Tako mi je rekel sorodnik, prvi servis po enem letu, v "BTC" (Leskovškova?). Nek 1.6 motor v "turski"coroli
Ponavadi ne blefira. .
Jaz vozim Priusa na Leskoškovo. Če ni nič zraven, pride redni servis nekaj čez 300€. Noben pa še ni bil 400€+.
Tako mi je rekel sorodnik, prvi servis po enem letu, v "BTC" (Leskovškova?). Nek 1.6 motor v "turski"coroli
Ponavadi ne blefira. .
Kak mi ni za verjeti? Letnik 2017?91" bi ti še verjel, danes pa?
Zelo odvisno kaj je še dodatno. Tega pri toyoti ni veliko. Diski pri rav4 po 80tkm prvi. Pri passatu istega letnika zadnji že drugi rjasti. Ista kilometrina. Isti pogoji vožnje. Menjava vseh 4ih na pooblaščencu 1000.Defenitivno. Ce je tistih 400-500 realnih, je to absurd. Ni cudno, da ima Renault posebne ponudbe z vkljucenimi servisi za 5 let.
Zelo odvisno kaj je še dodatno. Tega pri toyoti ni veliko. Diski pri rav4 po 80tkm prvi. Pri passatu istega letnika zadnji že drugi rjasti. Ista kilometrina. Isti pogoji vožnje. Menjava vseh 4ih na pooblaščencu 1000.
Vau, to pa so cene. Za Seat Toledo sem jaz prvi servis placal €100. Naslednja dva 160, cetrti pa okrog 300 s precej vec dela ter tudi zavornimi ploscicami.
Ne pravim, da se mora to primerjati z Audi ampak s Cliom?
Ciljal sem na drazji potrosni material. Iz kateregakoli razloga. Pa ne vem, morda se vec stvari menja, ne poznam.A pri Audiju ja 13 ključ precej drugačen od tistega za kliota? ali pa dvigalo, rokavičke bolj bele barve ali kako?
Torej je za golfa dražji servis kot za A6? Zanimivo.1. redni servis za A6 (na 15.000km) z oljem vred 183,-€.
Ne, samo stekleno fasada in beli marmor na tleh je treba plačat.A pri Audiju ja 13 ključ precej drugačen od tistega za kliota? ali pa dvigalo, rokavičke bolj bele barve ali kako?
dejstvo #3Dejstvo je, da so cene vseh storitev sle gor in se bodo sle gor. Drugo dejstvo pa je, da vecina ljudi v sloveniji kupuje avto, ki si ga v resnici ne more privosciti.