Kaj menite o stavki kamionarjev?

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.878
107
63
štajerska
Ne rečem, da je tovornjakarjem enostavno, ampak komu pa je ? malo poznam te zadeve, ker se je en kolega s tem ukvarjal pa je propadel v tem biznisu. če si sam z enim ali pa dvema tremi šleperji nimaš kaj za praskat, razen če imaš blazne veze ali pa prevažaš posebne tovore.lažje je lokalnim prevoznikom z manjšimi tovornjaki, ti pa se ponavadi ne pritožujejo , tisti, ki pa se so pa ali nesposobni ali pa samo drek mešajo in lažejo
dečki se bodo morali prekvalificirati ( tako kot vedno predlagajo novodobni liberalni ekonomisti ), tisti, ki pa bodo ostali pa optimizirati svoje poti in zmanjšati stroške, če tega ne znajo ali ne morejo pa prodati vse skupaj in postati fleksibilna delovna sila na trg dela
stavke z cestnimi zaporami pa so nedopustne.
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Citat:
Uporabnik ceedevita pravi:
Ne rečem, da je tovornjakarjem enostavno, ampak komu pa je ? malo poznam te zadeve, ker se je en kolega s tem ukvarjal pa je propadel v tem biznisu. če si sam z enim ali pa dvema tremi šleperji nimaš kaj za praskat, razen če imaš blazne veze ali pa prevažaš posebne tovore.lažje je lokalnim prevoznikom z manjšimi tovornjaki, ti pa se ponavadi ne pritožujejo , tisti, ki pa se so pa ali nesposobni ali pa samo drek mešajo in lažejo
dečki se bodo morali prekvalificirati ( tako kot vedno predlagajo novodobni liberalni ekonomisti ), tisti, ki pa bodo ostali pa optimizirati svoje poti in zmanjšati stroške, če tega ne znajo ali ne morejo pa prodati vse skupaj in postati fleksibilna delovna sila na trg dela
stavke z cestnimi zaporami pa so nedopustne.

S tem postom si zadel pravo bistvo. Vsak klinac, ki ni naredil šole, ali pa je na silo nekaj spacal, je kar naenkrat ratal avtoprevoznik. In namnožilo se jih je nenormalno preveč. Sedaj, ko pa ni posla za vse, pa v jok in na drevo. Ja lubčki moji, to je poslovni riziko. Če rineš v panogo, kjer je že itak preveč konkurence, poleg tega pa še ogromno nelojalne, se moraš potem tudi sprijazniti, da s to tvojo poslovno idejo ne bo nič in začni iskat delo drugje.
Samo kje le? Problem je, da oni bi samo sedeli pa sukali volan. Ne bi se preveč pretegnili niti fizični niti umsko. Tako, da večini niti ni v interesu, da bi delali kaj drugega. Vprašanje pa je tudi, če kaj drugega sploh znajo delat?
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Glej. V Sloveniji ni enega resnega logista in prevoznika. Vsi so neki jodarji in vaški privatniki.

Ogo

potem bi bilo boljše da je samo en "resen" prevoznik in da ima monopol
confused-1.gif

potem bi se pa pritoževal zakaj ima tako visoke cene prevozov
grims-1.gif


saj so v vseh poklicih "vaški" privatniki
smirk-1.gif


1. Smo v EU, torej lahko na našem trgu operirajo tudi tuji prevozniki. Mnoga podjetja to že fino izkoriščajo in dajejo posle tujim logistom. Četudi bi v SLO bil le eden, bi to pomenilo, da monopola ni saj lahko tukaj suvereno operirajo tuji prevozniki. Velja tudi obratno. Pa naj SLO prevozniki kliente poiščejo na EU trgu. A to pa niso sposobni, kajne?

2. Cestnine v SLO niso previsoke. Če bi bile, ne bi bilo toliko tranzita. Čez Avstrijo se vali manj šleperjev, enako čez Hrvaško.

3. Čas je da mali prevozniki mrknejo in se povežejo v večja podjetja, ki bodo imela upravljanje logistike izpiljeno, skupne stroške minimalne in porazdeljene med nekaj sto tovornjakov, klientov pa veliko, s tem pa tudi lažje popolnitve tovornjakov. Pa spet se bo treba vprašati, če bo tudi največji SLO logist dovolj velik, da bo konkuriral tujcem.
 
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
2. Cestnine v SLO niso previsoke. Če bi bile, ne bi bilo toliko tranzita. Čez Avstrijo se vali manj šleperjev, enako čez Hrvaško.

Čez Avstrijo se ne vali zaradi cestnin manj šleperjev. Prav tako čez Hrvaško ne.

Hrvaška ni tranzitno tako močan koridor kot Slovenija, Avstrija ima pa zelo omejeno št. cestnih dovolilnic + avto vlake za tovorna vozila.
 

Axi

Fizikalc
2. sep 2007
893
28
28
@zagovornikom stavke

A voznikom avtov tudi kdo vrača trošarino za bencin, ki ga porabijo za pot do službe in nazaj? Tudi oni od tega živijo! Pa večinoma nimajo možnosti tankati cenejšega bencina po ostalih državah v Evropi.

A njih kdo vpraša, ker plačujejo avtoceste 100% dražje kot v Nemčiji in najbrž še kje? In se vozijo po totalno rasfukanih cestah na ravni Albanije ravno zaradi tovornjakov! In da so avtoceste tako nafilane s tovornjaki, da praktično se lahko voziš samo po prehitevalnem pasu, ker je vozni zaseden non stop s tovornjaki?

A v vmesnem obdoju, ko so vozniki osebnih avtov morali plačevati vinjete za obvoznico, kamionarjem pa ni bilo potrebno, se pa nič niso pizdili?

A zdaj je očitno ratalo pravilo, da bi kar vsako panogo in zgrešene projekte morala financirati država (kamionarje; kmete, ki ne zavarujejo pridelka in je padala toča ali je bila suša/poplava; firme brez perspektive, ki so jih zafurali nesposobni managerji, itd.)?

Skrajni čas, da se tem izsiljevalcem pove, da ne morejo izsiljevati v nedogled samo zato, ker lahko blokirajo ceste. Za oviranje in blokiranje prometa jim pa nabiti kazen in poostriti kontrole tovornjakov (npr. gume, naloženost, vožnja po cestah kjer to ni dovoljeno, itd...).
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
poleg vseh vprašanj, ki si jih natel, naj zagovorniki stavke oz. prevozniki povedo, koliko SLOVENSKIH ljudi imajo zaposleni kot šoferjev? Koliko dobijo plače in koliko davke gre mimo državne blagajne?
Lahko tut jaz odgovorim: Ogromo je bosancev, ki vozijo okrog, slovencev je peščica. Plača poteka tako, plačani so po km (šleperist po navadi 12 centov po km), plača je minimalac tisti najnižji torej, potem pa dobijo dnevnice in ostalo sranje, ki se pač da! Torej a so res tako dobri in toliko prispevajo v državno blagajno?
 

doberman

Pripravnik
8. dec 2007
79
0
6
Pulz se mi dvigne, ko zaslišim Emila Pintarja. Obnašanje na nivoju, "če ne bo po naše bomo pa zaprli ceste". Upam, da se jih, če do tega pride pošteno oglobi in napiše primerno kazen pa naj bo štrajk napovedan ali pa ne!

Koji [censored]...
 

Smotan

Zelenc'
21. okt 2008
8
0
1
Še vsazga šoferja k sem sreču je bil len ko ku..., komi da uno cerado odpre, bog ne dej kej premaknt, se zlekne pa leži, kaj bo ves ta folk delu, a plače pa vsi po 2k€..
 

alex3

Pripravnik
7. jul 2009
85
0
6
Zadnjič sem se peljal skozi Bič in na Eurotekovih parkplacih skoraj sami romunski, bolgarski in bosanski osebni avti od šoferjev... O tem, da je Eurotek (in z njim povezana žlahta) lastnik skoraj celega Biča pa raje sploh ne bi... revčki ubogi pa hočejo subvencije.
 

Vrsho

Pripravnik
28. jan 2008
633
4
16
41
Šentvid pri Ljubljani
Obišči stran
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:

Samo kje le? Problem je, da oni bi samo sedeli pa sukali volan. Ne bi se preveč pretegnili niti fizični niti umsko. Tako, da večini niti ni v interesu, da bi delali kaj drugega. Vprašanje pa je tudi, če kaj drugega sploh znajo delat?

Jst bi ti rekel, da se samo vsedi za en dan na sovoznikov sedež v tovornjaku in nič ne delaj... Ne moreš verjet ampak to te velikokrat bolj uniči kot da bi delal nekaj konkretnega. Dejstvo, da vozniki tovornjakov zaslužijo veliko, je pa itak samo še utvar. Pri velikih avtoprevoznikih je zaposleno ogromno tujcev, ki so poceni delovna sila.

Drugače se pa strinjam z vami, ki pravite, da je preveč prevoznikov na trgu. In zaradi tega so tudi cene prevozov tako nizke. Marsikateri dela nekaj časa celo izgubo samo zato, da pridobi nek posel.
bonk.gif
Žalostno ampak resnično.

Sicer pa ta Pintar in njegova druščina... Imam občutek, da to govorijo in delajo samo v imenu tistih srednjih prevoznikov, ki niso ne tič ne miš. Mali prevoznik s 3 tovornjaki, ki vozi samo po Sloveniji, se jim ne bo pridružil pri stavkah in podobnem. In verjamem da tudi ne veliki prevozniki (glede na slovenske razmere), kot so Eurotek, Brus...

Res pa je, da je šla nafta gor že za nevem kolk %, cene pa ostajajo na enaki ravni. Kot ste že ugotovili pa je to zaradi zasičenosti trga.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik doberman pravi:
Pulz se mi dvigne, ko zaslišim Emila Pintarja. Obnašanje na nivoju, "če ne bo po naše bomo pa zaprli ceste". Upam, da se jih, če do tega pride pošteno oglobi in napiše primerno kazen pa naj bo štrajk napovedan ali pa ne!

Koji [censored]...
Baje je v osemdesetih letih pri stavki nekih ameriških letaliških delavcev Reagan rekel le : "Tu imate knjižico"
shocked-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Glej. V Sloveniji ni enega resnega logista in prevoznika. Vsi so neki jodarji in vaški privatniki.

Ogo

potem bi bilo boljše da je samo en "resen" prevoznik in da ima monopol
confused-1.gif

potem bi se pa pritoževal zakaj ima tako visoke cene prevozov
grims-1.gif


saj so v vseh poklicih "vaški" privatniki
smirk-1.gif


1. Smo v EU, torej lahko na našem trgu operirajo tudi tuji prevozniki. Mnoga podjetja to že fino izkoriščajo in dajejo posle tujim logistom. Četudi bi v SLO bil le eden, bi to pomenilo, da monopola ni saj lahko tukaj suvereno operirajo tuji prevozniki. Velja tudi obratno. Pa naj SLO prevozniki kliente poiščejo na EU trgu. A to pa niso sposobni, kajne?

2. Cestnine v SLO niso previsoke. Če bi bile, ne bi bilo toliko tranzita. Čez Avstrijo se vali manj šleperjev, enako čez Hrvaško.

3. Čas je da mali prevozniki mrknejo in se povežejo v večja podjetja, ki bodo imela upravljanje logistike izpiljeno, skupne stroške minimalne in porazdeljene med nekaj sto tovornjakov, klientov pa veliko, s tem pa tudi lažje popolnitve tovornjakov. Pa spet se bo treba vprašati, če bo tudi največji SLO logist dovolj velik, da bo konkuriral tujcem.






1.Da niso sposobni v EU pridobit posla? Slo podjetja so zelo cenjena v EU in vecinoma se vozi za tuja logisticna podjetja
2.Cestnine skozi SLO so obcutno previsoke, ker samo Avstrijci imajo priblizno enako ceno. Tranzita ne bo nic manj pa ce bi bila cena cestnine 1EUR/km. Blago pac mora priti na cilj.Ni pa normalno da cena cestnine nanese skoraj polovico voznine.
3.Zakaj bi pa moral biti SLO logist?
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Axi pravi:
@zagovornikom stavke

A voznikom avtov tudi kdo vrača trošarino za bencin, ki ga porabijo za pot do službe in nazaj? Tudi oni od tega živijo! Pa večinoma nimajo možnosti tankati cenejšega bencina po ostalih državah v Evropi.

A njih kdo vpraša, ker plačujejo avtoceste 100% dražje kot v Nemčiji in najbrž še kje? In se vozijo po totalno rasfukanih cestah na ravni Albanije ravno zaradi tovornjakov! In da so avtoceste tako nafilane s tovornjaki, da praktično se lahko voziš samo po prehitevalnem pasu, ker je vozni zaseden non stop s tovornjaki?

A v vmesnem obdoju, ko so vozniki osebnih avtov morali plačevati vinjete za obvoznico, kamionarjem pa ni bilo potrebno, se pa nič niso pizdili?

A zdaj je očitno ratalo pravilo, da bi kar vsako panogo in zgrešene projekte morala financirati država (kamionarje; kmete, ki ne zavarujejo pridelka in je padala toča ali je bila suša/poplava; firme brez perspektive, ki so jih zafurali nesposobni managerji, itd.)?

Skrajni čas, da se tem izsiljevalcem pove, da ne morejo izsiljevati v nedogled samo zato, ker lahko blokirajo ceste. Za oviranje in blokiranje prometa jim pa nabiti kazen in poostriti kontrole tovornjakov (npr. gume, naloženost, vožnja po cestah kjer to ni dovoljeno, itd...).






1. V tujini je vsepovsod praksa da se vraca del trosarine domacim podjetjem(Italija, Francija,Spanija....) del cestnine(Nemcija...).
Ne moras pa mesat fizicnih in pravnih oseb.
2. Sfukane ceste zaradi tovornjakov? Ze da bolj unicijo ceste vendar tudi njih drzava dobro obere za cestnino vendar ocitno denar ne gre v prave roke sicer bi bile lahko vse ceste postimane glede na to koliko denarja poberejo tovornjako.Ne vem kako se potem izide Nemcem ki imajo enkrat manjso cestnino....
3. Prevozniki ne zahtevajo da jih nekdo financira, ampak da imajo posteno ceno cestnine, drzava na njihov racun zelo lepo sluzi.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Avtoprevozniki so kupovali kamione na pufe, kredite, lizing in fafing, čeprav čisto nepotrebno. Nekateri so šli tako daleč, da so celo v najboljših prevozniških časih kupovali kamione, ki so bili popolnoma odveč. Pri tem seveda ni za pozabiti megalomanske vile nekaterih šefov, ladje ter obvezno opasne mercedese (BMW nekako ne zgleda).

Sedaj ko pa je kriza udarila in ne dopušča več razmetavanja denarja, je treba vse fafinge za vso pokupljeno kramo odplačati, so pa seveda po njihovem krivi trošarina in cestnine, sami avtoprevozniki pač ne.

Kar poglejte recimo Kovačiča na Dolenjskem: čisto "naključno" je pred leti kupil "nujno potrebno" zemljišče za parkiranje pri Trebnjem, kjer so se "čisto slučajno" križale vse variante avtoceste. Ker decu v tej krizi kljub njegovi veliki šparovnosti prav tako ne gre prav nič dobro, se na vse kriplje trudi, da bi pri Darsu iztržil najvišjo možno ceno za to zemljišče. Seveda preostala raja nevede čaka na ta odkup, da tudi tam začnejo graditi avtocesto.

Ali pa Evrotek: včasih je kar na keš kupoval čisto nove tovornjake, danes se pa stoka ...
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
foušija
grims-1.gif


in kje je problem če kdo "kupi" kamion na lizing ali kredit? ga je komu ukradel?

kot da je Kovačič edini ki je to naredil
smirk-1.gif

a ni nekdo na vrhniki kupil eno poceni zemljišče, da se je potem čez nekaj časa tam gradil merkator
sprasujem se.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
foušija
grims-1.gif


in kje je problem če kdo "kupi" kamion na lizing ali kredit? ga je komu ukradel?
Ni problem. Ampak če ne more odplačevati svojega nebrzdanega razsipništva, naj propade. Trošarine in cestnine za to niso niti najmanj krive.

Oprosti: a je tebi normalno kupiti 10 kamionov cistern, ko so še v najbolših časih samo stale na dvorišču? Kar precej prevoznikov (teh srednjih) se je šlo fovšijo med sabo, kdo bo imel več voznega parka. Izkoriščenost jih ni kaj dosti zanimala, fafingi so bili poceni, posla pa dovolj za njihovo odplačevanje. Zdaj pa ne več.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
A tebi se pa zdi normalno da se cestnina dvigne za 50%?
Ceprav se je pred kratkim tudi za 20%?
 
Nazadnje urejeno:

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
A tebi se pa zdi normalno da se cestnina dvigne za 50%?
Ceprav se je pred kratkim tudi za 20%?

meni da. Poglej koliko se je vinjeta podražila!