Gume & komplet za popravilo

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Kolikor sem zdaj naumil so tri opcije potrebne opreme z vidika gum...ali imaš rezervno kolo ali imaš komplet za popravilo pnevmatik, zdaj pa vidim da obstojajo tudi gume, ki so ' take in take' ( kake?) da seta za popravilo ne rabiš.

Kaj so to zaene gume in dodatno, če nimaš teh gum in imaš set za popravilo, je to to z vidika zakona?
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Kaj je pa Bridgestone izumil, ko gledam model Driveguard. Ni runflat guma ampak ojačana in lahko pelješ 80km daleč, 80km na uro, ko spusti? Zanimiv model, ker je v precej dimenzijah in vožnja naj ne bi bila tako neudobna kot na runflat. Ali tudi velja za rezervo? Runflat so ponavadi za dražje modele vozil v večjih in širših dimenzijah.

http://www.bridgestone.co.uk/driveguard/
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Na kompletu za popravilo ne pozabi na datum zapadlosti. Jaz sem lansko leto padel na tehnicnem.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.123
655
113
A resno? Men je pena potekla ze 3leta nazaj, pa on na tehnicnem niti ni pogledal al je rezerva al je pena. Se za prvo pomoc je vprasal al je ok al ne.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ALTF4 pravi:
Kaj je pa Bridgestone izumil, ko gledam model Driveguard. Ni runflat guma ampak ojačana in lahko pelješ 80km daleč, 80km na uro, ko spusti? Zanimiv model, ker je v precej dimenzijah in vožnja naj ne bi bila tako neudobna kot na runflat. Ali tudi velja za rezervo? Runflat so ponavadi za dražje modele vozil v večjih in širših dimenzijah.

http://www.bridgestone.co.uk/driveguard/

To je runflat.
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Piše, da ni klasična run flat guma, drugačna bočnica in ne rabiš posebnega platišča zanjo. Dobiš jo že v dimenziji 185/65 15 col kjer ni nobene run flat gume. Izpoljuje pa res vse zahteve takšne gume.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Mene bolj zanima z vidika varnosti pri defektu...( Ok..zakonski del je itak treba imeti urejen)...ali boš bolje odnesel z runflat gumo, ali je bolje imeti set za popravilo ( verjetno ne škodi tudi set za flikanje gume...ker če odkrineš kje imaš luknjo, jo lahko zakrpaš, s kompresorčkom nafilaš in pičiš dalje).

Ker pri teh runflat mi je ravno to dalo misliti, da mora prazna nekako držat obliko, torej zna bit bolj trda, ki ti da vetra z udobjem tistih 40 do 50 jurjev kilometrov kolikor imaš komplet gum ( ali se jih pumpa na nižji tlak da delno kompenziraš to?).
 

Accord

Pripravnik
2. sep 2007
960
22
18
runflat so vsekakor neudobnejšje gume od klasičnih (trše, glasnejše...). Prava rešitev za neudobnost RF gum je zračno vzmetenje
smile-1.gif


Tudi raznese ti RF gumo po mojem težje, kot klasično. Glede varnosti mislim da so še najbolj primerne - ne predstavljam si da bi na avtocesti kaj šaril okrog gume s kako peno ali dvigalko, medtem ko kamikaze letijo mimo mene...
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ALTF4 pravi:
Piše, da ni klasična run flat guma, drugačna bočnica in ne rabiš posebnega platišča zanjo. Dobiš jo že v dimenziji 185/65 15 col kjer ni nobene run flat gume. Izpoljuje pa res vse zahteve takšne gume.

Kaj oni pišejo, je vseeno. Če se lahko po prazni voziš (ponavadi je omejitev 80/80), je to runflat. Itak niso vsi enaki, nimajo enako trdih bokov ipd ...