Kaj menite o stavki kamionarjev?

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.878
107
63
štajerska
nekdo je omenil javni prevoz. to je posebno poglavje
ko bo ta deloval približno tako kot v avstriji ali pa nemčiji bo uporaben. za povprečnega zaposlenega pa je žal neuporaben
jaz imam npr vsaj 45 min hoje do prvega busa, pa sem samo nekaj km iz centra mesta zračne linije
samo nam še manjka da začnejo avtobusarji štrajkat, ke imajo premale subvencije. potem bi šele bila štala. na srečo pa se to ne more zgoditi
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Je normalno, glede na to, da je bila prej prenizka. Sploh pa glede na magnitude uničevanja cest. Kot sem napisal. Cestni odseki, ki so prej zdržali dve desetletji, so sedaj kaput v dveh letih. In niso kaput zaradi avtomobilistov in motoristov.

Ogo

AC med Kozino in Divačo je tako razfu*ana, da me je s spodobnim avtom po voznem pasu strah peljati 130. Prehitevalni pas je OK. Koliko stara je tam cesta? Tisti, ki jo je naredil, bi jo moral zdaj zastonj popraviti!
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
najboljše je da se da vsakemu metek v čelo
grims-1.gif

ali pa tako kot v Iranu
zmaga.gif


naj bo sploh vesel, da ima to pravico, da sploh lahko plačuje davke v tej državi
rolleyes-1.gif

nekje so tako revni, da nimajo denarja niti za davke
crazy1.gif
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:




Dejstvo je, da je v Sloveniji vsak šalabajzer, ki je imel 5 minut časa in slabo domišljijo in nobene boljše ideje, odprl s.p., kupil rabljen šleper in se s sosedovim Francem zmenil, da bo prav on vozil izdelke njegove firme kupcem. Ker je posel tekel so se zakreditirali, nabavljali toovrnjake, gradili hiše, kupovali avtomobile, v posel vpletli velik del družine, nihče pa ni dajal denarja na stran ya težje čase (ki vedno pridejo), še manj pa svoj posel pripravili nanje (racionalizacija in optimizacija stroškov, širitev števila naročnikov, tras itd). Zdaj pa je to treba narediti čez noč in mnogi tega ne znajo ker so kljub petim šleperjem na dvorišču družinske hiše še vedno kmeti v belih nogavicah, ki se jim bolj malo sanja o resnem poslovanju, trženju, logistiki in še čem. Poleg tega so neredko hudičevo pametni in mislijo, da so pobrali prav vso znanost tega sveta.


Resnično upam, da ne bo naša impotentna shemale vlada zopet klecnila na kolena in s tem popustila argumentom moči izsiljevalskih prevoznikov, ki jih boli patak za vse ostale ljudi in družbo, le da njim ostane za nov Mercedes vsaki dve leti.


467716-post_slo.gif


To je bistvo vseh postov v tej temi.
Lahko jo zaklenemo
cheer.gif
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
če je lahko vsak šalabajzer oz. "kmet" lahko odprl avtoprevozništvo in si lahko kupoval hiše, vikende, drage avtomobile, zakaj še ostali niso naredili tega
confused-1.gif

pa če so samo nesposobni "kmetje" v belih štumfih, zakaj so potem imeli polno denarja?

pomoje je tudi biti boljše šolan mestni človek ki oddela 8h in dobi 1000€ plače
zmaga.gif


foušija
aplauz.gif


kolega je imel dolgo časa prevozništvo. ampak ker niso imeli več toliko dela in ker mu stranke (tudi tujci so vmes) sploh niso hotele več plačevati za prevoze (100k€+), je moral prodati kamione in se s tem ne ukvarja več.

ampak v tej državi je normalno da se zavlačuje z plačili oz. da se sploh ne plača za opravljene storitve (ti reče: "Pa me toži, če ti kaj ni všeč").
normalno je tudi da ti država oz. durs ne plača takoj ko bi lahko oz. ko bi moral.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
če je lahko vsak šalabajzer oz. "kmet" lahko odprl avtoprevozništvo in si lahko kupoval hiše, vikende, drage avtomobile, zakaj še ostali niso naredili tega
confused-1.gif

pa če so samo nesposobni "kmetje" v belih štumfih, zakaj so potem imeli polno denarja?

pomoje je tudi biti boljše šolan mestni človek ki oddela 8h in dobi 1000€ plače
zmaga.gif


foušija
aplauz.gif


kolega je imel dolgo časa prevozništvo. ampak ker niso imeli več toliko dela in ker mu stranke (tudi tujci so vmes) sploh niso hotele več plačevati za prevoze (100k€+), je moral prodati kamione in se s tem ne ukvarja več.

ampak v tej državi je normalno da se zavlačuje z plačili oz. da se sploh ne plača za opravljene storitve (ti reče: "Pa me toži, če ti kaj ni všeč").
normalno je tudi da ti država oz. durs ne plača takoj ko bi lahko oz. ko bi moral.

Nekateri imamo višje cilje kot celo življenje obračat volan in nosit cokle. Sploh pa, če ne bi bilo ljudi, ki bi proizvajali, bi se lahko poklicni šoferji cele dneve praskali po trebuhih, ker ne bi imeli dela. Tako da smo eni odvisni od drugih, razlika je le v tem da se oni tega ne zavedajo.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Eni sploh ne locite med soferjem in transportnim podjetjem
crazy1.gif

kaj pa sloh ima en sofer z stavko? Dela tisto kaj mu naroci sef oziroma disponent...
 
Nazadnje urejeno:

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Velika prevozniška podjetja niso takšen problem kot mali prevozniki in samostojni podjetniki z enim ali nekaj šleperji. Ti že zaradi ekonomije obsega ne morejo resno konkurirati velikim prevozniškim podjetjem. In ravno v tej kategoriji "majhnih" je največ tistih, na katere sem ciljal z oznako o belih nogavicah.

V-power: dokler je vse samo raslo so lahko tudi takšni osebki prosperirali. preprosto je bilo dela iz leta v leto več, vsi dobro poznamo indekse povečeanja tovornega prometa in količin prepeljanega tovora. V takšnih razmerah vsesplošne gospodarske rasti so se lahko tudi manj sposobni dogovorili za posle. Sedaj pa je poslov manj, število tistih, ki se zanje potegujejo pa bolj ali manj nespremenjeno.

V takšnih razmerah prihaja do konkurence med prevozniki, naročnik pa lahko odlično izbira in tudi zbija cene...."če ne boš ti bo pa kdo drug, ni problema...". Majhni, relativno zabiti prevozniki v "belih nogavicah" v takšnih razmerah pogorijo. Tudi sosedov Franc namreč kar naenkrat ugotovi, da ima kakšen drug prevoznik boljše pogoje za prevoz tistih nekaj deset odstotkov njegovih izdelkov, ki so mu v proizvodnji še ostali po nastopu recesije. In kaj se zgodi? Majhni prevozniki, ki so posle dobivali pri nekaj prijateljskih firmah, za katere so tradicionalno vozili naokoli, se soočajo z upadom števila naročnikov, hkrati pa z zmanjšanjem prometa.

Obveznosti do virov sredstev so nespremenjene in dimenzionirane skladno s prevzetimi obveznostmi iz časov pred recesijo. Takrat se je na veliko kreditiralo, kupovali so se novi šleperji itd. Danes pa stojijo na dvorišču, prodati jih je praktično nemogoče po razumni ceni, poslov ni, pufi pa ogromni. In kaj narediti v tem primeru? Ehh, dovolj je klobasati in klobasa ter ostali geniji začno izsiljevati vedno dobrodošlo tarčo - državo. Orodje izsiljevanja - blokirali bomo promet. Super, ni kaj.

Edina rešitev je totalno hebanje prevoznikov v glavo. Kontrole za vsakim ovinkom, pošiljanje na izredne tehnične preglede, kazni, tehtanja, čekiranje tahografov, psihofizične sposobnosti voznikov itd. Seveda vseh po spisku, tudi tujih.

Naj ta banda občuti, da jim zna država prekleto zagreniti življenje, če se jih loti zares. Oni pa vsak dan ne bodo štrajkali, hitro jih bo minila volja, še posebej ko bodo sešteli položnice s kaznijo za raznorazne prekrške.
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
kdo pa še kupuje kamione na keš?
in kje je problem, če vzame kamion na lizing in ga ne more več odplačevati??

in imaš tudi prevoznike ki imajo 1 kamion in verjetno niso konkurenčni večjim firmam, ampak oni zase zaslužijo dovolj (hišo si je zgradil, avto ima, za hrano in položnice ima,...).
in zato ker nima veliko (50+) kamionov je neizobražen "kmet"?

saj je mene tudi sram, da ima nekdo z narejeno osn. šolo ali pa z narejeno 3letno poklicno šolo 2000€ plače, ko vozi kamion
crazy1.gif

2000€ pa nosi cokle
bonk.gif


verjetno imaš tudi ti toliko plače
grims-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
in kje je problem, če vzame kamion na lizing in ga ne more več odplačevati??
Zaradi te svoje krivde ne rabi zapirat cest, češ da je kriva previsoka cestnina in 5 centov dražje gorivo kot Avstriji.
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
če je lahko vsak šalabajzer oz. "kmet" lahko odprl avtoprevozništvo in si lahko kupoval hiše, vikende, drage avtomobile, zakaj še ostali niso naredili tega
confused-1.gif

pa če so samo nesposobni "kmetje" v belih štumfih, zakaj so potem imeli polno denarja?

pomoje je tudi biti boljše šolan mestni človek ki oddela 8h in dobi 1000€ plače
zmaga.gif


foušija
aplauz.gif


kolega je imel dolgo časa prevozništvo. ampak ker niso imeli več toliko dela in ker mu stranke (tudi tujci so vmes) sploh niso hotele več plačevati za prevoze (100k€+), je moral prodati kamione in se s tem ne ukvarja več.

ampak v tej državi je normalno da se zavlačuje z plačili oz. da se sploh ne plača za opravljene storitve (ti reče: "Pa me toži, če ti kaj ni všeč").
normalno je tudi da ti država oz. durs ne plača takoj ko bi lahko oz. ko bi moral.

Kaj, a si se našel v tem postu, pa boli?
Nisem jaz nobenemu fouš, zase imam čisto dovolj, pa še kaj ostane. Naj si vsak služi kakor pač hoče, samo naj pri tem ne ovira in izsiljuje drugih.
No vidiš, tako kot je tvoj prijatelj ugotovil, da bo treba z drugo dejavnostjo začet, takobi morala tudi večina teh, ki mislijo štrajkat.
Pa še ta malenkost, da se zavlačuje s plačili; tega je ogromno tudi v tujini, ni tukaj SLO nobena izjema. Prevozniki, ki vozijo tudi zunaj in za tuje naročnike, ti bodo znali povedat, da tujci glih tako ne plačujejo, samo od tujca je še težje kaj iztožit. Ponavadi sploh ne veš, da je objavil stečaj in da si kot prevoznik že zamudil vse roke za prijavo terjatev.

Še enkrat: določen procent prevoznikov mora škripnit, ostali pa povišanje cestnine vkalkulirajte v ceno prevoza, prenehajte z dumpingom in na kolac nabijte Klobaso in Pintarja, ker ste kot zmanipulirane ovce.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Nič me ne moti svoboda gospodarske pobude. Naj si kupi tovornjak, zaradi mene na keš ali lizing. Naj vozi in služi ter si gradi hišo, kupuje avtomobile itd. Privoščim mu ta zaslužek.
Ampak tukaj ni bistvo zgodbe. Poanta je, da se v času recesije prav takšen mini podjetnik najprej sooči s posledicami. Nima ekonomije obsega, ima precej konkurence, vse manj naročnikov naroča prevoze in vsi po vrsti se pogajajo za ugodnejše cene saj se zavedajo, da je ponudba prevozov sedaj večja od povpraševanja, posledično pa izrazitejši boj za pridobitev posla, tudi s spuščanjem cen.

Zdaj pa se vprašajmo, koliko lahko cene spusti mali privatnik, koliko pa veliko prevozniško podjetje? Je prav, da mali privatnik posledično propade? Je za to kriva država? Ima pravico stavkati na način, da drugim omejuje svobodo gibanja? Menim da ne.

Tako pač je v poslu, nekateri zmagajo, drugi ne. V vseh poslih in tudi v prevozniškem. Problem je le, da nekateri prevozniki tega nočejo sprejeti in bi raje izsiljevali državo v upanju, da jim bo ta omogočila lažje preživetje v času gospodarske krize, seveda na račun vseh davkoplačevalcev.
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.878
107
63
štajerska
svoboda posameznika se konča tam kjer se začnejo pravice drugega
do te točke lahko stavkajo, pišejo peticije, daje intervjuje, lobirajo in kaj vem kaj še
čim pa ogrožajo oz onemogočajo druge udeležence v prometu pa krišijo svobodo in pravico drugih in to je seveda nedopustno
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
pokaži mi enega privatnika, ki se strinja z tako visokimi davki
smirk-1.gif

kamionarji se ne strinjajo, da jim dražijo cestnine, trošarine in to tudi pokažejo s stavko.

zaradi mene, če organizirajo stavko takšno kot v italiji ali pa franciji, ko je cela država ohromljena (avtobusi, vlaki, letališča, bencinske črpalke)
smirk-1.gif


kdo pa pri nas stavka? vseh 6 ljudi v sindikatu (pa še to takrat ko pada največji dež ali sneg
crazy1.gif
)
aja pa študenti ki jim podražijo bone za prehrano
aplauz.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Če se kdo ne strinja z davki se lahko odseli. Smo v EU, lahko gre v drugo državo EU in tam posluje ter plačuje davke. Ni problema, lažje kot v preteklosti...
Slovenija je majhna država, stroški so temu primerno visoki, obseg davkov pa tudi. Vse možne pravice niso zastonj in z nečim jih je treba financirati. Tudi meni ne paše, da skoraj pol moje plače konča kje drugje kot na osebnem bančnem računu. A moram s tem živeti, lahko pa dam odpoved in skušam najti delo drugje, kjer bom dobil več na račun. Nisem pa prerpičan, če ne bo potem z njega tudi več odletelo v razne stvari, ki so pri nas plačane iz proračuna, kje drugje pa jih plačuje vsak sam.

Kamionarji se imajo pravico ne strinjati, nimajo pa pravice omejevati gibanje ostalih državljanov in s tem izsiljevati države.
Konec koncev pa kamionarji nič ne plačajo iz svojega žepa. Opravljajo gospodarsko dejavnost in v cene svojih storitev zapakirajo tudi vse stroške njihovega izvajanja, torej tudi cestnine, gorivo in še kup drugih stvari.

Sicer pa itak plačujejo premalo glede na to, v kolikšni meri uničujejo cestišče, glede na vse zastoje, ki jih povzročajo, glede na vse izpuste CO2, ki so posledica tranzitnega prometa in stanja v zastojih.

ŠE enkrat: če jim ne ustrezajo trošarine naj odpro firmo na tujem. Če jih motijo cestnine naj vozijo drugje, kjer so menda nižje. Dokler pa vozijo po SLO bodo cestnine plačevali. In pri tem ne bodo prav nič diskriminirani saj enake plačujejo tudi tuji prevozniki, kadar se cijazijo po naših avtocestah.

Problem je v tem, da bi ti gospodje v belih nogavicah želeli vse napol zastonj, cene svojih storitev pa ne bi spremenili in bi raje povečali svoj zaslužek, seveda na račun države in ostalih davkoplačevalcev.

Ne, moje podpore niso imeli in je nimajo, podpiram pa tudi vse izvedljive ukrepe države za omejitev posledic morebitne stavke. Seveda ukrepe, ki ne pomenijo uresničitve zahtev tovornjakarjev.

Kar naj stavkajo. Vsakemu nabiti kazen za vsak najmanjši prekršek. In vsakič znova in znova, potem pa zarubiti premoženje za poplačilo kazni. Prej ali slej bodo že dojeli, da se jim ne splača stavkati.
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Prej ali slej bodo že dojeli, da se jim ne splača stavkati.

No, no... seveda lahko stavkajo. Tako kot vsi ostali - da ne pridejo na delo.
smile-1.gif


Danes je 1 km pred zozanjem en dostavni kamion ocitno ze zacel solo stavko - postavil se je na prehitevalni pas in vozil s 5 km/h, da je pred sabo ustvaril 1 km prazne ceste. Sem bil zelo zalosten, da je bil predalec in v vzvratnem ogledalu nisem mogel prebrati registrske stevilke. Upam, da jo je kdo drug...

lp
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
in če jo je kakak bi bla razlika.
kot da se bo kdo pri nas zmigal in posredoval
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Thrivial pravi:
Danes je 1 km pred zozanjem en dostavni kamion ocitno ze zacel solo stavko - postavil se je na prehitevalni pas in vozil s 5 km/h, da je pred sabo ustvaril 1 km prazne ceste. Sem bil zelo zalosten, da je bil predalec in v vzvratnem ogledalu nisem mogel prebrati registrske stevilke. Upam, da jo je kdo drug...
To je kar pogost pojav na naših avtocestah, skoraj obvezno so to samo slovenski vozniki tovornjakov (romuni in bolgari se s tem ne ukvarjajo). Sem videl kolono, ki je bila trikrat tako prekinjena, tako da so vmes zevale luknje po dober kilometer na prehitevalnem pasu. Skupaj 5 km kolone, od tega vsaj polovico zaradi treh bedakov za volanom šleparjev.