Zakaj pa ne na servisu. Ker bos tri dni brez avta?Ja tako lahko samo doma delaš
Servis se ne bo 3 dni zafrkaval z eno svečko. Bo pač na silo, po možnosti odtrgal, povrtal, nove navoje, ... zamenjava pa bo namesto običajnih 150eur pač prišla 350eur.Zakaj pa ne na servisu. Ker bos tri dni brez avta?
Vse to je res..sem se pa prejle malo pozanimal in sem zvedel, da pri novejših oz. common rail motorjih grelne svečke ne igrajo več take vloge pri vžigu, kot pri starejših izvedbah. Načeloma naj bi ti motorji "normalno" vžigali tja do -5-10 stopinj tudi, če so vse svečke fuč. Svečke so zaradi mirnejšega delovanja, ko je motor mrzel, pri samem vžigu pa niso toliko pomembne...amperaža pa naj bi bila okoli 15A (Ford).ja so 12v in 5v ja.
Svečke probaš z multimetrom, načeloma pri mrtvi pokaže 0 ohm. Ali 12v direkt na svečko za trenutek. Če zaiskri dela. Če ne je tema
Če jih maš pa zunaj pa tak pogledaš če zažari.