Sicer pa je povedal, da so svečke zaporedno vezane in je ta, ki je crknila zadnja, tako da je ok. Če bi bila prva, pa ne bi bilo ravno ok.
Dej še enkrat preber kdo ma jtdO kakem jtd vi fantazirate.
Car se polža nima, kaj šele jtd
Kamelči, kar imej tiste žavbe, ne bo nič nucal. Sem bil pri majstru, je rekel, da je navoj čist fuč in nikakor ne more zagrabit. Bi moral razdreti ne vem kaj, da bi prišel zraven. Ni se mi sicer zdelo preveč zakomplicirano, ampak če dela, je ok. Sicer pa je povedal, da so svečke zaporedno vezane in je ta, ki je crknila zadnja, tako da je ok. Če bi bila prva, pa ne bi bilo ravno ok.
Aja, kalboDej še enkrat preber kdo ma jtd
Kako bi lahko ble sveče vezane zaporedno??
mas top produkt v spreju ravno za ta namen, za injektorje in grelne ven dajat, ful pohvalijo. Tudi ce bi jih prej malo nasprejal s freeze and release od Loctite zna pomagat ogromno. Se pa strinjam z aceton + ATF!!!Jaz bi rekel takole....naj ti zdaj zamenja te 3 ki so se bp odvile....
4to pa do poletja namakaj z 50/50 mix Acetona in ATF....in se vmes vozi da vroč/hladen motor (svečka) poskrbi da se bo zaradi raztezanja kovin ATF olje lepo razmazalo po celem navoju svečke in bo poleti lepo spustila....
Imam 2 taka projekta za poleti....in jih zdaj vsak teden penzlam (tamala injekcija z iglo pa na vsako 2-3 kapljice) z tem mixom do poletja...
Seveda pa računam da bo to še vedno lahko pomenilo da, se bo ena (tista ta zakleta ) utrgala in bo menjava namesto 100eur pač prišla 300-400eur (podiranje glave...nove dihtunge...ravnanje...roke)
Tko to pač je...
10x boljš k 3.02,3 JTD, že s pokrovom.
Tudi ce bi jih prej malo nasprejal s freeze and release od Loctite zna pomagat ogromno.
Od forchaMam to...mislim da je od FROSCH-a...?
Tole me pa zanima.... 3.0 je Iveco motor? Razen tega da je 3.0 (cestnina), kaj mu manjka?10x boljš k 3.0
2.3 je top
Koliko km? Ugibam +- 100.000.3.0 je bomba....navora za izvoz....edina stvar kot je že bilo omenjeno je da ga ne jajcaš pod obrati! Vozil bp 2leti.....naslednji šofer pa je zružil menjalnik v manj kot pol leta....
Lahko je bilo naključje (stil vožnje) lahko kilometri...
3.0 160 ima fix turbino in je zato bolj buletproof.....180 je imel/ima variabilno ki se rada zatakne....
tega mehaniki res pohvalijoMam to...mislim da je od FROSCH-a...?
Ne vidim pa pointa.....ker ne moreš "zmrznit" komplet svečke....
Prvič je pregloboko....drugič pa glava odvaja (oz dovaja) toploto nazaj v tem primeru ker ma preveliko maso glede na, svečko....
Tko da...oljit z cimtanjšim oljem (razredčenim še z acetonom) in čakat da prodre čim globlje