V Avstriji in Nemčiji imajo to in ne moreš verjeti , je celo zastonj.Če bi se hoteli iti "zeleno" v prometu, bi vsekakor morali spodbujati skupne prevoze, ampak v ta namen bi morali narediti javna parkirišča z zmerno ceno celodnevnega parkiranja. Predvsem v bližini avtocest.
V resnici se tega politika noče iti, sicer bi pri nas DARS-u naložili, da mora nekaj viška denarja investirati v take površine. In ljudje se pač poskušajo znajti, kakor jim pač uspeva.
Odgovore na tale problem je treba iskati predvsem v Obligacijskem Zakoniku.Kako nevede? A tabla ni dovolj? A bi morala bit rampa?
Pa to ni kazen v smislu prekrška pač pa kazen za neplačilo oz. prekoračitev dovoljenega časa parkiranja - všteješ v ženine stroške ajnkaufa.
Ne, tabla ni dovolj, ker parkiraš pravokotno na cesto in table sploh ne vidiš, če je ne greš izrecno peš pogledat. Kazen je pa, ker se ni označilo začetka parkiranja.Kako nevede? A tabla ni dovolj? A bi morala bit rampa?
Pa to ni kazen v smislu prekrška pač pa kazen za neplačilo oz. prekoračitev dovoljenega časa parkiranja - všteješ v ženine stroške ajnkaufa.
Ni istoTorej če na začetku ulice spregledaš znak prepoved parkiranja ni noben problem prerekat kazen zaradi napačnega parkiranja?
Zato pa gre Evropa v krščen duš!
Čez 20 let ne bo nobenih težav s parkiranjem, ker si bodo avte lahko privoščili le še ultra bogati. Mi bomo pa na naročninah.Čez deset ali dvajset let ne bo problema, kje je zastonj parkiranje, ker boš avto lahko zastonj pustil samo na svojem zemljišču, če boš imel v zemljiški knjigi vpisano namembnost "parkirišče". Vse povsod drugje pa nam bodo kasirali.
Ja in kaj sem jaz napisal?Ja in kaj sem jaz napisal?