Navajen sem malo večjih in zmogljivejših dizlov, kjer imaš pri potovalnih 160 km/h še vedno udobnih 2500 obratov in o mini bencincih ne vem nič kaj dosti.
Vem, da želja ni najbolj racionalna, ampak trenutno si želim en mali mestni jajček alla i10/twingo/up! ...
Zadeve imajo vse po vrsti mini motorje v velikosti 1 alpskega mleka
, v osnovi od 60-70 KM in pa do 90 KM s turbino.
Za vožnjo po mestu in okolici me ne skrbi, zanima pa me, kako kaj motor prenaša vožnjo na svojem maksimumu? Da ga npr. 1x do 2x na teden teraš 10-15 km na avtocesti blizu končne hitrosti, pa 2x na leto do Pule in nazaj?
Tole bi bil drugi avto pri hiši, kjer se relativno veliko poti dela v okolici doma, ampak včasih moraš pa z njim vseeno kam dlje iti. Vem, da lahko po avtocesti vozim tudi 120 km/h, tako kot veliko drugih, ampak me to nervira. Potem grem raje po regionalki. Bi zadeva v teh pogojih hitro razpadla ali bi me nekaj let zdržal?
Vem, da želja ni najbolj racionalna, ampak trenutno si želim en mali mestni jajček alla i10/twingo/up! ...
Zadeve imajo vse po vrsti mini motorje v velikosti 1 alpskega mleka

Za vožnjo po mestu in okolici me ne skrbi, zanima pa me, kako kaj motor prenaša vožnjo na svojem maksimumu? Da ga npr. 1x do 2x na teden teraš 10-15 km na avtocesti blizu končne hitrosti, pa 2x na leto do Pule in nazaj?
Tole bi bil drugi avto pri hiši, kjer se relativno veliko poti dela v okolici doma, ampak včasih moraš pa z njim vseeno kam dlje iti. Vem, da lahko po avtocesti vozim tudi 120 km/h, tako kot veliko drugih, ampak me to nervira. Potem grem raje po regionalki. Bi zadeva v teh pogojih hitro razpadla ali bi me nekaj let zdržal?