija ne vodi posebne statistike za semaforizirana križišča."'

Dodali so še, da je bilo število policijskih ukrepov zaradi enakega vzroka, torej kršitve vožnje slozi prepovedano luč, približno enako v obeh letih (okoli 5500). "Glede na to, da so vozniki novost sprejeli z negodovanjem, se je le-ta razmeroma lepo vpeljala v cestni promet."'

Jaz še vedno bolj verjamem svojim očem, kot pa tistemu, kar govori policaj. Policaj povsem jasno, da ščiti svoje, tako kot vedno.

Kaj naj bi pa policaj rekel drugega? A si pričakoval da bo pošteno rekel. "Zeleno smo ukinili zato, da bo v križiščih več prekrškov in nesreč, saj od tega dobro kasiramo in od nečesa je treba živet? Zato smo tud naročili kamere, ki beležijo te prekrške . Z rezultati smo zadovoljni, zato ne razmišljamo o spremembi".

Haha, še kaj bolj očitnega so se lagali. Pri Uncu tud nisi uporabili strelnega orožja, dokler se ni pojavil posnetek, ki dokazuje nasprotno. Pa mulca na motorju tud niso lovili, čeprav je kup prič ki je videlo nasprotno in še in še.. Pa stalno pozimi poslušamo, da je tretjina povzročiteljev nesreč pijanih (poleti so prehitri) čeprav se da iz njihove statistike izračunat, da je takih le nekaj procentov....

Da gre tud v tem primeru za zavajanje pa vidmo še iz tega, da policaj primerja leto 2006 in 2007, v obeh teh letih zelena namreč NI utripala.
Koliko so pa pokasirali v križiščih prejšnjih letih je pa raje zamolčal. Pa ne samo zaradi neupoštevanja luči, tudi povzročitev nesreč v križiščih in vse kar sodi zraven bi moral upoštevat.

Jest sam zase priznam, (in to opažam tud pri drugih) da se je število voženj v rdečo od ukinitve UZ pri meni močno povečala. Ampak me je policaj postavil na laž, no je pa res, da nisem še v nobeni statistiki - niso me še dobili.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.999
6.879
113
pri taščici
Predvidevam da je omejitev 50
Če se ti je res rahlo zaletel v zadnji desni bok ob prižgani rumeni puščici boš težko dosegel kaj več kot deljeno krivdo....
Lahko se zgovarjaš da se ti je prižgala puščica, da je bil avto še precej oddaljen od semaforja, da si pričakoval da se bo zaradi njegove rdeče luči ustavil (pa se ni) in si pač speljal da bi čimprej spraznil križišče oziroma omogočil čimvečjo pretočnost križišča....

Ampak dvomim, da bi to bilo dovolj da bi bil opran krivde, predvsem zato ker bi tvoje trditve morala res potrditi priča (katero pa najbrž težko "najdeš" sedaj) , posnetki kamer, ali pa neprimerna hitrost nasproti vozečega (dolga zavorna pot).....
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.308
1.225
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik synthman pravi:Tud jest (in še množica drugih) prej nisem zapeljal skoz rdečo nikoli, zdej pa se zgodi včasih.
...

Kaj hudiča tako branite neutripajočo zeleno? A ima ta nova utreditev kakšne prednosti v primerjavi z UZ? Razen večje pretočnosti v križiščih po zaslugi tistih ki peljejo v rumeno/rdečo?
1. Če zapelješ v rdečo, zapelješ kvečjemu namenoma. Potemtakem vrni vozniško, ker si smrtno envaren ostalim. Če zapelješ "po nesreči", potem si nesposoben vozit, ker se to lahko zgodi samo debilom, nesposobnim vozit. Tudi v tem primeru vrni vozniško.
2. Tuje raziskave kažejo, da so hitrosti skozi križišče v rumeno brez UZ nižje kot z UZ ... Kar pripomore k varnosti. Torej je stvar (ker negatvnih učinkov nima) skupaj pozitivna.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
1. Če zapelješ v rdečo, zapelješ kvečjemu namenoma. Potemtakem vrni vozniško, ker si smrtno envaren ostalim. Če zapelješ "po nesreči", potem si nesposoben vozit, ker se to lahko zgodi samo debilom, nesposobnim vozit. Tudi v tem primeru vrni vozniško.

Da se vrneva k temi. Torej trdiš, da je tisti iz prvega posta v tej temi zaletel namerno? Saj je zapeljal skoz rdečo. Po tvoje namerno???
In ti bi mu vzel izpit? haha, veš kako se bo stvar razpletla? Zelo verjetno bo kriv tisti, ki je zavijal levo, ker je odvzel prednost tistemu, ki je peljal naravnost . Da je peljal skoz rdečo bo ne bodo mogli dokazat.
Ampak pravim, da če bi bil tisti ki je peljal v rdečo opozorjen 5 ali še več sekund prej, da se bo kmalu prižgala rdeča bi imel precej več šans, da bi znak opazil in pred rdečo tudi ustavil.

Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
2. Tuje raziskave kažejo, da so hitrosti skozi križišče v rumeno brez UZ nižje kot z UZ ... Kar pripomore k varnosti. Torej je stvar (ker negatvnih učinkov nima) skupaj pozitivna.
Pomankljiv podatek, saj ne vemo, ali so te "višje" hitrosti tudi višje od dovoljene. In koliko % so višje. (bistveno ali neznatno).
Če so v mejah dovoljene, potem pravzaprav ni nič narobe, če so pa višje, je pa rešitev v radarjih, tako kot na vseh cestnih odsekih, kjer so hitrosti pogosto višje od dovoljenih.
A o pogostosti voženj v rdečo pa tuje raziskave nič ne pravijo? Vsaj pri nas je več kot očitno, da so se vožnje v rdečo močno povečale.

Vseeno je bolje, če nekdo poveča hitrost, in pride skoz križišče še pred rdečo, kot pa da z nekoliko manjšo hitrostjo prevozi rdečo. ne gre pa za kakšno opazno razliko v hitrostih.
Najbrž je res kdo pospešil, ko je zagledal utripajočo zeleno, in je prišel v križišče še pri zeleni ali rumeni, ampak taki sedaj pospešijo, ko zagledajo rumeno in pridejo v rumeno ali še raje v rdečo. Kar je bistveno bolj nevarno. kar kaže tud zgornji primer.