Glej. V Sloveniji ni enega resnega logista in prevoznika. Vsi so neki jodarji in vaški privatniki. In seveda posledica je na pol naloženi tovornjaki, tričetrt kilometraže brez tovora in tako naprej. In potem seveda jokajo, da jim je treba pomagat. To je jalovo početje, metanje denarja stran. Sploh pa glede na količino škode, ki jo povzročajo na cestah. In če bi kdo šel analizirat v detajle, bi verjetno ugotovil, da od tovornjakarjev poberejo manj davkov, trošarin, dajatev in vsega, kot pa napravijo škode. Torej imajo ekonomske eksternalije zelo verjetno negativno vrednost. Isto kot v primeru Mure.
Treba je pustit, da nesposobni pocrkajo, sposobni in pametni, pa se povežejo skupaj, morda celo vkup spravijo kako pametno logistično in prevozno podjetje s fleet managementom, IT podporo, ki omogoča višji izkoristek tovornjakov, boljše pogajalske pozicije proti vsem in precej več kapitala za investicije.
Vse drugo je podpora vreči brez dna.
Ogo