Velik problem menjava grelnih svečk Mercedes

weissmann

Zelenc'
6. okt 2018
2
5
3
v glavnem,

povedal sem svoje izkušnje, meni je s tem postokom uspelo. Upam, da bo komu tudi. Glede tvoje težave, pa žal nimam izkušenj.

lp
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.412
5.690
113
Drugače se že dobijo zake male zračne pištolce ki ruknejo svećko ven skoraj vedno uspešno brez da jo zlomi.

Za lažjo predstavo za vse ki pišejo na pamet
Tukaj se vidi kako "počiva" svečka v glavi. No tista špica na koncu rada not pikne in se zlomi. Če jo zlomiš gori na glavi ni problema. Se relativno preprosto ven dobi (ko maš prostor za orodje) Če odleti špic je že več jebanja.

Tu je primer kako rešit če se zgorni del zlomi. Ampak spet ne pozabit, da motor v avtu nima toliko prostora okoli kot glava na mizi :) Tak da maš kdaj kr lepo delo da vse odstraniš preden sploh začneš.

evo pa še predstavitev kako če se zlomi spodaj
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.426
2.583
113
Kaj pa vsi ti odrezki od vrtanja?
Navoj se vreže v del svečke, ki je zapečen. Ni navoj skozi, je pa v delu pred zlomljenim delom kjer je večji premer in možnost ostanja odrezkov.
Prav tako v eni varjanti 'zabije' svečko skozi in jo lovi z magnetom pri injektortju.
Kljub preizkušeni metodi... ne vidim vsega!
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Da ne odpiram nove teme: a kdo ve, kakšne moči, voltažo in amperažo imajo te grelne svečke? verjetno so različne, ampak prav veliko ne, glede na to, da so namenjene hitremu ogrevanju tistega, čemuz so namenjene.
Pri mojem dizlu je moč varovalke 80A, torej verjetno lahko rečemo 20A na kos (240W)..
Ve kdo še kaj več?
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
aha.. pravijo pa, da so tudi uporabljene različne napetosti- ne nujno 12V , kot je napetost inst. v avtu, ampak so tudi 5V (VW Golf).
Tako, da je verjetno najboljši postopek za ugotavljanje delovanja svečk tester, ni druge..
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.412
5.690
113
ja so 12v in 5v ja.

Svečke probaš z multimetrom, načeloma pri mrtvi pokaže 0 ohm. Ali 12v direkt na svečko za trenutek. Če zaiskri dela. Če ne je tema :D
Če jih maš pa zunaj pa tak pogledaš če zažari.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.085
5.659
113
Pojdi na Denso stran...vkucaj svoj avto...dobi pravo svečko in potem tam poglej karakteristike...so zelo informativni ;)
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
ja so 12v in 5v ja.

Svečke probaš z multimetrom, načeloma pri mrtvi pokaže 0 ohm. Ali 12v direkt na svečko za trenutek. Če zaiskri dela. Če ne je tema :D
Če jih maš pa zunaj pa tak pogledaš če zažari.
Vse to je res..sem se pa prejle malo pozanimal in sem zvedel, da pri novejših oz. common rail motorjih grelne svečke ne igrajo več take vloge pri vžigu, kot pri starejših izvedbah. Načeloma naj bi ti motorji "normalno" vžigali tja do -5-10 stopinj tudi, če so vse svečke fuč. Svečke so zaradi mirnejšega delovanja, ko je motor mrzel, pri samem vžigu pa niso toliko pomembne...amperaža pa naj bi bila okoli 15A (Ford).
Kamele0n- Denso stran ima vsesorte robo , grelne svečke pa zgleda, da ne delajo..:sprasujemse:
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.412
5.690
113
Tudi CR ima težave in definitivno ne vžge normalno. Je pa res, da še vedno vžge za razliko od tastarih.
Seveda Denso dela svečke :)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.085
5.659
113
Potem greš še na YT in iščeš pod "glow plug resistance"..." glow plug test" etc ;)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.085
5.659
113
Tretji korak...pogledaš kolk te pridejo v eurotonu...pri lokalnem prodajalcu itd...

Potem greš pa na autodoc (če se ne mudi) :)
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Eh, se sploh ne sekiram, mrzel vžiga že vsa leta, kar ga imam podobno- do 0 stopinj brezhibno, pod 0 navzdol pa malo potrese od začetka, kot bi za trenutek šel na 3 cilindre, potem pa lepo steče..
Je pa pomoje na tej gajbi to problem menjati, kakor sem pogledal ..med mašino in steno zadaj nobenga placa, zgoraj egr, turbina, spodaj vse sorte getribe (sprednji diff, kardan, most itd..)