Igrača in zimsko spanje.

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
IMG_20221118_193610.jpgIMG_20221118_193622.jpg
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
Ctek stane 80
Tudi akumulator ;) tako da se lahko gre okoli cen v nedogled...na koncu vemo vsi da je: od... do...

Jaz sem dal kakih 8 let nazaj za Cteka (se mi zdi) 160 EUR.

Sicer sploh ne vem v čem je fora primerjat ceno akumulatorja in ceno polnilca...polnilec je modro imeti, ker večkrat pride prav (vsaj na daljše obdobje), stane pa kolikor pač stane...imaš opcije za 30 ali jurja, potem je pa tisto vmes kjer se radi gibljemo - čim več za normalno ceno. ;)

Mene je polnilec že večkrat rešil..pa imam še prastarega (od fotra iz Nemčije, 50+ let..ki ima še za 6V :evil:, kovinsko ohišje), imam onega iz Hofra (za 30 EUR) a sem na koncu vseeno hotel enega spodobnega zato sem pristal na Cteku, ki pa ima zadeve spet..od..do kjer nisem vzel ravno ta najcenejšega (takega sem že imel iz hofra, pa...)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in sad

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Sej tud danes še dobiš kvalitetnega.. Sam ljudje ga pač nočejo plačat.. Optima baterije so drug svet.. Menda tudi odyssey, ampak z temi pa nimam izkušenj - ekvivalent optimi..
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.272
2.860
113
Lublana
Obišči stran
Jaz sem gledal pogoje za jungtimerja in imajo pogoje drustva tako napisane, da sem obupal....ker mislim da vztrajajo da se precej redno nekih meetov udelezujes.... in "hobby" ni vec hobby ce ti nekdo soz neka pravila in obveznosti postavlja.
Sam imam sicer dva oldtimerja že 13 in 10 let, s certifikatom in pripadajočimi popusti in nimam popolnoma nobenih obveznosti do društev ali kakšne obvezne udeležbe meetov... Dvomim, da je za youngtimerje kaj drugače, nekaj znancev ima yountimerje pa nihče ni omenil, da ima kakšne posebne obveznosti.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.272
7.177
113
Bral sem clanek kjer je predsednik drustva rekel da nocejo da bi folk mel ta status samo zaradi popusta pri registraciji….in da bodo mel obvezne udelezbe… ce ves iz glave…a 99 letnik ze spada al sele pr 25 letih
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.272
2.860
113
Lublana
Obišči stran
Bral sem clanek kjer je predsednik drustva rekel da nocejo da bi folk mel ta status samo zaradi popusta pri registraciji….in da bodo mel obvezne udelezbe… ce ves iz glave…a 99 letnik ze spada al sele pr 25 letih
Predsednik katerega društva je to rekel? Saj ti verjamem ampak kolikor poznam to "sceno" je tako, da so v teh društvih ljudje z zelo različnimi pogledi na vse skupaj in vsak tera svoje. Imaš nekaj osebkov v društvih, ki bi radi zelo omejili vožnjo s starodobniki, ne vem zakaj ampak očitno jim gre zelo v nos, če se nekdo vozi ceneje, oni temu pravijo izkoriščanje sistema :rolleyes:. Spet drugim je v interesu, da je čim več starodobnikov redno na cestah saj je to glavni smisel imeti starodobnika, da je v uporabi in tudi drugim viden, kot tehnološka dediščina...
Glede youngtimerjev, komisionar za izdajo certifikatov mi je rekel od 20-29 let.
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Imaš nekaj osebkov v društvih, ki bi radi zelo omejili vožnjo s starodobniki, ne vem zakaj ampak očitno jim gre zelo v nos, če se nekdo vozi ceneje, oni temu pravijo izkoriščanje sistema :rolleyes:.
No, jaz recimo ne razumem tega najbolj. Ker oldtimer naj bi imel ugodnosti ravno zaradi tega, da se ohrani. Kako boš ohranil avto s 50.000km letno, ki jih bo imel čez 4 leta recimo 400.000. Je pa res, da so neke omejitev v smislu 3.000km precej rigorozne in znaš hitro iti čez. Zato pa imaš 5 oldtimerjev in je. :valjamse:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Glede youngtimerjev, komisionar za izdajo certifikatov mi je rekel od 20-29 let.
Ne drži. Lahko spraviš čez tudi, če je avto letnik 2004 ali še mlajši. Važno je, kdaj je bil avto predstavljen in se je začel prodajati. To mora biti pred letom 2000. Pa seveda Clio 1.2 bo malo težko prišel čez, kakšna 156-ka GTA letnik 2007 pa bo brez težav pridobila status, če bo v ustreznem stanju seveda.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.272
2.860
113
Lublana
Obišči stran
No, jaz recimo ne razumem tega najbolj. Ker oldtimer naj bi imel ugodnosti ravno zaradi tega, da se ohrani. Kako boš ohranil avto s 50.000km letno, ki jih bo imel čez 4 leta recimo 400.000. Je pa res, da so neke omejitev v smislu 3.000km precej rigorozne in znaš hitro iti čez. Zato pa imaš 5 oldtimerjev in je. :valjamse:
Ne razumem točno kakšno je tvoje stališče ampak v 4ih letih po mojem nihče ne prevozi 400.000km s starodobnikom. Tudi tisti, ki jih precej redno vozimo težko dosežemo kakšne resne kilometraže. Jaz z dvema starodobnikoma, ki jih precej vozim v primerjavi z ostalimi lastniki starodobnikov letno naredim nekje od 3000 do max 4000km na avto, pa še to v predkoronskih časih, ko sem imel čez leto tudi kakšno nekoliko daljšo furo do 600km daleč. Trenutno prevozim še manj. En avto imam že nekaj časa celo v varstvu pri prijatelju, da se vsaj enkrat dvakrat na teden zapelje v službo ali po opravkih z njim, ker se jaz enostavno premalo vozim za 3 avtomobile. Zame ni hujšega, kot avto, ki stoji in ne opravlja svojega dela za kar je bil narejen
 
  • Všeč mi je
Reactions: vincent in RoMeX