Igrača in zimsko spanje.

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
Lahko....z AGM programom.....brez RECOND....(tukaj so prižgane vse lučke.....dejansko pa jih prižigaš in ugašaš z MODE knofom)

Navaden Pb (Ca-Ca) accu... Gori samo lučka pri ikoni za avto +/- recond po želji...

AGM za AGM +/- recond po želji...
CTEK-polnilec-akumulatorja-battery-charger-display-MXS-5.0.JPG
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
Rjavenje keslna kaj nardit..nafilat do konca, sam potem nekateri pravijo, da benz zgubi kvaliteto, pa je spomladi spet jeba.
Mam plan, da bi pač pustil, kolikor ga je pa dodal kakšen deci dvotaktnega olja, pa potem preruko motor enkrat na mesec, da se malo filma naredi..na začetku sezone pa natakat na polno..kaj meniš kameleon?
Sem mel problem letos spomladi na enem motorju, kondenz ,potem mi je pa čisto fina rja zgleda zapacala filter ipd..sem ostal za cesto enkrat zaradi tega.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
Mah tista mešanca ne bo lih neki pomagala....kak xyz olje ti zna po dolocenem xajtu tud past vn iz "suspenzije" in bo na dnu rezervoarja...

EMO Celje je bla včasih ultimativna rešitev.....zdej pa ne vem več kdo bi emajliral....
 

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
Ja res je olje se zna izločit jp..
so neki postopki za zaščito rezervarjev, pa se glih ne bi šu to...bom nafilal, mal prerukal na cajte, bomo vidl. Na spomlad pa spet menjat filter za benz preventivno.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.419
1.414
113
Samo opomba na Ctek in agm recond. Slednji je (po pojasnilu Ctek faq nekje na spletu!) odvec in zato odsvetovan za (agm) aku. Nimam pojma zakaj te opcije ne blokirajo. Ampak tudi ce bi celo zimo imel priklopljenega ne bi recond mu (dodatno) skodil, ker bi ga izvedel samo 1x, nato pa drzal v skrajni poziciji dopolnjevanja (7 ali 8) v nedogled. Se pa moram opraviciti Kameleonu zgoraj, res dela recond z visjo napetostjo.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
Jaz bi pustil...posta niti nista tolk narazen...se bo pa z editiranjem izgubila informacija..oziroma bo nekomi čudno brat ker bo zeditirano (drug flow).

Ok tud odvisno kako bo svoj post popravil...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Gume so nove. Na klocne ga ne morem dat ker je garaža premala za tak podvig.

Kolk cajta bi moral dejansko stat na mestu da se bi poznalo na gumah? Se je to komu dejansko zgodilo?
Razmišljam da bi ga enkrat namesec zakurblal in šel mal po dvodišču levo in desno, tolk da se malenkost premiga vse in da gredo kolesa na drugo pozicijo.

Ne vem če bi ravno nalival v tank neki kar je deklarirano za kosilnice, čeprav je kemija zadaj verjetno znana. Bom pobaral na pumpi če imajo kaj.

Za baterijo sem ga mislil imet enostavno cel čas priklopljenega na ctek. To delajo vsi lastniki teh in onih superavtov, ki večino časa stojijo.

Najprej sem razmilšjal da ga ne bi odjavil in bi šel tud pozimi tu pa tam kak krog. Ampak s tem avtom je v neprimernih razmerah totalna muka in neprimerne razmere so že hladn asfalt. Vsaj zame.
Pa niti pomislit si ne upam, kaj bi vsi ti kamenčki od posipanja naredili tem izbuljenim bokom.
Nekaj let starejsi bratranec od tvojega avta je skoraj celo zivljenje zime prezivel pod nadstreskom, sedaj pa v neogrevani garazi. Nobenih CTEK-ov ali klocnov, vsake 14 dni krog po dvoriscu oz okoliskih ulicah. Razen tipicnih tezav za svojo vrsto, mu ni nic hudega.

Se pa strinjam da je pozimi neumnost se okoli vozit ze zaradi kamenckov po cesti.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.717
113
zato sem jaz prekinil ta hobby... kup nesmislov plačevat zato da sem naredil par 100 km na leto.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.717
113
ja, ampak preizkušnjo tudi ne moreš neskončnokrat dat na avto...v glavnem skoz neke omejitve, pa neke stvari urejat ki nimajo nobene veze z samim avtom in tovrstnim užitkom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Najbrz je ceneje potem da kupiš prikolico pa ga voziš na grobnik, raceland....
Uzitek pa večji..
Ce govorimo o nekem "sportnem" vozilu.
Ce pa je na alterju veliko uporabnikov ki bi imeli V8 motor v neki limuzini pa se jim opravicujem
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Pomoje ne razumes cisto ideje... povecini folk tega nima za na dirkalisce ampak se jim je "fajn" vzit s takim avtom....izleti, na morje po stari cesti....kot veliko voznikov motorjev npr... Tudi skoda jih je za na dirkalisce ker se tako unicujejo...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Staramo se, nismo vec 20-30 kot na suxu....
Takrat bi vsi raje bili z nekim gti, rs... Na grobniku kot pa z V8 cabrio na Bledu ;)
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Samo opomba na Ctek in agm recond. Slednji je (po pojasnilu Ctek faq nekje na spletu!) odvec in zato odsvetovan za (agm) aku. Nimam pojma zakaj te opcije ne blokirajo. Ampak tudi ce bi celo zimo imel priklopljenega ne bi recond mu (dodatno) skodil, ker bi ga izvedel samo 1x, nato pa drzal v skrajni poziciji dopolnjevanja (7 ali 8) v nedogled. Se pa moram opraviciti Kameleonu zgoraj, res dela recond z visjo napetostjo.
OK, torej dam samo opcijo AGM.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jezek in Kamele0N

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Mah tista mešanca ne bo lih neki pomagala....kak xyz olje ti zna po dolocenem xajtu tud past vn iz "suspenzije" in bo na dnu rezervoarja...

EMO Celje je bla včasih ultimativna rešitev.....zdej pa ne vem več kdo bi emajliral....
OP, daj z roko sezi pod kufer avta in potrkaj. Takoj boš videl, če je plastičen ali plehnat tank.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Tako kot zdravje zaupaš uzbranemu dohtarju povprašaj serviserja kamor ga voziš. Pa ne tistega na sprejmu ampak majstra.