Kaj izbrati?

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
ksz...

osebno meni je tudi premalo 115KM v takem avtu, ampak še pred letom alid vema si tukaj lahko bral kako je 1.2 tsi v octavii več kot dovolj močan

To ti jaz povem tudi danes, julija 2018. 10s do 100 kmh, čisto dovolj za normalne, povprečne voznike. Za alteraše seveda to ne velja, ker to se ja ne moreš normalno vključit na prehitevalni pas
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Saj vemo, da povprečen alteraš rabi 12 valjnika z vsaj 7500 kubičnimi cm ter 750 konji samo za mestno vožnjo. :p
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.702
9.487
113
Saj vemo, da povprečen alteraš rabi 12 valjnika z vsaj 7500 kubičnimi cm ter 750 konji samo za mestno vožnjo. :p
Ja in tadrug alteraš sere z 1,2 motorjem v temi o enoprostorcih, da kok je njemu superduper v Octaviji.
Pol maš pa tipa, ki kupi 1,6 HDI v Grand picassoju in je superzadovoljen, ko se vozi sam s praznim avtom in pol nabav še 7m prikolo in zbaše nidani v avto pa na dopust in jamra, da je moral dat v drugo na malo močnejčšem klancu....
Ja stari, sej sm ti reku, da si omisli 2.0 HDI.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Tudi Passat je na voljo z 1.6TDi 115 oz 120KM. Tako da nevem v cem je problem. Za normlano voznjo je vec kot dovolj. Alterasi pa so vsi sami dirkaci, ki jih ne morejo zadovoljiti niti najluksuznejse znamke avtomobilov.
Mislim, da ga s tem motorjem ne moreš več naročit, vsaj novega po želji ne.
Je bil pa tudi s tem motorjem v primerjavi s konkurenco čisto okej, ker je Passat relativno slim-fit, recimo prazen limo 2.0 TDI ima točno 1503 kg, Variant pa 1540 kg.
Mazda 6 ima še manj kg, ostali pa po moje vsi več.
Pa še ena stvar: osebno mi je že plastika v Octavii češka, notranjost i40 v letu 2018 mi je pa obupna, sem se imel priložnost parkrat peljat z njim, pa to ni na nivoju avta za 22 k €.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Mater ste sitni. A ne vidite da to nikamor ne pelje? Zdaj ste pametovali o konjih i zdaj ti vprašaš o nivoju in zdaj se bo zopet "vsipalo" dol sarkastičnih pametovanj da povprečen alteraš vozi samo avtomobile na najvišjem nivoju. Skratka sitni ste kot drek. Jasno da je fajn če ima avtomobil 200 ali 300 konjev če jih lastnik le lahko privošči, zato ni potrebe da si kaj posebej brihten da to ugotoviš ali?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Mene pa zanima kaj je to nivo?. Na hitr ko potegnem avte za 22k. Bogi golf, naloudan megan, octavia nekje vmes, pa scenic, picaso, focus, auris hybrid, vitara 4x4, itd in ostali šrot. I40 je kle vsaj rang večji. Vsi vkup so pa kar se ambienta, plastik, tkanin in ostalega, kr nekje blizu. Nobeden ne odstopa bistveno ne v + ne v -. Še vedno me pa zanima kaj je to nivo in kateri avto je na nivoju?
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Zanimivo, nasel podatke, da je povprecna moc avtomobilov v Nemciji 129KM, v Italiji celo 100KM.... Na alterju pa 400 ni dovolj za varno voznjo...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sistemik in map

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Pred časom je bil eden najbolj prodajanih avtov v Avstriji Golf 1.2 tsi, pri njih so ga prodajali še v tamali 95 KM verziji, pri nas ga sploh prodajali niso. Zakaj? Zaradi dajatev. In jodlarji so pogruntali da za 99 procentov voženj ta motor dovolj. Se vidi da je bil slo in yugo trg desteletja zaprt in lačen zahodnjaštva. Ko se je odprl, naenkrat, tudi tisti ki dlje kot do katrce niso mogli in so dali z njo celo jugo skoz, sedaj na enkrat rabijo 150+ Km za v šoping. približno tako kot hrvati. desetletja zagriženi komunisti, danes vpijejo u ime boga i hrvatske. Drugi najbolj veren narod v evropi, takoj za vatikanom.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.018
839
113
avto na nivoju - katerikoli od linkov iz zacetka teme :)
ce bi se že "preseraval" bi dodal LED/pametne glavne luči (ne samo dnevne), radarski tempomat - ter mogoče celo avtomatik.. vse sem imel šanso probat v novem scenicu - pa vse mi je bilo kul..
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Mene pa zanima kaj je to nivo?. Na hitr ko potegnem avte za 22k. Bogi golf, naloudan megan, octavia nekje vmes, pa scenic, picaso, focus, auris hybrid, vitara 4x4, itd in ostali šrot. I40 je kle vsaj rang večji. Vsi vkup so pa kar se ambienta, plastik, tkanin in ostalega, kr nekje blizu. Nobeden ne odstopa bistveno ne v + ne v -. Še vedno me pa zanima kaj je to nivo in kateri avto je na nivoju?
Če sprašuješ mene: eno leto star Passat Connect ali R-Line, oba 2.0 TDI. Pa enako stara Octavia RS (samo zaradi opreme) in Mazda 6, slednja tudi zelo všečna, pa verjetno najbolj zanesljiva.
Pa Golf Variant R-Line 2.0 TDI z nekaj pogajanji, niti ni tolk bogi. Vsaj infotainment in občutek v vožnji pri vseh teh leta pred i40.
A ga slučajno voziš pa sem te nehote užalil?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
ga ne vozim in ga tudi ne bom. Vozim pa skoraj vsak dan na šihtu golfa 2.0 tdi 4 motion. Ti povem, da niti približno ni tako superioren. Pravzaprav ni nič posebnega. Štanc na maso, tako kot vsi ostali. Vsak ma svoje pluse in minuse, vsi so pa tle nekje.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
I40 je ze star in mislim da primerjave z njim niso najbolj fer. Zelo kmalu pride novi, pa da vidimo...

Recimo i30 je cisto korektno vozilce...
 

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.131
190
63
avto na nivoju - katerikoli od linkov iz zacetka teme :)
ce bi se že "preseraval" bi dodal LED/pametne glavne luči (ne samo dnevne), radarski tempomat - ter mogoče celo avtomatik.. vse sem imel šanso probat v novem scenicu - pa vse mi je bilo kul..

za 22k dobiš peugeot 308 sw, dizel 1.5 hdi 130KM, oprema GTline... 5let garancije...vse kar iščeš

se oproščam če sem zasmetil temo...ni to vw koncern