Kaj pa ce tudi v zavarovalnistvu delajo takot v zdravstvu, MOL...
Delal bos za nas, ce bos placal to in to, sponzor tu, donator tam...bog si ga vedi
Delal bos za nas, ce bos placal to in to, sponzor tu, donator tam...bog si ga vedi
Takšne cene so za zavarovalnico, zato, ker si uradni servisi to lahko privoščijo, saj:Ja ampak zakaj bi zavarovalnica plačala 500€, saj niso glupi in točno vejo koliko stane menjava. Predvidevam torej da plačajo enako kot ti, oziroma še manj, samo nekomu ustreza da je na računu več.
To so publicistične floskule. Nekaj resnice je morda sicer v tem, da si ob koncu dolge poti najbolj utrujen ali pa v tem, da se ravno okrog doma opravi največ voženj.Ali ni bilo rečeno, da se največ nesreč pripeti v bližini doma (2km ali kaj že) - potem Mm ne vplivajo več toliko.
Zavarovalnice z višjimi premijami dobijo več denarja v hišo in ker se seveda ne porabi vsega, ga več ostane za nagrade in dobre plače. Ko sem delal v zavarovalništvu... boljše plače ni. Že takrat sem govoril ali mafija ali zavarovalnica Da ne se menim o pozitivnem vzdušju v službi itd...Ja ampak zakaj bi zavarovalnica plačala 500€, saj niso glupi in točno vejo koliko stane menjava. Predvidevam torej da plačajo enako kot ti, oziroma še manj, samo nekomu ustreza da je na računu več.
Lahko gledaš tudi kontra: če letno nekdo naredi 3k km in mu je najdaljša vožnja 3 km od doma je njegova splošna sposobnost v sodobnem prometu lahko precej nižja, torej je lahko riziko nesreče precej višji.To so publicistične floskule. Nekaj resnice je morda sicer v tem, da si ob koncu dolge poti najbolj utrujen ali pa v tem, da se ravno okrog doma opravi največ voženj.
Splošno pa je jasno, da če si na cesti 20k km letno namesto 10k, boš imel občutno višjo verjetnost za škodo. Koliko točno je pa odvisno od mnogih faktorjev.
Zanima me primerjava življenjskega standarda in stroška zavarovanj. Ne rabita biti ti dve državi, katerakoli evropska. Zaradi mene Švedska, samo bomo težko koga od tam dobili
V praksi se je izkazalo, da to ne drži.Lahko gledaš tudi kontra: če letno nekdo naredi 3k km in mu je najdaljša vožnja 3 km od doma je njegova splošna sposobnost v sodobnem prometu lahko precej nižja, torej je lahko riziko nesreče precej višji.