Ctek stane 80Akumulator stane 200 eur, ctek pa isto?
Tudi akumulator tako da se lahko gre okoli cen v nedogled...na koncu vemo vsi da je: od... do...Ctek stane 80
A to misliš takrat, ko je avto imel kvečjemu en računalnik ali še tega ne?In kako smo vcasih preziveli 8 let z enim accujem brez cteka?
Bolj kvalitetni akumulatorji so bili.In kako smo vcasih preziveli 8 let z enim accujem brez cteka?
Jaz ravno osmo leto na (prvovgradni) Varti. Pred letom sem ga sicer dal za 3 ure na Ctek. Enak aku (70ah Varta Silver D.) Stane 160€. Tudi Boschi z zgornje slike so verjetno ok.In kako smo vcasih preziveli 8 let z enim accujem brez cteka?
Sam imam sicer dva oldtimerja že 13 in 10 let, s certifikatom in pripadajočimi popusti in nimam popolnoma nobenih obveznosti do društev ali kakšne obvezne udeležbe meetov... Dvomim, da je za youngtimerje kaj drugače, nekaj znancev ima yountimerje pa nihče ni omenil, da ima kakšne posebne obveznosti.Jaz sem gledal pogoje za jungtimerja in imajo pogoje drustva tako napisane, da sem obupal....ker mislim da vztrajajo da se precej redno nekih meetov udelezujes.... in "hobby" ni vec hobby ce ti nekdo soz neka pravila in obveznosti postavlja.
Predsednik katerega društva je to rekel? Saj ti verjamem ampak kolikor poznam to "sceno" je tako, da so v teh društvih ljudje z zelo različnimi pogledi na vse skupaj in vsak tera svoje. Imaš nekaj osebkov v društvih, ki bi radi zelo omejili vožnjo s starodobniki, ne vem zakaj ampak očitno jim gre zelo v nos, če se nekdo vozi ceneje, oni temu pravijo izkoriščanje sistema . Spet drugim je v interesu, da je čim več starodobnikov redno na cestah saj je to glavni smisel imeti starodobnika, da je v uporabi in tudi drugim viden, kot tehnološka dediščina...Bral sem clanek kjer je predsednik drustva rekel da nocejo da bi folk mel ta status samo zaradi popusta pri registraciji….in da bodo mel obvezne udelezbe… ce ves iz glave…a 99 letnik ze spada al sele pr 25 letih
No, jaz recimo ne razumem tega najbolj. Ker oldtimer naj bi imel ugodnosti ravno zaradi tega, da se ohrani. Kako boš ohranil avto s 50.000km letno, ki jih bo imel čez 4 leta recimo 400.000. Je pa res, da so neke omejitev v smislu 3.000km precej rigorozne in znaš hitro iti čez. Zato pa imaš 5 oldtimerjev in je.Imaš nekaj osebkov v društvih, ki bi radi zelo omejili vožnjo s starodobniki, ne vem zakaj ampak očitno jim gre zelo v nos, če se nekdo vozi ceneje, oni temu pravijo izkoriščanje sistema .
Ne drži. Lahko spraviš čez tudi, če je avto letnik 2004 ali še mlajši. Važno je, kdaj je bil avto predstavljen in se je začel prodajati. To mora biti pred letom 2000. Pa seveda Clio 1.2 bo malo težko prišel čez, kakšna 156-ka GTA letnik 2007 pa bo brez težav pridobila status, če bo v ustreznem stanju seveda.Glede youngtimerjev, komisionar za izdajo certifikatov mi je rekel od 20-29 let.
Ne razumem točno kakšno je tvoje stališče ampak v 4ih letih po mojem nihče ne prevozi 400.000km s starodobnikom. Tudi tisti, ki jih precej redno vozimo težko dosežemo kakšne resne kilometraže. Jaz z dvema starodobnikoma, ki jih precej vozim v primerjavi z ostalimi lastniki starodobnikov letno naredim nekje od 3000 do max 4000km na avto, pa še to v predkoronskih časih, ko sem imel čez leto tudi kakšno nekoliko daljšo furo do 600km daleč. Trenutno prevozim še manj. En avto imam že nekaj časa celo v varstvu pri prijatelju, da se vsaj enkrat dvakrat na teden zapelje v službo ali po opravkih z njim, ker se jaz enostavno premalo vozim za 3 avtomobile. Zame ni hujšega, kot avto, ki stoji in ne opravlja svojega dela za kar je bil narejenNo, jaz recimo ne razumem tega najbolj. Ker oldtimer naj bi imel ugodnosti ravno zaradi tega, da se ohrani. Kako boš ohranil avto s 50.000km letno, ki jih bo imel čez 4 leta recimo 400.000. Je pa res, da so neke omejitev v smislu 3.000km precej rigorozne in znaš hitro iti čez. Zato pa imaš 5 oldtimerjev in je.