izginulo letalo - mobilni telefoni

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Tako nas hočejo prepričat, sicer je res da se je že kak avijon izgubil kje v pragozdu ali v Andih, ampak pri tem res vse preveč smrdi
 

cvinga

Fizikalc
10. feb 2014
1.830
1
36
Zame je ista fora za teroristično dejanje...ali se sredi ulice terorček razstreli opasan z par ročnimi bombicami ali druga situacija da ukrade avion in pikira v morje z vsem šusom kar je spet podobno bombi vendar tukaj dobesedno sedi v njej na kapitanovem sedežu in čika kubanko z alahom v mislih na njegovih 1000 devic....
 

Abraham

Fizikalc
16. feb 2011
5.436
2
36
63
No, tvoje zgodbice so ravno toliko verodostojne, kot tiste, da so ga amerikanci "pristali" na njihovem "tajnem"
rolleyes-1.gif
vojaškem oporišču zaradi nevemkoliko ton zlata. Kot so najprej iz Ukrajine odpeljali zlato.
Zakaj zlato? Ker bo petrodolar kmlu šel pa-pa in vsi, s Kitajsko na čelu, grozijo ZDA, da bodo zahtevali poplačilo dolgov v zlatu.
Ki jih ima ZDA kvečjemu za 5% svojih pufov. In zato kradejo zlato, kjerkoli morejo.
smirk-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.788
15.847
113
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Ne, letalo je strmoglavilo v Indijski ocean.

Tole je trditev. Trditve naj bi se dalo dokazati, ti te svoje ne moreš. Tvoja izjava je skorajda enakovredna tisti o ugrabitvi, edina razlika je le v tem, da je procentualno bolj verjetna in čisto nič drugega.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Letalo je strmoglavilo v Indijski ocean kot rezultat ugrabitve/samomora s strani kapetana. Drži, za to ni nobenih trdnih dokazov, je pa ta teorija najbolj verjetna in podprta s posrednimi dokazi. Seveda pa obstaja tudi možnost za kaj drugega.
 

cvinga

Fizikalc
10. feb 2014
1.830
1
36
Bullshit....nobenga dokaza ni da je torpediral v morje...sam prazno lapanje v meglo sred sončnega dneva.

Sigurno pa kdo ve kje je ta avion.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik cvinga pravi:
Bullshit....nobenga dokaza ni da je torpediral v morje...sam prazno lapanje v meglo sred sončnega dneva.

Sigurno pa kdo ve kje je ta avion.

Koliko dni je še do izteka tistega roka, ko si šel z nekom s foruma stavit, da boš tiho en mesec, če letalo ne bo udeleženo v teroristicnem napadu? Komaj čakam.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.788
15.847
113
Kolikor sem pred časom spremljal izjave malezijske vlade, je ugrabitev oz. teroristično dejanje ena izmed uradnih razlag? Potrjena oz. ovržena je pa ravno toliko, kot pikiranje v morje. Pa ne da bi zagovarjal katero od teorij, samo povem pač
smile-1.gif
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Ne deluje tako, najprej moraš ti pokazat, da je bilo. Ker ti trdiš drugače, kot so uradne razlage.

... in Oswald je ustrelil Kenediya
...pijani lovec je ustrelil krambergerja
...naciji so pobegnili na luno
..varna hrana je varna hrana

nobenega dokaza ni da je bilo tako kot pravijo, razen znanega dne, na neznan način, na neznanem mestu....
 

cvinga

Fizikalc
10. feb 2014
1.830
1
36
Če se zavedamo da je malezija muslimanska država....jim ne vrjamem čist nič.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Kolikor sem pred časom spremljal izjave malezijske vlade, je ugrabitev oz. teroristično dejanje ena izmed uradnih razlag? Potrjena oz. ovržena je pa ravno toliko, kot pikiranje v morje. Pa ne da bi zagovarjal katero od teorij, samo povem pač
smile-1.gif
Malezijska vlada je izključila možnost, da bi letalo ugrabil kdo od potnikov, Boeing je izjavil, da na letalu ni bilo napake, Rolls Royce je povedal, da so motorji delali normalno (vse troje z disclaimerjem 'po vsej verjetnosti'). Uradne razlage ni, ker pač ni letala, je pa najbolj logična razlaga ugrabitev s strani kapetana in samomor. Seveda ne moreš kar tako, brez trdnih dokazov, nekoga obtožiti umora 200+ ljudi, zato je vse skupaj 'neuradno'.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
torej naj bi na domačem home made simulatorju naštudiral vstop v vodo brez razpada avijona , torej je naredil podmornico
hysterical-1.gif

Pa ja nismo dobili novega kapitana Nema,kateri s svojim avijonom plove 20.000 milj pod morjem ?
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Zakaj? Letalo je strmoglavilo sredi oceana (torej območju, ki je brez radarske pokritosti s primarnim radarjem) zato je povsem možno, da ga ne bodo nikoli odkrili.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.836
5.934
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik KocevskiPes pravi:

Pri letalu iz Brazilije v Francijo pa sta zafrknila tako autopilot kot pilot. Autopilot (še) ni znal reagirati ob nedelovanju te cevi, pilot pa je pozabil, kaj narediti. To je težava dandanes pri pilotih, saj večino časa leti autopilot, človeški pilot pa tako pozabi, kaj se je učil, ko je pridobival licenco.

Pri tem sicer piloti AF kar izstopajo (med evropskimi družbami), statistike so polne njihovih kiksov zaradi "neznanja osnovega letenja" oz. ker jim zgleda osnovnih postopkov pri napakah ne vbijejo dovolj v glavo, recimo temu.
Da problem z merjenjem hitrosti ni bavbav sta recimo pred ene 4 meseci dokazala iberijina pilota v A340 sredi atlantika. Isti problem kot nesrečni AF, ampak sta se spomnila osnovnih stvari in ni bilo nikakršnega problema.
Imaš kako merodajno statistiko, tako kot npri delež okvar vozil @ adac ,da ne bomo ostali pri gostilniški debati ?


Kakšna je procedura ko Pitot-Prandtlove cevi zmrznejo/crknejo bi moralo biti znano vsakemu pilotu, nos dvigneš na 5°in throttle na 80% moči, ostalo ne spreminjaš (flapse itd)...

Samo pri teh novih Airbusih je problem če crkne merilnik hitrosti, kajti takrat začneš dobivati en kup obvestil o napakah na računalnik in preveč pilotov takrat zmrzne zaradi preobilice informacij ; je potrebno izklopiti auto pilota in letalo voditi ročno, kar očitno predstavlja velik problem za pilote, saj so deležni le bežnega schnelkursa kako ravnati takrat, kar bi morale biti osnove letenja.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Imaš kako merodajno statistiko, tako kot npri delež okvar vozil @ adac ,da ne bomo ostali pri gostilniški debati ?
http://www.airfleets.net/crash/stat_airline.htm

Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:Kakšna je procedura ko Pitot-Prandtlove cevi zmrznejo/crknejo bi moralo biti znano vsakemu pilotu, nos dvigneš na 5°in throttle na 80% moči, ostalo ne spreminjaš (flapse itd)...
V luksuzu hindsighta - če si sredi noči sredi Atlantika in se prične light show opozorilnih lučk pa so stvari malenkost drugačne.