Citat:
Uporabnik shift pravi:
sploh ni res.in število ventilov ne vpliva na gradacijo olja
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
tudi civilnih avtomobilov je kar nekaj s tovarnisko predpisanimi menjavami olja in filtra na 5k km. en bolj znanih je reno pet gt turbo.
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Veliko je takšnih, ki še vedno živijo v tistih časih ali še malo bolj nazaj. Prepoznaš jih po tem, da na forumih navušeno zatrjujejo, da je menjava olja na 5kkm koristna. Oni to počnejo že 30 let in nimajo problemov. Problem je samo to, da jih tudi tisti, ki to počnejo nekajkrat bolj poredko nimajo.
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Koliko ljudi poznaš, ki jim je zaradi upoštevanja servisnega intervala ribnil motor in ali lahko dokažeš, da je bil za to kriv servisni interval? .
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
o tolerancah in izboljšavah pri oljih pa verjetno inžinirji, ki snujejo motorje, vejo malenkost več.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Kolega z Espaceom 2,2dCi nato 3.0dCi....obakrat servisi na 30.000 po predpisih....obakrat ribnl....sedaj menja na 15.000max
Enako dela kolega z Scenikom.....sicer 1.6 bencinar......po navodilih kolega mehanika iz Renault servisa