Kaj vas moti pri vašem avtu?

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113

zakon

Guru
16. maj 2008
8.758
808
113
toti Maribor
Toyota corolla ima zgolj eden predvajalni USB. Moram vedno ključek ven jemat za AA. V navodilih piše, da sta lahko z razdelilcem prikljopljeni dve napravi. Sem nabavil USB kabel 1 na 2, pa samo eden krak predvaja, drugi pa zazna zgolj polnjenje https://www.aliexpress.com/item/32802092031.html.
Kaj bi moral mogoče imeti hub? S tem bi šlo?
 

krofica

Fizikalc
24. feb 2010
375
94
28
Ford C-max 1.8tdci, 115KM, l. 2009:
- slabša kvaliteta izdelave (plastika/armatura štrli na vse konce, nekateri plastični deli so se že polomili - posledično se počutim kot da bi bil na morju (''črički''),...)
- rjavenje zadnjih pragov (ni nobene serijske zaščite ki bi preprečevala kamenju da tolče po pragovih tako da so malo rjavi)
- smotana menjava žarnic; potrebno je vzeti kompletno luč ven - posledično so vsi plastični kaveljčki polomljeni in drži luč samo še vijak
- za manjšega enoprostorca je avto izredno nizek (tukaj ni mišljeno položaj sedenja ampak sam avto) in pogrešam malo več prostora - to potem vidiš ko imaš ISOfix bazo in voziček - ko daš na bazo lupinico more sovoznikov sedež toliko naprej da praktično ne more nihče sedeti na sovoznikovem.
- kakšna KM več mu nebi škodovala
- nima USB priklopa, pač takrat niso bili ''IN'', tako da ima samo AUX
+ vozne lastnosti na tem avtu so odlične
+ zanesljiv motor - sicer ropota kot traktor, ampak do sedaj *tok*tok*tok nobenih večjih okvar - za 220kkm je to že kar dosežek
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Citroen C5 lll Tourer
- električna vrata prtljažnika. Odprejo/zaprejo se enkrat ali dvakrat, potem pa gredo električni porabniki v "economy mode" in je treba dvigovati na roke. Menda je kao švoh akumulator, ampak to je bulšit.
- medtem ko so zadnja vrata električna in so imeli že prvi modeli dvigovanje pokrova motorja s plinskimi vzmetmi, je pri tem podpora "na palčko".
- v notranjosti ni niti enega držala ali prostorčka, kamor bi lahko odložil odprto piksno s pijačo
- menjalnik v ročnem načinu prestavlja ravno kontra, tj. za prestavljanje navzgor, je treba poriniti ročico naprej. Meni je to tako nenaravno, da se nikakor ne morem navaditi. Če pogledate kakšen posnetek rallya, imajo čisto vsi narejeno kontra. Pri pospeševanju povleče ročico nazaj, pri bremzanju porine naprej. Sicer pa avtomat deluje dobro in niti ni potrebe, včasih pa bi prav prišlo.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Toyota corolla ima zgolj eden predvajalni USB. Moram vedno ključek ven jemat za AA. V navodilih piše, da sta lahko z razdelilcem prikljopljeni dve napravi. Sem nabavil USB kabel 1 na 2, pa samo eden krak predvaja, drugi pa zazna zgolj polnjenje https://www.aliexpress.com/item/32802092031.html.
Kaj bi moral mogoče imeti hub? S tem bi šlo?

Pri teh hubih je vedno "loto".
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.271
4.097
113
Citroen C5 lll Tourer
- električna vrata prtljažnika. Odprejo/zaprejo se enkrat ali dvakrat, potem pa gredo električni porabniki v "economy mode" in je treba dvigovati na roke. Menda je kao švoh akumulator, ampak to je bulšit.
- medtem ko so zadnja vrata električna in so imeli že prvi modeli dvigovanje pokrova motorja s plinskimi vzmetmi, je pri tem podpora "na palčko".
- v notranjosti ni niti enega držala ali prostorčka, kamor bi lahko odložil odprto piksno s pijačo
- menjalnik v ročnem načinu prestavlja ravno kontra, tj. za prestavljanje navzgor, je treba poriniti ročico naprej. Meni je to tako nenaravno, da se nikakor ne morem navaditi. Če pogledate kakšen posnetek rallya, imajo čisto vsi narejeno kontra. Pri pospeševanju povleče ročico nazaj, pri bremzanju porine naprej. Sicer pa avtomat deluje dobro in niti ni potrebe, včasih pa bi prav prišlo.
Privošči avtu kakšen AGM akumolator, tam za 140 do 180 eur ga dobiš pa bo dovolj elektrike.

So začeli vsi šparat pa EFB Aku not vgrajujejo, ki je po 3 letih že konkretno v kleti z kapaciteto.

Menjal na Talisman u in sedaj je ohoho razlika.
 

Ted

Guru
8. sep 2007
1.712
588
113
Ford C-max 1.8tdci, 115KM, l. 2009:
- slabša kvaliteta izdelave (plastika/armatura štrli na vse konce, nekateri plastični deli so se že polomili - posledično se počutim kot da bi bil na morju (''črički''),...)
- rjavenje zadnjih pragov (ni nobene serijske zaščite ki bi preprečevala kamenju da tolče po pragovih tako da so malo rjavi)
- smotana menjava žarnic; potrebno je vzeti kompletno luč ven - posledično so vsi plastični kaveljčki polomljeni in drži luč samo še vijak
- za manjšega enoprostorca je avto izredno nizek (tukaj ni mišljeno položaj sedenja ampak sam avto) in pogrešam malo več prostora - to potem vidiš ko imaš ISOfix bazo in voziček - ko daš na bazo lupinico more sovoznikov sedež toliko naprej da praktično ne more nihče sedeti na sovoznikovem.
- kakšna KM več mu nebi škodovala
- nima USB priklopa, pač takrat niso bili ''IN'', tako da ima samo AUX
+ vozne lastnosti na tem avtu so odlične
+ zanesljiv motor - sicer ropota kot traktor, ampak do sedaj *tok*tok*tok nobenih večjih okvar - za 220kkm je to že kar dosežek

Sem mel enak avto pred leti.
Glede pragov - nabavi zavesice, na uradnem servisu so cca. 40 EUR za prednji kolesi. V primerjavi z Mazdo Premacy (letnik do 2005) ima avto bistveno manj prostora, je pa na srečo vseeno bolj odporen na rjo :).
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Privošči avtu kakšen AGM akumolator, tam za 140 do 180 eur ga dobiš pa bo dovolj elektrike.

So začeli vsi šparat pa EFB Aku not vgrajujejo, ki je po 3 letih že konkretno v kleti z kapaciteto.

Menjal na Talisman u in sedaj je ohoho razlika.

Zna biti nekaj na tem. Meni recimo ni delal Start-Stop. Pač avto je zaznal da akumulator ni ok in je izklopil. Pa sem imal že original AGM, samo je avto tričetrt leta stal in ga je vzelo. Zamenjal in dela tip-top. Cena je bila (redna) 190eur.
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Privošči avtu kakšen AGM akumolator, tam za 140 do 180 eur ga dobiš pa bo dovolj elektrike.

So začeli vsi šparat pa EFB Aku not vgrajujejo, ki je po 3 letih že konkretno v kleti z kapaciteto.

Menjal na Talisman u in sedaj je ohoho razlika.
Akumulator je dovolj dober, da v najhujšem mrazu kresne tako kot poleti. Samo zaradi teh vrat ne grem kupovat novega, dokler ta ne crkne. Potem pa bom že nabavil takega. Verjamem, da je razlika.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.776
113
My 50c:
BMW F31 M Sport 2016 - Cupholder. Močno pogrešam en soliden cupholder/bottleholder. Avto sicer ima dva ampak sta premajhna za moje potrebe/navade, tja not lahko zataknem kvečjemu kakšno pločevinko ali pa instant kavo s Petrola. To je edino kar me dejansko moti, z ostalim sem super zadovoljen, saj je avto bolj kot ne točno tak, kot sem si ga zaželel. No, lahko bi imel še kakšnih 100+ ihahajev več ampak to je že stvar tega, da pač kupiš avto z močnejšim motorjem in to pa finančno ni šlo čez tako (bencinar s 300+ HP je bil pač predrag, malce švohnejši pa so mi bili odsvetovani zaradi tehničnih težav v spodnjem delu motorja) tako da bo teh slabih 200 moralo zadostovati ali pa bom šel v dodelavo elektronike oz. čipanje.
Malce smešno se mi zdi pritoževati se čez stvari, ki so glede na konfiguracijo/tip avta nekako samoumevne :D
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.717
113
naš w212..ima vse, pogrešam pa 360° kamero (občasno) in pa recimo 50+ konjev vsaj. Avto ima le cca 2 tone in 204 konjev je dejansko premalo za neko živahnost. Moti me še, da je za moj okus preglasen, pa niti ne motor, ampka valjarji, pogoni itd, (4matic).
Neumnost je še samodejno parkiranje, ne vidim uporabnosti, niti pred 10 letimi ko so začeli (priusa imam v glavi) s temi forami, niti danes 10 in več let after.. Tisti ki ne zna parkirat mu tudi to ne pomaga, fakt. Stojim za tem takrat in danes. za zdaj. Dokler se spet kakšna nova pamet
kaj še je tak minus, da nima luknje za smuči... pač stvar opreme...včasih je nerodno vedno vse podirat.
Infoteimnat ko sam dela dobro, ampka povezljivost s telefoni pa je zelo omejena, tisti net je bolj tako tako, online je tako tako...me ne prepriča. Android auto je zapleteno (beri drago) za nadgradit. Sej ne da rabimo to, ampak pač.

plus, oprema pametne LED luči dolge in kratke top zadeva, prav tako pametni radarski tempomat in line assyt. dobro želeli smo 4matica imamo ga,zračno vzmetenje na vseh 4 kolesih je prišlo poleg... memory sedeži in udobni masažni sedeži so tudi top, sploh ko se dalj pelješ, je to to. Tudi sound system, čeprav je osnovi je rang višje kot pri plebejskih avtih. _Dokler nič ne crkne smo v tej kategoriji....
 
Nazadnje urejeno:

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citroen C5 lll Tourer
- električna vrata prtljažnika. Odprejo/zaprejo se enkrat ali dvakrat, potem pa gredo električni porabniki v "economy mode" in je treba dvigovati na roke. Menda je kao švoh akumulator, ampak to je bulšit. Ne ni bulšit! zamenjaj akumulator in bo OK naslednji dve, tri,... leta. Ali pa nafilaj sedanjega.
- medtem ko so zadnja vrata električna in so imeli že prvi modeli dvigovanje pokrova motorja s plinskimi vzmetmi, je pri tem podpora "na palčko". Res smešno, ampak kolikokrat pa odpiraš havbo? Tudi Mercedes B ima enako.
- v notranjosti ni niti enega držala ali prostorčka, kamor bi lahko odložil odprto piksno s pijačo Zadaj na sredinskem zaslonu za roke, ven potegneš in spredaj v sredinskem naslonu. Sicer pa odprta pločevinka in vožnja - no ja. ;)
- menjalnik v ročnem načinu prestavlja ravno kontra, tj. za prestavljanje navzgor, je treba poriniti ročico naprej. Meni je to tako nenaravno, da se nikakor ne morem navaditi. Če pogledate kakšen posnetek rallya, imajo čisto vsi narejeno kontra. Pri pospeševanju povleče ročico nazaj, pri bremzanju porine naprej. Sicer pa avtomat deluje dobro in niti ni potrebe, včasih pa bi prav prišlo. Si ziher da nimaš narobe spojeno/sprogramirano, ker naš C4 in Picasso delata tako kot vsi normalni.

Akumulator je dovolj dober, da v najhujšem mrazu kresne tako kot poleti. Samo zaradi teh vrat ne grem kupovat novega, dokler ta ne crkne. Potem pa bom že nabavil takega. Verjamem, da je razlika.
Samo zato ker ti motorji dejansko kresnejo iz prve in vedno. Aku ti bo crknil ravno ko se ti bo najbolj mudilo.
In ne ni treba AGM za 140€, ampak takega s triletno garancijo iz Leclerca za 70€ in menjaš vsake 4 leta. ;)
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Citroen C5 lll Tourer
- električna vrata prtljažnika. Odprejo/zaprejo se enkrat ali dvakrat, potem pa gredo električni porabniki v "economy mode" in je treba dvigovati na roke. Menda je kao švoh akumulator, ampak to je bulšit.
- medtem ko so zadnja vrata električna in so imeli že prvi modeli dvigovanje pokrova motorja s plinskimi vzmetmi, je pri tem podpora "na palčko".
- v notranjosti ni niti enega držala ali prostorčka, kamor bi lahko odložil odprto piksno s pijačo
- menjalnik v ročnem načinu prestavlja ravno kontra, tj. za prestavljanje navzgor, je treba poriniti ročico naprej. Meni je to tako nenaravno, da se nikakor ne morem navaditi. Če pogledate kakšen posnetek rallya, imajo čisto vsi narejeno kontra. Pri pospeševanju povleče ročico nazaj, pri bremzanju porine naprej. Sicer pa avtomat deluje dobro in niti ni potrebe, včasih pa bi prav prišlo.
Tud dirkalni motor ima kontra prestave kot civilni. Sicer pa, kot si ugotovil, je zelo redko potreba po ročnem načinu, men je prav prišlo edino, ko sem težko tovorno prikolico vlačil v klanec.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
A vidva to o "šaltheblu" - jaz pa o obvolanskih ročicah.

A ni normalno naprej +, nazaj -?

A S-port tipke pa nima?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Ni res! BMW da, ostali pa mešano: Passat in KIA
doppelkupplungsgetriebe.jpg
532edc7e6cc6edb30854.jpeg
 

krofica

Fizikalc
24. feb 2010
375
94
28
Sem mel enak avto pred leti.
Glede pragov - nabavi zavesice, na uradnem servisu so cca. 40 EUR za prednji kolesi. V primerjavi z Mazdo Premacy (letnik do 2005) ima avto bistveno manj prostora, je pa na srečo vseeno bolj odporen na rjo :).

Če nebi motor bil tako zanesljiv pa če se nebi tako lepo peljal bi ga že zdavnej zamenjal...
Glede na njegovo starost mislim da je že prepozno za zavesice; pa tudi počasi prihaja čas za novejši/varnejši voz tako da razn ''nujnih'' stvari vanj ne vlagam več kaj veliko ;)
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.776
113
obvolanske so pa tako cista bedarija v normalnih avtih.

Ah kje, se ne strinjam - obvolanske so top zadeva, ko ga res dinamično uletavaš naokoli saj imaš boljši nadzor nad vrtljaji motorja kot pa v kolikor prestavljanje prepustiš računalniku + ni potrebe po letanju roke od volana do šalthebla in nazaj. In pri uletavanju čez ovinke ti to zelo prav pride. Ne rabiš superšportnika, da ti te obvolanske pridejo prav :D
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
A vidva to o "šaltheblu" - jaz pa o obvolanskih ročicah.

A ni normalno naprej +, nazaj -?

A S-port tipke pa nima?
Ja o šaltkeblu. Pri dirkalnem avtomobilu je normalno nazaj + naprej - pri vseh ostalih je obratno. In ja ima tipko sport. Sam sem ob vleki prešaltal na ročno samo v res divji klanec, ker je avtomatik na vsak način hotu met tretjo, na sportu podobno, sam mal kasnej. Kot rečeno, tud moto GP dirkalnik šalta + dol in - gor, običen cestni ma kontra.