Citat:
Še pogled iz druge strani: če se pri čiščenju snega s strehe zgodi nesreča in voznik pade s strehe, zavarovalnica zavrne izplačilo odškodnine. Poznan je primer, ko je voznik padel, si poškodoval nogo in zapestje, več mesecev bil na bolniški, zavarovalnica pa je zavrnila odškodnino. Pridobili so mnenje proizvajalca prikolic, da je hoja po strehi prikolice prepovedana (kar jasno označuje tudi nalepka z navodili na notranji strani vrat), voznik prav tako ni mogel dokazati, da mu je bilo s strani nadrejenega ukazano, da mora na streho. Sklep zavarovalnice je bil, da je voznik ravnal malomarno in v nasprotju z navodili proizvajalca, ko je splezal na streho z namenom, da jo očisti. Prav tako zakonska obveza vožnje z očiščenim vozilom ne določa, da mora voznik na streho. Tako je ostal brez odškodnine oziroma je dobil samo nekaj drobiža iz lastne police. Torej voznik finančno nasrka v vsakem primeru: če ne očisti, je kazen, če očisti in se poškoduje, ima nekaj mesečni izpad prihodka. Razlika je samo, da če ne očisti, ga bo fizično manj bolelo, saj ne bo poškodovan oz.bo nekdo drug. Streha tovornega vozila ni namenjena hoji. Poleg očitne nevarnosti padca (na strehi je kot na drsališču) se tudi sicer zaradi teže voznika poškodujejo vodila, ki pri natovarjanju iz vrha omogočajo odpiranje strehe. Še največja težava, s katero se sooča vsak voznik in ki je glavni razlog neočiščenih streh, pa je - kako naj sploh pride gor. 4 metre višine je. Če nisi spreten plezalec (in večina ljudi ni) je to nepremagljiva težava. Na sedežu podjetja se najde kakšna lestev ampak kamioni so večinoma na poti. Ni pošteno, da pišete, da smo vozniki malomarni in neodgovorni. Večina bi nas precej raje očistila strehe, saj se zavedamo nevarnosti a enostavno ni mogoče.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Komentar pri clanku AM na fb
Citat:
Še pogled iz druge strani: če se pri čiščenju snega s strehe zgodi nesreča in voznik pade s strehe, zavarovalnica zavrne izplačilo odškodnine. Poznan je primer, ko je voznik padel, si poškodoval nogo in zapestje, več mesecev bil na bolniški, zavarovalnica pa je zavrnila odškodnino. Pridobili so mnenje proizvajalca prikolic, da je hoja po strehi prikolice prepovedana (kar jasno označuje tudi nalepka z navodili na notranji strani vrat), voznik prav tako ni mogel dokazati, da mu je bilo s strani nadrejenega ukazano, da mora na streho. Sklep zavarovalnice je bil, da je voznik ravnal malomarno in v nasprotju z navodili proizvajalca, ko je splezal na streho z namenom, da jo očisti. Prav tako zakonska obveza vožnje z očiščenim vozilom ne določa, da mora voznik na streho. Tako je ostal brez odškodnine oziroma je dobil samo nekaj drobiža iz lastne police. Torej voznik finančno nasrka v vsakem primeru: če ne očisti, je kazen, če očisti in se poškoduje, ima nekaj mesečni izpad prihodka. Razlika je samo, da če ne očisti, ga bo fizično manj bolelo, saj ne bo poškodovan oz.bo nekdo drug. Streha tovornega vozila ni namenjena hoji. Poleg očitne nevarnosti padca (na strehi je kot na drsališču) se tudi sicer zaradi teže voznika poškodujejo vodila, ki pri natovarjanju iz vrha omogočajo odpiranje strehe. Še največja težava, s katero se sooča vsak voznik in ki je glavni razlog neočiščenih streh, pa je - kako naj sploh pride gor. 4 metre višine je. Če nisi spreten plezalec (in večina ljudi ni) je to nepremagljiva težava. Na sedežu podjetja se najde kakšna lestev ampak kamioni so večinoma na poti. Ni pošteno, da pišete, da smo vozniki malomarni in neodgovorni. Večina bi nas precej raje očistila strehe, saj se zavedamo nevarnosti a enostavno ni mogoče.
Spomnimo se gasilcev celju.
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Malo so se potrudili in članek je celo korekten, samo mimo besedice "malomarno" pa seveda niso mogli. Predlagam še en test gospodu uredniku....naj za AM Vlog osebno očisti zasnežen kamion, pa da ga vidimo.
Citat:
če storilec ni ravnal s potrebno pazljivostjo, čeprav se je zavedal, da lahko stori dejanje, pa je lahkomiselno mislil, da se to ne bo zgodilo ali da bo to lahko preprečil (zavestna malomarnost), ali če se ni zavedal, da lahko stori dejanje, pa bi se bil po okoliščinah in po svojih osebnih lastnostih tega moral in mogel zavedati (nezavestna malomarnost)
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Popolnoma čistih streh pa tovornjaki ne bodo imeli nikoli in upam, da bodo naši represivni organi dovolj “normalni” in ne bodo kaznovali nekoga, ki se mu bo “odtrgala” 2 mm debela plahta in odletela v koščkih med vožnjo, ki bo pristala na 10 cm snega na strehi za seboj vozečim avtom.