kamionarji

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
51
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Citat:
Uporabnik gmarko pravi:
ma dajte, u čem je fora da ses kamionom userje na prehitevaln pas z svojimi 70km/h in pol tam prehiteva drug kamion u nedogled???? pa ti pelje vzporedn z njem 10 kilometrov po AC, pol mu končn uspe da ga prehiti , pa voz dalje tik pred njim..

Meni gredo najbolj na [censored] zjutraj na peračici, ko se gredo lokalne šerife in ne pustijo, da bi se promet razvil po obeh pasovih do zožanja. Čisto vsako jutro se najde kak [censored], ki zapira levi pas...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.246
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gox pravi:
Jaz sem bolj potrpežljiv, pa če že naletim na tako prehitevanje tovornjakarjev lepo mirno počakam
smile-1.gif


In to kar na voznem pasu, zmanjšam na tistih 89 in peljem za prehitevanim tovronjakom. Takrat pa se na prehitevalnem nabere kolonica živčnih voznikov, ki z varnostno razdaljo 1m "šibajo" tistih 90km/h in preklinjajo tovornjakarja, ki prehiteva. (manjka samo še ena "raketa" zadaj da jih potisne vse skupaj na kup.

Pa saj ne bo prehiteval pol ure, tistih par minutk pa se da potrpet ...

Ne, ne da se. Ker naslednji počne isto, in naslednji isto, in ...
Predpisat jim je treba max 30s za prehitevanje. Če v tem času ne more, naj ne prehiteva.
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
ksz

moje mnenje zakaj se kamjonarji prehitevajo je pa tako

če eden prehiti drugega potem pride prvi na nakladalno rampo...tam ga razkladajo 2 ure in ta drugi kamjonar čaka...potem ga nalagajo še 2 ure in ta drugi kamjonar še vedno čaka...potem pa začnejo drugega razkladat in prvi se že pelje ,ter ima tako enih 8 ur prednosti. Kaj lahko naredi eno prehitevanje a.

Poleg ostalih bi blo pa za tepst tudi tiste ki imajo po 200 konjev in več in se serejo s tempomatom na 70 na uro glih povsod...danes sem imel enega takega pred sabo od SG pa do avtoceste....pa znoriš ej...umaknil se pa ne bo.

aja...še fiesta ki ima dobrih 60-70 konjev gre dovolj hitro za prehitevat...samo v nižjo treba dat pa navit nad 4000 obratov.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gox pravi:
Jaz sem bolj potrpežljiv, pa če že naletim na tako prehitevanje tovornjakarjev lepo mirno počakam
smile-1.gif


In to kar na voznem pasu, zmanjšam na tistih 89 in peljem za prehitevanim tovronjakom. Takrat pa se na prehitevalnem nabere kolonica živčnih voznikov, ki z varnostno razdaljo 1m "šibajo" tistih 90km/h in preklinjajo tovornjakarja, ki prehiteva. (manjka samo še ena "raketa" zadaj da jih potisne vse skupaj na kup.

Pa saj ne bo prehiteval pol ure, tistih par minutk pa se da potrpet ...

Ne, ne da se. Ker naslednji počne isto, in naslednji isto, in ...
Predpisat jim je treba max 30s za prehitevanje. Če v tem času ne more, naj ne prehiteva.

Pa kaj ti to pomaga, če ni nobenega, ki bi to nadziral.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.265
153
63
Celje
Citat:
Uporabnik asko pravi:
Na vlak z vsem tranzitom, ne pa delajo gužvo in škodo na naših cestah. Vse te vzhodnjake lepo na Dolgi vasi/Dobovi na vlak in lepo do Sežane. Al pa fejst ekološka taxa, če želijo po cestah..Ampak kaj tekega je za našo politiko malce preveč
10.gif

Niti ni tolk problem v politiki kot je v infrastrukturi. In na kaj takšnega lahko, dokler določenih stvari na železniški progi ne uredimo, lepo pozabimo. Ker pa vemo, da v nekem doglednem času železnic ne bomo nadgrajevali in umikali ovir, na katere lahko naleti na vagon naložen kamion, iz tega še nekaj časa (oz. mogoče bolje rečeno "nikoli") ne bo nič...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.644
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
Pa niso problem samo naše železnice - železnica v EU nasplošno še zdaleč ni pripravljena sprejeti svojo vlogo "povezovanja". Dokler bo potrebno na vsakih 300 km menjati strojevodjo (ali celo lokomotivo) zaradi neumnih birokratskih zaščitniških prijemov posamzenih državnih železnic, bo pač železniški tovorni promet nekonkurenčen.

Sicer je v novi beli knjigi transporta v EU zapisano, da naj bi do 2030 30% tovornega prometa iz ceste (do leta 2050 celo 50%) preusmerili na železnico. Vendar je moje osebno mnenje, da je to utopija. Če se bodo železnice spreminjale s takim tempo kot do danes, bo to doseženo šele leta 3030.

Dodatno je treba še upoštevati, da gospodarstvo in tudi končni porabniki želijo blago takoj (še bolje včeraj), s najmanjšimi možni stroški prevoza in seveda pripeljano ne pred vrata ampak direktno na police. To pa danes z obstoječo logistiko (infrastrukturo) enostavno ne gre - posebej ne če vključiš železnice.

Sicer je pritstop s višanjem cene goriva, višanjem cestnine in drugačnim omejevanjem tovornega prometa eden od možnih pristopov. Vendar se moramo vsi zavedati, da to posledično pomeni višanje stroškov prevoza - in te stroške bomo nosili končni porabniki dobrin preko višjih cen le-teh.

Sicer sem sam tudi zagovornik, da je treba razdalje večje od 500 km (s 300 km navedenih v beli knjigi se ne strinjam - je premala razdalja) premagovati s drugačnimi tovornimi nosilici kot danes (beri: NE s kamioni), vendar žal današnja infrastruktura in zahteve naročnikov to enostavno ne dovoljujejo.

To pa pomeni, da tovornjaki so in bodo na cesti - in prej ko sprejmemo dejstvo, da so predvsem zaradi nas tam, lažje bomo sobivali. Predvsem pa ne pozabite, da so za volani teh strojev ljudje, ki opravljajo delo za nas - in to tudi na račun tega, da dneve in tedne ločeni od svojih družin. Če drugo ne si vsaj zaradi tega zaslužijo nekaj spoštovanja.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
ksz

Jest sem 2x pred tovrnjakom zabremzal in vozil 80km/h da dojame kar naredi drugim, pa tudi ce me nabije, pac mi je pozru zuvce, pa je trobil kot prfukjen in blendal, isto je v tunelih kjer se ne drzijo omejitve in ti blenda da namesto dovoljenih 80km/h da naj bi vozil 90 ali 100km/h, mislm pa to se dogaja nonstop, pa naj spusti za 3km/h tempomat pa naj se tolk pelje, kot pa da gre prehitevat in zablokirat promet za faking 2 minuti svojega prehitevanja, to bi moral kaznovat z zelo velkimi globami.
 
Nazadnje urejeno:

gr69

Guru
15. dec 2009
11.644
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
Prvo: blendanja in bistvene prekoračitve ne podpiram (ne avtomobilov in ne tovornjakov)

Drugo: še bolj sovražim "izbremzavanja" in "šerifovanja" - spet enako za avtomobiliste in tovornjake

Tretje: dajte poglejte enkrat to prehitevanje skozi oči voznika tovornjaka.
Če bi se vsaki dan vozil po 6 ur 3 km/h manj kot ima možnost to na dan znese 18 minut - v delovnem tednu (ki je običajno 6 dni) to skupaj znese 108 km, ob povprečni hitrosti 85 km/h to pomeni "ukradeno" 1 uro in 15 minut - kar prevedeno pomeni, da vozniki pride iz "Evrope" do Beljaka, mora pa v Ljubljano. Tukaj se pa mora odločiti ali naj kamion pusti v Maribor (kje?!) in pride domov kakor ve in zna. Ali pa da gre v prekršek in vozi preko dovoljenega časa in tako riskira kazen tja do višine plače. In na koncu - ali naj vozi utrujen dalje in bo nevaren sebi in drugim na cesti.

Zato pri ljubem bogu imejte malo strpnosti ko prehitevajo! Pa še enkrat - zaradi NAS in NAŠIH potreb so na cesti - ne zato, ker tako lepo!
 

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
51
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Lepo si tole napisal, vendar je to izključno problem kamijonđije in nikogar drugega, sploh pa ne ostalih udeležencev na cesti. In kršenje predpisov, kar oviranje prometa s prehitevanjem je, pač ni upravičeno in mene čisto nič ne zanima, kje bo kamijonđija spal.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.644
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
Še enkrat - sicer malo iz druge strani.

Prehitevanje tovornjakov NI prekršek. Če traja 15 minut lahko to SICR okvalificiraš kot oviranje prometa. Samo običajno samo prehitavnje ne traja toliko, ampak ostali loleki potem povzročijo zastoj. S tem mislim ritopikstvo, izsiljevanje in nenazadnje vožnja avtomobilov po levem pasu AC, ko je desni prost.

Možne rešitev in zakaj ne delujejo:

1. zakonsko določiti minimalno potrebno moč motorja. Mejo postaviti nekje okrog 11 PS na tono skupne teže (torej okrog 440 PS za 40 tonca). Hec je, da je ravno se je ta moč danes uveljavila kot standard BREZ, da bi to bilo zakonsko predpisano (pač ekonomija odigra svoje). Težava pa je, da imaš na cesti pač tudi še starejša vozila (spet ekonomija - vozilo je treba pač izkoristi do konca uporabne dobe (NE - ne dokler gre - ampak dokler se ne amortizira)). Dodatno pa še, da vsa vozila niso vedno polno naložena in s tem imajo prazna oz. napol polna prednost.

2. omejiti hitrost. Tudi to je že narejeno - vsi tovornjaki nad 3,5 to imajo limitatorje. Problem, ki nastane je, da imaš vozila, ki so omejena na 90 km/h in na 100 km/h ("solo" kamioni) in že tu nastane razlika. Dodatno nekateri (spet zaradi ekonomije) namenoma omejijo na manj kot je dovoljeno (npr. na 85 km/h) zaradi porabe. Na koncu pa je sam problem tehnike - umeritev limitatorja se naredi na "obstoječih" pnevmatikah - s porabo oz. menjavo le-teh se spremeni obseg gume. To pa privede do "laganja" tahografa in to ravno v rangu 1-3 km/h. Kar pomeni tudi če bi 100% vsi imeli limitatorje na enaki hitrosti bi se na koncu vseeno peljali s različno hitrostjo.

3. časovno omejene prepovedi prehitevanja tovornih vozil. Je tudi že urejeno. Samo birokrati so žal izbrali napačne ure. Če se ne motim je pri nas 6:00 do 9:00 (ta je sicer kar OK) in od 14:00 do 17:00 (tu so po mojem "falili". Bolj smiselno bi bilo 15:00 do 18:00 ali celo 15:30 do 18:30).

4. splošne omejitve tovornega prometa. Moje osebno mnenje je, da ravno te omejitve, ki naj bi sicer "sprostile" ceste, ustvarjajo dodatne gužve, ker z omejitvijo koncentrirajo tovorni promet pred in po čassu omejitve. Zagovarjam ukinitev kakršnihkoli omejitev (določene izjeme zaradi izjemnih situacij izvzete) tovornega prometa, saj bo spet ekonomija odigrala svoje. S tem mislim, da NOBEN prevoznik ne bo zavestno rinili v največjo špico v prometu, če to ravno ni nujno ali pa je splet okoliščin (npr. nihče, ki vsaj malo pozna situacijo v poletnih mesecih na relaciji Šentilj - Gruškovje ne bo s kamionom rinili v soboto zjutraj na relacijo).

5. prestavitev tovornega prometa na druge transportne nosilce. Poglejte si nekaj postov višje, da se ne bom ponavljal

Pa še nekaj - vprašajte se kakšen prispevek oz. cestnino bi morali avtomobili plačati, če bi vse tovornjake odgnali iz avtocest in gradnjo le-teh financirali izključno iz denarja, ki priteče od avtomobilov.

PS: pa ne misliti, da tudi jaz kdaj ne pi.zdim v avtu, ko obtičim za kamionom.
smirk-1.gif


pozdrav.gif
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Ne, folk je navajen avto vozit do dva jurja, če je dizel bog ne daj čez, skratka šparprogram, bencin je drag, če avto kuri 7 litrov pa za jest ne bo.

Men se je s 65 bencinskimi konji čist zabavno vozit (kadar imam priliko), malo bolj je treba bit elastičen in malo večkrat počekirat za raketami ki prihajajo od zadaj. Pa si še vedno med hitrejšimi. Govorim za avtoceste in za "normalno" gostoto prometa. Pač voziš na štirih jurjih in več, ne na dizelskih dva do tri.

Hehe, glih moja začne tulit če grem čez 4000rpm s Fiesto (1.4 96KM
wink-1.gif
 

nejc111

Pripravnik
15. sep 2007
601
12
18
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Še enkrat - sicer malo iz druge strani.

Prehitevanje tovornjakov NI prekršek. Če traja 15 minut lahko to SICR okvalificiraš kot oviranje prometa. Samo običajno samo prehitavnje ne traja toliko, ampak ostali loleki potem povzročijo zastoj. S tem mislim ritopikstvo, izsiljevanje in nenazadnje vožnja avtomobilov po levem pasu AC, ko je desni prost.

Možne rešitev in zakaj ne delujejo:

1. zakonsko določiti minimalno potrebno moč motorja. Mejo postaviti nekje okrog 11 PS na tono skupne teže (torej okrog 440 PS za 40 tonca). Hec je, da je ravno se je ta moč danes uveljavila kot standard BREZ, da bi to bilo zakonsko predpisano (pač ekonomija odigra svoje). Težava pa je, da imaš na cesti pač tudi še starejša vozila (spet ekonomija - vozilo je treba pač izkoristi do konca uporabne dobe (NE - ne dokler gre - ampak dokler se ne amortizira)). Dodatno pa še, da vsa vozila niso vedno polno naložena in s tem imajo prazna oz. napol polna prednost.

2. omejiti hitrost. Tudi to je že narejeno - vsi tovornjaki nad 3,5 to imajo limitatorje. Problem, ki nastane je, da imaš vozila, ki so omejena na 90 km/h in na 100 km/h ("solo" kamioni) in že tu nastane razlika. Dodatno nekateri (spet zaradi ekonomije) namenoma omejijo na manj kot je dovoljeno (npr. na 85 km/h) zaradi porabe. Na koncu pa je sam problem tehnike - umeritev limitatorja se naredi na "obstoječih" pnevmatikah - s porabo oz. menjavo le-teh se spremeni obseg gume. To pa privede do "laganja" tahografa in to ravno v rangu 1-3 km/h. Kar pomeni tudi če bi 100% vsi imeli limitatorje na enaki hitrosti bi se na koncu vseeno peljali s različno hitrostjo.

3. časovno omejene prepovedi prehitevanja tovornih vozil. Je tudi že urejeno. Samo birokrati so žal izbrali napačne ure. Če se ne motim je pri nas 6:00 do 9:00 (ta je sicer kar OK) in od 14:00 do 17:00 (tu so po mojem "falili". Bolj smiselno bi bilo 15:00 do 18:00 ali celo 15:30 do 18:30).

4. splošne omejitve tovornega prometa. Moje osebno mnenje je, da ravno te omejitve, ki naj bi sicer "sprostile" ceste, ustvarjajo dodatne gužve, ker z omejitvijo koncentrirajo tovorni promet pred in po čassu omejitve. Zagovarjam ukinitev kakršnihkoli omejitev (določene izjeme zaradi izjemnih situacij izvzete) tovornega prometa, saj bo spet ekonomija odigrala svoje. S tem mislim, da NOBEN prevoznik ne bo zavestno rinili v največjo špico v prometu, če to ravno ni nujno ali pa je splet okoliščin (npr. nihče, ki vsaj malo pozna situacijo v poletnih mesecih na relaciji Šentilj - Gruškovje ne bo s kamionom rinili v soboto zjutraj na relacijo).

5. prestavitev tovornega prometa na druge transportne nosilce. Poglejte si nekaj postov višje, da se ne bom ponavljal

Pa še nekaj - vprašajte se kakšen prispevek oz. cestnino bi morali avtomobili plačati, če bi vse tovornjake odgnali iz avtocest in gradnjo le-teh financirali izključno iz denarja, ki priteče od avtomobilov.

PS: pa ne misliti, da tudi jaz kdaj ne pi.zdim v avtu, ko obtičim za kamionom.
smirk-1.gif


pozdrav.gif
467716-post_slo.gif
 

hipnotik

Pripravnik
22. mar 2009
567
0
16
Pot prehitevanja dveh 17 metrskih vozil pri hitrosti 90km/h in razlike 3km/h je dolga približno 1200m ali 50s torej manj kot minuto.
In če nekoga ta minuta vožnje, ki jo vozi z 90km/h namesto 130km/h spravi ob živce potem se je resno za zamislit, če ta oseba ni zrela za kakšno strokovno obravnavo.
 

NAVI_boy

Fizikalc
29. nov 2007
2.368
0
36
Citat:
Uporabnik cbb pravi:
Lepo si tole napisal, vendar je to izključno problem kamijonđije in nikogar drugega, sploh pa ne ostalih udeležencev na cesti. In kršenje predpisov, kar oviranje prometa s prehitevanjem je, pač ni upravičeno in mene čisto nič ne zanima, kje bo kamijonđija spal.

A res ? Pokaži mi. Pravtako mene kot voznika ne zanima, če ti skuriš dva kompleta žarnic z blendanjem. Kot je nekdo napisal, prehitevanje tovornjakarjev NI prepovedano, razen če to ni izrecno označeno z znakom. Če se ti ne moreš par sekund peljati za tovornjakom, tvoj problem. Ko boš pokazal uradni zakon, da si na avtocesti več vreden od voznika tovornjaka, osebno odložim ključe in se nikoli več ne vsedem za volan.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Ok sej enkrat dvakrat zbremzaš, ampak je problem, ker jih to velik počne in je res zoprno ob malo gostejšem prometu, da morš vsake 5 minut bremzat iz 130 na 80/90. Pol pa še, da si v mal švohnejšem avtu, ki gre v klanc ravno 130, ti zapele kamion na prehitevalnega, da moraš bremzat in ne glede na to, da šaltaš prestavo ali dve nižje in gas do podna ne prideš več na 130, ko pa spet priležeš na 130 po koncu klanca ti pa itak nasledn kamion uleti in zgodba gre dalje. Ni fajn glede varnosti niti porabe niti živcev.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Citat:
Uporabnik hipnotik pravi:
Pot prehitevanja dveh 17 metrskih vozil pri hitrosti 90km/h in razlike 3km/h je dolga približno 1200m ali 50s torej manj kot minuto.
In če nekoga ta minuta vožnje, ki jo vozi z 90km/h namesto 130km/h spravi ob živce potem se je resno za zamislit, če ta oseba ni zrela za kakšno strokovno obravnavo.

Ja ti pa si model, pa zdej to pristej se z 30 tovrnjaki na daljsi poti, pa dobimo kaj 25 minut, med tem ko je uporabnik gr69 delal zivljensko dobo tovrnjakarja v enem dnevu..ko prispara tistih 15 minut ki je za pol krajse od tega kar mora avtomobilist trpet.


Seveda ti gre tovrnjakar prehitevat tudi v najvecjem klancu ce je treba, in zjebe ves ekonomicen promet za sabo, sam da on dobi tistih 3km/h razlike.
 
Nazadnje urejeno:

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
51
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Citat:
Uporabnik NAVI_boy pravi:
Citat:
Uporabnik cbb pravi:
Lepo si tole napisal, vendar je to izključno problem kamijonđije in nikogar drugega, sploh pa ne ostalih udeležencev na cesti. In kršenje predpisov, kar oviranje prometa s prehitevanjem je, pač ni upravičeno in mene čisto nič ne zanima, kje bo kamijonđija spal.

A res ? Pokaži mi. Pravtako mene kot voznika ne zanima, če ti skuriš dva kompleta žarnic z blendanjem. Kot je nekdo napisal, prehitevanje tovornjakarjev NI prepovedano, razen če to ni izrecno označeno z znakom. Če se ti ne moreš par sekund peljati za tovornjakom, tvoj problem. Ko boš pokazal uradni zakon, da si na avtocesti več vreden od voznika tovornjaka, osebno odložim ključe in se nikoli več ne vsedem za volan.

37 člen

(2) Pred prehitevanjem vozila, ki vozi pred njim po istem prometnem pasu, mora dati voznik predpisan znak, nato pa ga na primerni bočni razdalji prehiteti. Prehiteti mora brez oklevanja, po končanem prehitevanju pa se mora, razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi, čimprej vrniti na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem.

Primerna bočna razdalja NI 2 km, kolikor ti porabiš, če si pol kilometra hitrejši od tistega, ki vozi pred tabo. Al je? Po tvoje mogoče je. Poskusi bit tako pameten v Italiji...
 
Nazadnje urejeno: