Kranjska obvoznica

krofica

Fizikalc
24. feb 2010
375
94
28
Citat:
Uporabnik Tenforest pravi:
Po TV je jasno pokazalo, da je ograja pri tleh ne samo rjasta ampak dobesedno strohnela
bonk.gif

Betonska ograja bi verjetno zdržala

Zadržala al pa ga ubila
17758-icon_confused.gif


Drugače se pa strinjam z @Roberto, noben beton ti ne bo zdržal naravnih pogojev tok let. Če je pa še mal soli zravn pa sploh ne
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Da zadrži 5 ton in več v gibanju recimo 50km/h ali več potrebuješ vsaj pol metersko betonsko ograjo, armirano. Ali pa polne železne nosilce, najbolje vdelane v konstrukcijo. Kje si pa to že videl? ...
Saj noben ne prileti direktno vograjo, ampak pod kotom. Boljše ograja bi ga odbila nazaj na cesto.

Sicer pa nobena ograja nebi bila potrebna, če tam asfalt nebi bil zlizan. Problem je v asfaltu in ne v ograji.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.660
6.703
113
pri taščici
Najveckrat je res asfalt problem. Ograjo se pa da narediti danustavi kamion. Je pa treba nekje potegniti mejo pri racionalnosti. Najbrz ni brez razloga po severni obvoznici new yersej betonska ograja. Tiste ne prebijes kar tako. Se s tankom ne gre preko ce imam v glavi nek posnetek iz tujine.
 
Nazadnje urejeno:

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
ksz (ne leti nate):
Mogoče manjka tudi malo zdrave pameti. Na cesti je polno Alter voznikov, ki očitno nimajo razčiščeno, da je najprej potrebno prilagoditi hitrost. Bi prišlo do nesreče, če bi tovornjak vozil po omejitvah?
Že tako se hitro kaj zgodi ... previsoka hitrost pa je glavni vzrok.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Citat:
Uporabnik krava pravi:
ksz (ne leti nate):
Mogoče manjka tudi malo zdrave pameti. Na cesti je polno Alter voznikov, ki očitno nimajo razčiščeno, da je najprej potrebno prilagoditi hitrost. Bi prišlo do nesreče, če bi tovornjak vozil po omejitvah?
Že tako se hitro kaj zgodi ... previsoka hitrost pa je glavni vzrok.

Kdor ne pozna tega dela ima lahko že ko pelje po omejitvi velike težave. Ja kriva je previsoka hitrost. Na tem ovinku so včasih pogoji taki da je previsoko vse kar je več kot 40 km/h, čeprav je omejitev 50.

Pa fajn bi bilo če bi nekdo vzdrževalcem povedal da gnilo ograjo lahko 200x barvaš pa bo še vedno gnila.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
50 km/h je NAJVIŠJA dovoljena hitrost ... če pa so razmere slabše, pač upočasniš. Tako je zamišljeno.
evil.gif

Če bi bila hud žled in cesta ne bi bila posuta, pač ne moreš voziti 50 km/h. To je jasno. In še enkrat - hitrost je potrebno prilagoditi razmeram na cesti.
 

Fetici

Fizikalc
1. feb 2008
550
36
28
Če bi na naših cestah prilagodili hitrosti razmeram na cesti je bolje da gremo peš
hysterical-1.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Kdor se je tukaj peljal več kot 2x bo vedel o čem pišem. Ostali boste pa bluzili o prehitrih idiotih ki letijo z mostov. V resnici na tem ovinku ni treba biti hiter še manj pa idi.ot in norec da imaš tezave.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.660
6.703
113
pri taščici
Pa preprican sem da za ceste v obstaja kje kak podatek o zahtevanem tornem koeficinetu, pa ga najbrz nihce ne preverja. Se pri novem ne, kaj sele po nekaj deseltetjih.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Sedaj pa pretiravate. Sam se pogosto vozim tam in ne čutim posebnih težav. Vsakemu z žarnico v glavi pa se mora ta tudi prižgati, ko se cesta spušča in zavija, ni najbolj pregledna in tudi podlaga ni najboljša (ja, kot vidiš, se tudi jaz strinjam s tem, vseeno pa daleč od tega, da bi bil to večji problem kot hitrost). Še posebej zato, ker Alter vozniki slovite kot dobri vozniki, vam ta predel ne bi smel povzročati težav.
Nesreča se že tako prehitro zgodi.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Jebeš koeficiente če je naklon tisto kar ovinku najbolj manjka. Vprašaj motoriste kako se tam vozijo.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Jebeš koeficiente če je naklon tisto kar ovinku najbolj manjka. Vprašaj motoriste kako se tam vozijo.

Jaz s kolesom 60km/h. Pač klanec in samo spustiš. Mi je dalo mislit tole vse skupaj...ne bom več.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Prosim te, ne lapaj. Da zadrži 5 ton in več v gibanju recimo 50km/h ali več potrebuješ vsaj pol metersko betonsko ograjo, armirano. Ali pa polne železne nosilce, najbolje vdelane v konstrukcijo. Kje si pa to že videl? Da ima na koncu ograja bistven doprinos k skupni teži objekta?
Verjetno pločnik ni namenjen vožnji. Verjetno je omejitev. Če te odnese preko 20-30cm visokega robnika mora biti paže kakšen parameter izven toleranc...

Pa naj pač tako ograjo dajo (in temu primerno zdizajnirajo most). Če gre po svetu, bi šlo tudi tukaj.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
A res? Kje? V Italiji? Kjer se podre nadvoz?
Objekt je zdizajniran za normalno uporabo ID pač ni normalna uporaba... Če je cesta ravna, asfalt dober, preglednost dobra potem je tak dogodek pač posledica ID. Zakaj ID? Bodo raziskali apoloti. Verjetno ne zaradi previdne vožnje in upoštevanja voznih razmer.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.660
6.703
113
pri taščici
Bi bilo zanimivo na nadvoz pri stampetovem mostu postaviti 90tonski sleper (al koliko je ze bil tezak tisti v italiji) pa gledati kaj se z njim dogaja. Ze zdaj je za kaksnih 20cm povesen, takrat pa bi.....
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.660
6.703
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Jebeš koeficiente če je naklon tisto kar ovinku najbolj manjka. Vprašaj motoriste kako se tam vozijo.

Mene je se pred tremi mesci projektant prepriceval da v ovinku ni potreben nagib v notranjsot ovinka. Pa je bil star nekje med 30 in 40. In ga tudi niso naredili, kljub protestiranju.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.517
1.102
113
Sem ujel, da je dejansko bila sreča, da je temu tovornjaku nasproti pripeljal tovornjak naložen z lesom, ki je v bistvu preprečil to, da bi tovornjak res padel v Buf. Ta ki ga je prekucnilo, je zaradi prehitre vožnje treščil v megalesov kamjon, ki se je peljal gor, tako da ga je odbilo na drugo stran od bufa...
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.517
1.102
113
Tu bi morali dodati ograjo med pločnik in cestišče. Tako bi bili pešci bolj varni, dve ograji pa bi tudi naredili večje delo in verjetno preprečili padec...