Na kaj pa drugi? Resno vprasanje.Vidim, da se ni nic spremenilo. Vagovci se zmeraj na porabo drkajo.
Na kaj pa drugi? Resno vprasanje.Vidim, da se ni nic spremenilo. Vagovci se zmeraj na porabo drkajo.
hja, razn če je to prevoz na delo, potem ni glih "stroški na firmo", ampak sam tista kilometrina, k jo dobiš za voznjo na siht.Taksni dajo avto v stroske firme. Razen, ce verjames v pravljice
Jaz delam 50k. Nimam ga kam v stroske dajat.Taksni dajo avto v stroske firme. Razen, ce verjames v pravljice
Meni avto pri plačanih potnih dela +Taksni dajo avto v stroske firme. Razen, ce verjames v pravljice
Svoj čas si vpošteval v kalkulaciji? Še dela +?Meni avto pri plačanih potnih dela +
Ostane nekaj € viška
Dokler ne vracunas porabljenega casa.Glede na to, da vozi električarja in to majhnega z nizko porabo ni nič čudnega, če dela + (sploh če ga lahko brezplačno polni v službi).
Če jih delaš v službenem času potem dela +. Če jih delas pred in po službenem času, potem pa težko. Tudi potni je več kot pol manj plačan.Svoj čas si vpošteval v kalkulaciji? Še dela +?
Če je firma tvoja, potem mogoče tudi tu gledaš na stroške.Taksni dajo avto v stroske firme. Razen, ce verjames v pravljice
Vsaj kar jih jaz poznam da so dejansko delali teh 60k km na leto službeno, ni bla ravno vožnja za 5l/100km. Tudi s PHEV ne bi bila. Se pa seveda da tudi to.Seveda lahko. PHEVi brez tezav gredo tudi pod to, ce pridno polnis na elektriko. Seveda, ce niso samo dolge sluzbene poti. Potem si zakljucil zgodbo.
0 česa? Bencina res, ampak to je tudi z dizlom poraba bencina 0. Ali pa z bencinarjem 0 dizla. Če že hočeš….Potem si pa raje omisliš električarja in je poraba 0.
Problem rata najti dober avto z porabo 5. Sicer je pojem dober avto relativna stvar, ampak z porabo 5 pač ne moreš neke nove premije poslovne velikosti furat.