Hrana šla gor, huhu

Anubis

Fizikalc
4. nov 2007
525
109
43
Še enkrat si preberi bolonjsko reformo. Tisti magister in stari magister nista enaki stopnji izobrazbe, zato ne pametuj na pamet. Tudi naziv se piše na drugih mestih
bonk.gif
Tako da te lepo prosim, da si kaj prebereš preden se osmešiš.

Absolvent je za pisanje diplome (ni pa za pucanje zaostalih izpitov). Pojdi na kateri koli faks in jo poskusi napisati ob študijskih obveznostih v četrtem letniku. No, razen, če študiraš na glasbeni akademiji. Tam imaš na inštrumentu le diplomski koncert in je to praktično možno.
 

Anubis

Fizikalc
4. nov 2007
525
109
43
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Glede družboslovja se je res spremenilo marsikaj. Vendar žal na račun naravoslovja.

Na žalost. Tukaj pa nosi krivdo dozdajšnji izobraževalni sistem, sicer si pa to že sam povedal.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.069
10.846
113
kod Džej-Zija
Res je, da nista. Vendar marsikateri delodajalec tega ne ve in na ta način so boloneze magistri nelojalna konkurenca znanstvenim magistrom, katerih profil bo pa po tej reformi mimogrede izumrl.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik Anubis pravi:
Še enkrat si preberi bolonjsko reformo. Tisti magister in stari magister nista enaki stopnji izobrazbe, zato ne pametuj na pamet. Tudi naziv se piše na drugih mestih
bonk.gif
Tako da te lepo prosim, da si kaj prebereš preden se osmešiš.

Absolvent je za pisanje diplome (ni pa za pucanje zaostalih izpitov). Pojdi na kateri koli faks in jo poskusi napisati ob študijskih obveznostih v četrtem letniku. No, razen, če študiraš na glasbeni akademiji. Tam imaš na inštrumentu le diplomski koncert in je to praktično možno.

Absolvent je tudi na bolonji (torej, če že insistiraš, je po tvoji terminologiji redosled bolonjcev naslednji: 3 + 1 + 2. Kar je še vedno manj kot 7 = 4 + 1 + 2).
Ali jabučke je treba primerjati z jabučki, hruškice pa s hruškicami...
grims-1.gif

(povsod šteti absolventa, ali pa nikjer).


Kar se pa tiče ostalega (da stari magister ni ista stopnja kot novi magister - kjer se jaz baje smešim):

Star magister se ukinja (po nekem letu ga nihče ne bo več mogel vpisati).
Novi magister povsem nadomešča starega (ostal bo samo novi magister).

Tvoja trditev - novi in stari magister nista isto.
(če to trdiš, domnevam, da tudi veš, kaj je več in kaj je manj).

Kaj lahko tvoje sive celice sklepajo iz te informacije:

Da nam gre na bolje?
grims-1.gif


Mogoče pa tudi ti rabiš "proseminar", kjer bi ponovili tisto komplicirano srednješolsko "tranzitivnost"?
grims-1.gif
 

Anubis

Fizikalc
4. nov 2007
525
109
43
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Res je, da nista. Vendar marsikateri delodajalec tega ne ve in na ta način so boloneze magistri nelojalna konkurenca znanstvenim magistrom, katerih profil bo pa po tej reformi mimogrede izumrl.

In smo spet pri politiki. Da se tukaj naredi diferenciacija je bilo določeno, da se en magister piše pred, drugi za imenom. In naloga vseh tistih, ki imajo znanstvenega magistra, je, da delodajalca na to opozorijo. Samo z "učenjem strank" bomo dosegli večjo prepoznavnost. Upam, da se tega zavedajo vsi tisti že zdaj in ne takrat, ko bo to že prepozno.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik Anubis pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Res je, da nista. Vendar marsikateri delodajalec tega ne ve in na ta način so boloneze magistri nelojalna konkurenca znanstvenim magistrom, katerih profil bo pa po tej reformi mimogrede izumrl.

In smo spet pri politiki. Da se tukaj naredi diferenciacija je bilo določeno, da se en magister piše pred, drugi za imenom. In naloga vseh tistih, ki imajo znanstvenega magistra, je, da delodajalca na to opozorijo. Samo z "učenjem strank" bomo dosegli večjo prepoznavnost. Upam, da se tega zavedajo vsi tisti že zdaj in ne takrat, ko bo to že prepozno.

hysterical-1.gif


Kaj tako butastega pa že dolgo ne.

Naloga strank je, da "dokažejo, da so pametnejše in boljše".

Ne pa da po sindikalistično mahajo s papirji in zahtevajo pravice, češ "delodajalci, poglejte, na papirju piše, da sem boljši. sicer tega res ne znam dokazat drugače kot s papirjem, ampak morate mi verjeti..".

(Si res siguren, da šolski sistem v času postaja boljši? Ker če berem samo tvoje pisanje....
hysterical-1.gif
)
 

Anubis

Fizikalc
4. nov 2007
525
109
43
Eh, saj nima smisla nekomu, ki si misli, da je na vseh področjih najbolj pameten, nekaj dopovedati. Tukaj imaš par linkov in si podrobno preberi. Nato šele začni razpravljati. In svetujem ti, da tokrat bereš počasi, pa čeprav je hitro in natačno branje esencialno za tvoj poklic. Ko naštudiraš, mi lepo prosim pošlji PM in lahko nadaljujeva razpravo.
priden.gif


KLIK

In ja, gre nam na slabše glede izobrazbe, še posebej, če se poskuša ustvariti skupno izobraževanje v EU in potegniti izkušnje iz vseh držav članic. Morda pa bi morala na mesto Jana Figla, ko mu poteče mandat. Bi postala naenkrat vsa Evropa genialna
stupid-1.gif


LP
 

Anubis

Fizikalc
4. nov 2007
525
109
43
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Citat:
Uporabnik Anubis pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Res je, da nista. Vendar marsikateri delodajalec tega ne ve in na ta način so boloneze magistri nelojalna konkurenca znanstvenim magistrom, katerih profil bo pa po tej reformi mimogrede izumrl.


In smo spet pri politiki. Da se tukaj naredi diferenciacija je bilo določeno, da se en magister piše pred, drugi za imenom. In naloga vseh tistih, ki imajo znanstvenega magistra, je, da delodajalca na to opozorijo. Samo z "učenjem strank" bomo dosegli večjo prepoznavnost. Upam, da se tega zavedajo vsi tisti že zdaj in ne takrat, ko bo to že prepozno.

hysterical-1.gif


Kaj tako butastega pa že dolgo ne.

Naloga strank je, da "dokažejo, da so pametnejše in boljše".

Ne pa da po sindikalistično mahajo s papirji in zahtevajo pravice, češ "delodajalci, poglejte, na papirju piše, da sem boljši. sicer tega res ne znam dokazat drugače kot s papirjem, ampak morate mi verjeti..".

(Si res siguren, da šolski sistem v času postaja boljši? Ker če berem samo tvoje pisanje....
hysterical-1.gif
)


O ti kriza. Ti pa res nimaš ščepca soli v glavi. In branje je baje tvoje področje. Morda že, razumevanje konteksta pa ti hudo škriplje. Kje sem sploh nakazal, da moraš delodajalcu soliti pamet o tem, da je nekdo boljši zaradi višje izobrazbe? Nakazal sem le na to, da je med stopnjama izobrazbe razlika. Jej, jej.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik Anubis pravi:
Eh, saj nima smisla nekomu, ki si misli, da je na vseh področjih najbolj pameten, nekaj dopovedati. Tukaj imaš par linkov in si podrobno preberi. Nato šele začni razpravljati. In svetujem ti, da tokrat bereš počasi, pa čeprav je hitro in natačno branje esencialno za tvoj poklic. Ko naštudiraš, mi lepo prosim pošlji PM in lahko nadaljujeva razpravo.
priden.gif


KLIK

In ja, gre nam na slabše glede izobrazbe, še posebej, če se poskuša ustvariti skupno izobraževanje v EU in potegniti izkušnje iz vseh držav članic. Morda pa bi morala na mesto Jana Figla, ko mu poteče mandat. Bi postala naenkrat vsa Evropa genialna
stupid-1.gif


LP

Aha. Tranzitivnost torej ni problem.
Ti dejansko verjameš, da se je povprečen človek pri 18ih letih sposoben naučiti kitajščine v 1 mesecu, če mu le daš vrhunskega učitelja.
Pri tem, da hkrati vstopajo v šolo ljudje, ki so za učenje (dojemanje novih znanj) čedalje manj talentirani.

No, svakomu svoje.
wink-1.gif

(to, da vrhunskega učitelja itak ne daš, ker so pomembnejši boni, da študentska raja da mir, se mi niti ne da več ukvarjat).

Se pa pardoniram, ker sem te obtolžila, da ne znaš tranzitivnosti.
Moja napaka.
wink-1.gif
 

Anubis

Fizikalc
4. nov 2007
525
109
43
Od kje si pobrala to od kitajščine? Jaz tega nisem nikdar izjavil in nikoli ne bom. Preveč vem o jezikih, da bi razpravljal o takšnih banalnostih.

Glede izobraženih profesorjev. Med drugim bolonjska reforma ureja prav to področje (pretočnost kadrov, študij v tujini itd.), tako da se ni treba bati. Tisto o študentih željnih boljših predavanj in predavateljev ti ne bom več razlagal, ker me nočeš razumeti.

Neverjetno pa je, da se strinjam pri eni točki. Res je težava pri naslednjih generacijah (predvsem osnovnošolci), ampak vsekakor ne pri talentu, ampak pri neizkoriščenosti le-tega. Tukaj je pa to stvar države, politike in seveda tudi staršev. Imam nočne more, če si predstavljam, da bo nekega lepega dne tudi moj otrok obiskoval tisto bistroumje od devetletke. No, morda pa bo takrat že vse drugače. Pustimo se presenetiti.

LP
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Nisi izjavil.
Jaz to trdim.
Bolonjska to trdi.
Da se da dobiti več znanja v krajšem času.
Moja logika je pa ta - možgani so genetsko isti že nekaj tisočletij.
Če "s trahtarjem" vlivaš, v njih ne bo ostalo veliko več, kot je ostajalo v preteklosti.
Pa če se vsi postavijo na glavo s to "učinkovitostjo".

Talent je izkoriščen. Ne skrbi. Razlika je v tem, da se je včasih samo talent vpisoval v šole (in je bil pouk prilagojen tem ljudem), danes se pa vpisujejo tudi vsi ostali (vse kar leze in gre), kar bi sicer moralo svoje šolanje končati na poklicni srednji šoli (in je pouk prilagojen tej situaciji "vsega, kar leze in gre").

Če uporabimo tranzitivnost, pri tem pa upoštevamo, da smo skrajšali čas učenja, ven dobimo kakšne diplomante?
grims-1.gif
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Sem.

Mimogrede, tudi Križaniču verjameš, da bo minimalna plača 1k evrov?

Ccccccc....
wink-1.gif


Ej, ne da se mi. Pač verjameš vsemu, kar nekdo lepega nabesediči. Jaz sem pa malo prestara za take kozlarije, ki osnovnega logičnega premisleka ne zdržijo. In to je ta zadeva - če v stroj vtakneš razpokano in napol gnilo smreko, ven ne dobiš mahagonijeve police. Sploh pa ne, če je prej imel mojster uro časa za obdelavo, danes pa samo 5 minut... Pa je popolnoma vseeno, kako fajn je tak stroj (tuje univerze) oz. od kje vse bomo te fine stroje navlekli (tuji profesorji). Sploh, ker se baje da fine stroje dobiti za male pare (eh, jest sem ekonomistka in ti povem, da za vse obstajajo meje, tudi pri stroškovni učinkovitosti - in da se za drobiž parih evrov ne more dobiti dobrih strojev ali pa - kot vse vsaka gospodinja - vrhunskega mesa).

Edit: pa lep pozdrav (lahko noč). Da ne bom nevljudna.
wink-1.gif
 

Anubis

Fizikalc
4. nov 2007
525
109
43
Ok, pri tem postu mi je vse jasno. Tudi meni se ne da več, zato predlagam, da se ta tema zaklene, saj je zašla.

PS: Sarkazem on. Lepo prosim, da se ekonomisti ne poglabljate v izobraževalni sistem z vidika stroke poučevanja, saj bo samo slabše, glede na trenutno stanje v svetovni ekonomiji. Če že zafurate svoje področje, potem vam ni treba zafurati še drugih. Sarkazem off.

In lepo te prosim, nikoli več z mano ne debatiraj o tujih jezikih ali sploh kateri koli temi v družboslovju, ker izjavljaš podobne oslarije, kot bi jih jaz (in sem jih mogoče že kdaj na tem forumu - in ja, eni celo priznamo svoje napake), če bi bila tema povezana s specifiko ekonomije.

LP
smirk-1.gif
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
BTW Dokument, ki ga držiš za sveto biblijo, je nakvačkal PR politike.

Se mi zdi kjut, da obstaja celo nekaj ljudi, ki temu slepo (brez vprašanj, preverjanj, premislekov) verjamejo.
(najbrž jih je pa res treba iskati med družboslovci.
grin1.gif
)

O tujih jezikih pa sploh nisva debatirala. Tisto je bil samo karikiran primer.
(počutim se, kot bi razlagala poanto vica in zakaj je ta smešen - ampak nekaterim je tudi to treba pojasnit).

O debati s tabo - obstaja ignore. Uporabi ga!
zmaga.gif
 

Anubis

Fizikalc
4. nov 2007
525
109
43
Ko boš dokument res prebrala (in s takimi izjavami samo poudarjaš, da ga nisi) in dejansko izkusila proces na svoji koži, se mi javi. Glede družboslovcev - najprej si naravoslovci oz. ekonomisti, da ne bom tlačil vse v en koš, pometite pred svojim pragom ...
Glede ignora pa ... No shit Sherlock.
priden.gif


In glede ekonomskih vprašanj te bom s pridom kontaktiral, saj se nočem blamirati, ti pa lahko narediš obratno
grin1.gif
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Govoril si o gimnazijah. Če si mislil poklicne šole, bi lahko tako napisal... Slednje imajo sila omejen izbor za nadaljnje izobraževanje posploševanje na vse fakultete je zelo za lase privlečeno.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.069
10.846
113
kod Džej-Zija
Res je, da imajo dijaki s poklicno šolo relativno omejen izbor fakultet. Vendar je poklicnih področij ogromno, zato lahko praktično vsak s peto stopnjo izobrazbe nadaljuje na fakulteti. Na kateri, sploh ni pomembno. Pomembno je, da je to mogoče in da večina dijakov slej kot prej postane študentov.

Glede gimnazij pa tudi velja podobna logika: ker omenjena snov (integriranje) ni zahtevana na osnovnem nivoju mature, jo le omenijo, poznam pa tudi primere, kot prav konkretno preskočijo. To je značilno predvsem za nekdanje poklicne šole, ki so se transformirale v gimnazije pod pritiskom politike. Kako močna je ta zahteva, pokaže absurdna tabla pred Slovenskimi Konjicami, kjer piše Slovenske Konjice: gimnazijsko mesto.
bonk.gif
Podobna zgodba je pri znanju odvajanja. Ker je na osnovnem nivoju potrebno le precej osnovno znanje odvajanja, se večina ljudi na hitro nauči odvajati polinome, potem se pa njihovo znanje konča.

Nauk zgodbe: število študentov se je v zadnjih 18 letih povečalo za nekaj sto odstotkov. To je bil cilj politike iz začetka 90-ih let, ker je na ta način vlada kontrolirala brezposelnost. Trg dela so zaščitili tako, da so mlade in brezperspektivne kadre poslali na nadaljnje izobraževanje. Posledice čutimo danes, ko nam manjka vodovodnih inštalaterjev, pa tistih za centralno kurjavo, pa keramičarjev, pa zidarjev pa ... Pa še eno posledico ima ta politika: včasih so šli na fakultete samo sposobni. Danes gredo vsi, zato se je povprečje Gaussove krivulje prestavilo krepko v levo (torej zmanjšalo) in ker je na fakultetah toliko širša populacija, se je tudi standardni odklon močno povečal. To je posledica dejstva, da so fakultete morale poskrbeti za prehodnost, ker se s staro prehodnostjo niso mogle vključevati v tuje inštitucije, ki tako nizke prehodnosti kot Slovenija sploh nikoli niso poznale. Danes pa so celo financirane po številu diplomantov in ne več po številu študentov, kar jih še dodatno sili v spuščanje kriterijev, seveda na račun kvalitete študija.

Sedaj pa mi ti, ki mi očitaš vlečenje za lase, pojasni, kako omenjena dejstva pozitivno vplivajo na kvaliteto študija. Ker bi res rad razrešil to uganko.
priden.gif

 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Offtopic: Konjičani so ful ponosni na svojo gimnazijo ;-).

Sicer pa se strinjam s praktično vsem napisanim... glede sanacije brezposelnosti in podobnega... Kar pa se prehodnosti tiče, bi rekel, da je hudo odvisno od fakultete do fakultete. Upal bi si trditi, da zgoraj napisano v veliko manjši meri velja za naravoslovne fakultete kot za družboslovne.


Celoten spor izhaja iz izjave, da so današnji diplomanti na nivoju srednješolcev iz 80ih let. Še vedno mislim, da je ta izjava hudo pretirana.