Huda nesreča na Dolenjki

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Tistile v Cliu I. ni preživel, ane?
roza.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.025
11.148
113
to bi bila uporabna informacija, v katerih avtomobilih so sedele žrtve.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Kot sem zasledil v časopisu, je bila ena izmed takoj umrlih že zunaj in jo je zbil lasten avto.
frown-1.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
to bi bila uporabna informacija, v katerih avtomobilih so sedele žrtve.

Baje so bile vse veni. Torej naj nebi noben umrl v avtu...
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
frown-1.gif


Edini razlog, da gres pri nesreci na avtocesti ven iz avta je da skocis za varovalno ograjo... Najraje imam tiste, kjer jim cela familija sedi na odstavnem pasu okoli parkiranega avtomobila
frown-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.025
11.148
113
OMG, kera glupa smrt, itak je ze prometna nesreča povsem nepotrebna, potem pa še to.
frown-1.gif
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Kaj potem naediti v takem primeru? Ostati v avtu ali tvegati in se čimprej spraviti ven?
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
Tale nesreča bo šla v anale po tragediji
frown-1.gif


In danes spet vidiš kretene tovornjakarje kako lepo nalepko 80-90 in gasa 100+....boli njih patka za ves svet, res bo treba gun met v avtu.
 

miha_zd

Pripravnik
7. jan 2010
535
0
16
Maribor
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Tale nesreča bo šla v anale po tragediji
frown-1.gif


In danes spet vidiš kretene tovornjakarje kako lepo nalepko 80-90 in gasa 100+....boli njih patka za ves svet, res bo treba gun met v avtu.

Bi rekel, da ima povprečen tovornjakar malo več kilometrov za sabo kot ti. Sej večina ve kako in kaj v takih primerih imaš pa tudi med tovornjakarji možganske invalide tako kot med vozniki osebnih avtomobilov. V Sloveniji policija izloči tovornjakarje gluhe in slepe 90letnike pa pusti pri miru
stupid-1.gif
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Se pravi Rajfkl in Ana sta najprej pocakala v avtu, potem je pet pokalo, potem sta rinila ven (ceprav je Rajfl malo prej pogruntal, da je bolj varno ostati pripet notri) in na njuno sreco ni vec nic pokalo, sicer bi bila tudi onadva marmelada ?
confused-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Dober opis očivdca. Ostat v avu je bila pravilna odločitev, jeba je le, če od zadaj potem fašeš kamion. Napaka je bil umik na prehitevalca (razen če je bil odstavni zaseden), ker ostaneš med avti na desni in ograjo. Bolje je umik na odstavnega in po njem malo naprej, ampak v tem primeru, ko je b il spredaj že trk, zna bit tudi to nemogoče. Se pa vseeno splača, če na desni ni ograje - v takem primeru pač po potrebi potegneš v jarek ...
Kar pa se tiče lezenja iz avta: ali moraš biti pri stvari odločen, torej stvar naredit splanirano, pogled v vzvratno, ocenit, koliko časa rabiš in potem ob trenutku ven in čez ograjo in čim dlje od ceste. Če je klasična AC, kjer je za ograjo pas v drugo smer, je treba it na desno, ampak to je že tvegano. V vsakem primeru je treba že med ustavljanjem gledat kaj je okoli in kam potem it iz avta.

@radirko: enkrat pač moraš iz avta, ne pozabi na to, da lahko pride do požara.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Citat:
Uporabnik gretzky pravi:
Kaj potem naediti v takem primeru? Ostati v avtu ali tvegati in se čimprej spraviti ven?

Tega noben ne ve. Vsekakor pa je v karkoli se odločiš izpelji to do konca in čim-hitreje. Torej če se odločiš da ostaneš v avtu se pripni. Če se odločiš da greš ven. Idi čimbolj vstran od avtomobila... Jaz bi šel v smeri naprej za odbojno ograjo, vsaj 100m.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
Citat:
Uporabnik miha_zd pravi:
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Tale nesreča bo šla v anale po tragediji
frown-1.gif


In danes spet vidiš kretene tovornjakarje kako lepo nalepko 80-90 in gasa 100+....boli njih patka za ves svet, res bo treba gun met v avtu.

Bi rekel, da ima povprečen tovornjakar malo več kilometrov za sabo kot ti. Sej večina ve kako in kaj v takih primerih imaš pa tudi med tovornjakarji možganske invalide tako kot med vozniki osebnih avtomobilov. V Sloveniji policija izloči tovornjakarje gluhe in slepe 90letnike pa pusti pri miru
stupid-1.gif

In kaj ima sedaj to veze? A njemu daje pravico goniti po zasneženi cesti 100? Da ne omenjam kako poleti vozijo.

In tudi jaz naredim dosti km pa 15 let izpit...tko, da nismo zelenci.
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
to bi bila uporabna informacija, v katerih avtomobilih so sedele žrtve.

Ja res uporabna informacija bi to bla. Potem bi pa raja ki nima za jest kaj začela kupovati hummerje. OMFG
uf-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.132
113
Če si zadnji v koloni, daš v rikverc in vse štriri utripalke in lepo nazaj! Če se da, nekako do odstavnega pasa in potem po njem. Razlika ali te nekdo napiči ko voziš 10km/h nazaj ali pa stojiš je nična, s tem da stat v zamašku je najslabše.

Seveda imaš tu polno spremenljivk, ki jih v danem trenutku ne moreš pretehtat, vse skupaj je pa začinjeno s precej (ne)sreče. V konkretnem primeru niti ne gre za tragedijo ampak za čudež, glede na število vpletenih vozil, glede na poškodbe in glede na število mrtvih je tole idealen izkupiček in bolje skoraj ne bi moglo bit!

Preventiva? V italiji (padska nižina) je megla včasih taka da našo meglo lahko imenujemo "meglica", tam imaš dejansko vidljivost 0 in to 100km. V takem primeru zaprejo AC oz. se hitrost močno omeji. Samo tam se pač megla ne pojavi iz prej na sedaj ampak se gosti nekaj ur. Sicer pa megla ni glavni vzrok, nekdo je naredil napako in potem so jo okoliščine potencirale .. torej en je krivec, ugotovit se pa tudi da!