Če primerjaš znanje maternega jezika in matematike, temeljni orodji vsakega sodobnega človeka, vsekakor (govorim za povprečno populacijo).
Pri tem še posebej vztrajam na znanju slovenskega jezika, ki je porazno (forumi so lep primer), velja pa tudi za kup "matematične" snovi, ki se je veselo preselila iz srednjih šol na fakultete (mosseero je lepo povedal, kako se to dela - pa govori samo za zadnjih 5 let, ne pa za zadnjih 28 let).
Če vzameš znanje anatomije (mikrobiologije, monetarne ekonomije, kazenskega prava,...), seveda ne - anatomija (vsaj kolikor mi je znano) ni bila nikoli predmet poučevanja v srednjih šolah. Če bi pa bila, pa ne dvomim v to, da bi bilo stanje porazno - kot se to dogaja danes z raznimi "inštrukcijskimi" seminarji za študente na "nižjem nivoju", ki jih uvajajo fakultete. Link je iz naravoslovne fakultete, ne iz družboslovne - se ti zdi, da matematiki furajo srednješolski seminar zato, ker jim je tako zelo vseeno za prehodnost?
Think again.
Pri tem še posebej vztrajam na znanju slovenskega jezika, ki je porazno (forumi so lep primer), velja pa tudi za kup "matematične" snovi, ki se je veselo preselila iz srednjih šol na fakultete (mosseero je lepo povedal, kako se to dela - pa govori samo za zadnjih 5 let, ne pa za zadnjih 28 let).
Če vzameš znanje anatomije (mikrobiologije, monetarne ekonomije, kazenskega prava,...), seveda ne - anatomija (vsaj kolikor mi je znano) ni bila nikoli predmet poučevanja v srednjih šolah. Če bi pa bila, pa ne dvomim v to, da bi bilo stanje porazno - kot se to dogaja danes z raznimi "inštrukcijskimi" seminarji za študente na "nižjem nivoju", ki jih uvajajo fakultete. Link je iz naravoslovne fakultete, ne iz družboslovne - se ti zdi, da matematiki furajo srednješolski seminar zato, ker jim je tako zelo vseeno za prehodnost?
Think again.