ksz
Ok, da se jaz povem zgodbo iz tretje plati, ce vzamemo da je prva plat Kupec in druga Servis.
Pred leti sem namrec za neko znamko testiral vse njihove servise po Sloveniji.
Zadeva je zgledala takole - predhodno smo se najavili - narocilo je bilo vsaj en dan prej, avto je bil pisan na neko fizicno osebo, kao mojo teto/mat, placano pa je bilo vedno samo z gotovino.
Premalo tekocine za sipe je blo notri, malo premal olja, avto usran od zunaj in znotraj, ena zarnica pregorena, ... + avto je bil namerno pokvarjen (osnovne, skrite, zelo zahebane napake, itd...), v glavnem pa je zgodbica sla nekako tako: avto potrebuje redni servis na XX.000 kilometrov in da se je prizgala se "neka" lucka in da lastnica mal cvika glede lucke.
Prisel, oprazoval, spremljal, vedno rekel da bom pocakal, vse informacije zbiral kar sem jih lahko, ce se je le dalo sem opazoval cez cel proces, itd... ko sem prisel nazaj, smo avto pregledali, v primeru da so ga spucali zopet umazali in naslednji dan spet naokoli.
Vse smo spremljali, od postrezbe, prijaznosti, hitrosti, koliko avtov je naokoli, cistoce osebja/delavnice, ali so uporabljali testerje ali ne, predvsem pa ceno (kolk nategovanja je pri potrosnem materialu, koliko olja so naracunal, ali so posebi se kaj zaracunali, itd...)
Skratka, pestro. Na koncu smo jih zbrali na sestanku v sedezu zastopnika, skupaj z sefom za Balkan/EU... pestro
Mimogrede, to pocnejo vse znamke, bolj ali manj pogosto. Nekatere niti ne povejo, tako kot so tukaj imeli sestanek, ker direktno naredijo iz tujine...
EDIT: sem malo bolj dopisal, upam da je zdej bolj razumljivo
Ok, da se jaz povem zgodbo iz tretje plati, ce vzamemo da je prva plat Kupec in druga Servis.
Pred leti sem namrec za neko znamko testiral vse njihove servise po Sloveniji.
Zadeva je zgledala takole - predhodno smo se najavili - narocilo je bilo vsaj en dan prej, avto je bil pisan na neko fizicno osebo, kao mojo teto/mat, placano pa je bilo vedno samo z gotovino.
Premalo tekocine za sipe je blo notri, malo premal olja, avto usran od zunaj in znotraj, ena zarnica pregorena, ... + avto je bil namerno pokvarjen (osnovne, skrite, zelo zahebane napake, itd...), v glavnem pa je zgodbica sla nekako tako: avto potrebuje redni servis na XX.000 kilometrov in da se je prizgala se "neka" lucka in da lastnica mal cvika glede lucke.
Prisel, oprazoval, spremljal, vedno rekel da bom pocakal, vse informacije zbiral kar sem jih lahko, ce se je le dalo sem opazoval cez cel proces, itd... ko sem prisel nazaj, smo avto pregledali, v primeru da so ga spucali zopet umazali in naslednji dan spet naokoli.
Vse smo spremljali, od postrezbe, prijaznosti, hitrosti, koliko avtov je naokoli, cistoce osebja/delavnice, ali so uporabljali testerje ali ne, predvsem pa ceno (kolk nategovanja je pri potrosnem materialu, koliko olja so naracunal, ali so posebi se kaj zaracunali, itd...)
Skratka, pestro. Na koncu smo jih zbrali na sestanku v sedezu zastopnika, skupaj z sefom za Balkan/EU... pestro
Mimogrede, to pocnejo vse znamke, bolj ali manj pogosto. Nekatere niti ne povejo, tako kot so tukaj imeli sestanek, ker direktno naredijo iz tujine...
EDIT: sem malo bolj dopisal, upam da je zdej bolj razumljivo
Nazadnje urejeno: