Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Še zdaleč ne. Pri obeh imam enake relacije, enak stil vožnje. VW mi je pil v poprečju 6 litrov po BCju (140 KM, 2.0 TDI). Koliko se je ta lagal ne vem, nisem preverjal.
BMW mi pije slabih 7 litrov (dejanskih - povprečje pri tankanju), ima pa 10 KM več, poleg tega je avtomatik, kar tudi vpliva na porabo. Z ročnim menjalnikom bi verjetno prišel skozi s 6.4 litra, torej je razlika majhna in morda povezana še s čim, recimo širšimi gumami na BMW, večjo težo vozila itd.
PD je glede porabe zelo soliden motor, tudi dober kick ima pri okoli 2000 obratih, a mu kmalu zmanjka sapa, kar se tudi konkretno občuti. CR v BMW ima dosti bolj uravnoteženo pospeševanje brez zelo očitnega kicka pa tudi izgube moči pri višjih obratih ne občutim tako kot pri TDI.
V čem je zasnova motorjev toliko drugačna? Razen tega, da je en PD, drugi pa common rail? Zanima me zato, da razumem, zakaj ju po tvoje ne morem primerjati. Ker zame sta podobna zgodba, oba 2.0, eden 140, drugi 150 KM, oba isti letnik izdelave, zelo podobno št prevoženih kilometrov (50.000)...
Razlika v katerem obmocju ima motor moc ni v sistemu vbrizgavanja ampak v konstrukciji motorja.VW in BMW motor imata popolnoma drugacno zasnovo, najvecja razlika pride zaradi razlicnega razmerja v hodu/premeru batov.VW ima manjse bate in dalse hode BMW pa obratno.Prav zaradi tega ima VW ze krepko pod 2000 obrati skoraj polno moc, BMW pa vlece se v visjih obratih, ko VW ev motor vec nima pravega ucinka.Tu pride do razlicnih hitrosti batov ker ima VW motor pri 4000 obratih zaradi daljsega hoda precej vecjo hitrost bata kot BMW motor pri enaki hitrosti na rocicni gredI.Realna razlika v porabi med tema motorjema v priblizno enakih vozilih pa je okrog enega litra to pa ni malo..