Golf VI

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Še zdaleč ne. Pri obeh imam enake relacije, enak stil vožnje. VW mi je pil v poprečju 6 litrov po BCju (140 KM, 2.0 TDI). Koliko se je ta lagal ne vem, nisem preverjal.
BMW mi pije slabih 7 litrov (dejanskih - povprečje pri tankanju), ima pa 10 KM več, poleg tega je avtomatik, kar tudi vpliva na porabo. Z ročnim menjalnikom bi verjetno prišel skozi s 6.4 litra, torej je razlika majhna in morda povezana še s čim, recimo širšimi gumami na BMW, večjo težo vozila itd.
PD je glede porabe zelo soliden motor, tudi dober kick ima pri okoli 2000 obratih, a mu kmalu zmanjka sapa, kar se tudi konkretno občuti. CR v BMW ima dosti bolj uravnoteženo pospeševanje brez zelo očitnega kicka pa tudi izgube moči pri višjih obratih ne občutim tako kot pri TDI.

V čem je zasnova motorjev toliko drugačna? Razen tega, da je en PD, drugi pa common rail? Zanima me zato, da razumem, zakaj ju po tvoje ne morem primerjati. Ker zame sta podobna zgodba, oba 2.0, eden 140, drugi 150 KM, oba isti letnik izdelave
smile-1.gif
, zelo podobno št prevoženih kilometrov (50.000)...





Razlika v katerem obmocju ima motor moc ni v sistemu vbrizgavanja ampak v konstrukciji motorja.VW in BMW motor imata popolnoma drugacno zasnovo, najvecja razlika pride zaradi razlicnega razmerja v hodu/premeru batov.VW ima manjse bate in dalse hode BMW pa obratno.Prav zaradi tega ima VW ze krepko pod 2000 obrati skoraj polno moc, BMW pa vlece se v visjih obratih, ko VW ev motor vec nima pravega ucinka.Tu pride do razlicnih hitrosti batov ker ima VW motor pri 4000 obratih zaradi daljsega hoda precej vecjo hitrost bata kot BMW motor pri enaki hitrosti na rocicni gredI.Realna razlika v porabi med tema motorjema v priblizno enakih vozilih pa je okrog enega litra to pa ni malo..
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
kdo pa pravi da je CR izredno varčen??? vseeno pa je ravno 1,5 dci eden varcnejsih motorjev, splosno znano, a ti si to ovrgel. Bravo.

bolj je vprašanje kolk mors biti bolnika da si imel v lasti 3dci motorje..... pa še kr kupuješ CR...to je bolj skrb vzbujajoče
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
A zdaj pa naj primerjam Renault 1.5 dCi 80 KM z BMW 2.0 150 KM? Sorry. Šel sem na boljši avto in v tem cenovnem razredu ni boga, ki bi me prepričal, da bi zmetal več kot 20.000 EUR za Renaulta. Ves čas sem na CR, vmes sem imel PD. Z obema sem bil zelo zadovoljen, pri PD me je motil predvsem upad moči pri višjih obratih, veselil pa tipičen TDI kick pri 2000 obratih.
še enkrat - Renaulti so mi odlično služili, z nobenim motorjem dCi nisem imel niti ene težave kar je zanimivo ob kritikah nekaterih, ki letijo na te mašine. Problem pa je, da se pri Renaultu veselica konča z Meganeom. Nad njim je še Laguna, ki pa mi ni všeč, niti mi ne vliva zaupanja. Če bi Renault imel primeren avto, verjetno sploh ne bi prešel k VW, niti k BMW. Tako pa sem in predvsem opažam, da dCi sicer zasluži pohvale varčnosti, ni pa čudo božje, kot bi ga nekateri predstavili. Tudi PD je zelo varčen, mogoče še bolj kot dCi. Pa tudi CR v 320d je povsem spodobno varčen, ne pričakujem pa, da mi bo BMW pil toliko kot Clio. Drag avto, višji stroški lastništva in uporabe, vse pride v paketu.

če se od tu vrnem k novemu golfu. Vsekakor bi pri meni, če bi izbiral Meganea in Golfa, na spisku ostal zadnji. Meni se Megane ne zdi enakovreden tekmec Golfu, še seriji V ne, kaj šele šestici. Prej bi meganea postavil ob bok Ceedu, glede celotnega vtisa.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Aha, pravi tajkun sem... zato tudi vozim prejšnji model BMW trojke. Dobra logika, ni kaj.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Meni ni grd. Sicer pa se spomnimo meganea na začetku. Koliko kritik, kasneje pa je mnogim postal všeč in se odlično prodajal. Marketingarji v VW že vedo, kaj počno, brez skrbi.
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
3.047
833
113
Mogoce je res, da je v PD obcutek boljsi, ko kikne (VW-PD ala vtec). Ce pogledas case pospeskov teh zetorjev, pa ti je takoj jasno da stvar v realnsti ne gre nikam.

Tud pri hondi so skinli kikanje
smile-1.gif
Nov civic vlece bolj zvezno do visokih obratov. Tud nekega navora se ne cuti. V realnosti pa do 100 pospesi prej kot konkurenca a tega ni cutit. Npr. Prej kot A3 2.0 TDI.

Da se vrnem se na temo:
Meni se nova 6tka dopade dosti bolj kot V. Vsaj tiste prezvecene podalsane maske vec nima in luci so tud polepsali. Sicer pa je stvar okusa.
 
Nazadnje urejeno:

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
govoril si o 20 kilo +...

ce nekdo tolk fukne za avto, al ze vse ima, al pa je fukjen
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Tole pa že ni več dolgocajtno ampak FUgly...

ampak sej se spet o dizajnu pogovarjamo, tle ma pač vsak svoje oči s svojim malarjem...
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Sem malo pobrskal: Gti bo imel 2.0 motor TFSI z cca 210 konjev pri, PAZI 4300 obrati, in 260 nM že pri 1500 obrati.
Kar bi bilo še bolj zanimivo je pa njihova zamenjava za R32. Znebili so se šestaka, ampak bodo dali noter naspidiranega 2.0l z 265 konji. Normalno bo tudi "all wheel drive". Bo kar konkurent Audiju TT
smile-1.gif
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
verjetno bo kar quattro, da bodo lahko sparili 7stopenjski DSG
wink-1.gif
ki je po novem narejen za vzdolžno postavljene motorje, jeeeeee,
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Dvomim da bo Golf VI prirejen za vzdolžno vgrajene motorje, predvsem pa da bodo delali oboje; prečno in vzdolžno, saj to podraži celotno stvar (pa še na zalogo nemoreš ravno delati). In VI naj bi prišel ven zaradi racionalizacije in zmanjšanja stroškov...
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Kje je sploh razlika med prečno in vzdolžno vgrajenim motorjem? Ok, to da je eden v smeri vožnje, drugi pa pravokotno na smer mi je jasno, ne vem pa kje so druge razlike, če sploh. Opazil sem, da ima recimo passat in BMW vzdolžno, golf in jetta pa prečno motor.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
pa tudi teza je v osnovi bolje razporejena na naprej nazaj, ja pa drugace obcutek ko daš gas in ko ga spustis, ker se pri vzdolzno postavljenem avto zaziblje levo desno
wink-1.gif
, vsaj pri 4 valjnih vrstnih dizlih je tako...

konstrukcujsko je lazje zaradi zadnejga in štirikolesnega pogona....
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
dej bit pameten!

kdo bo pa futral el. motor? Fatamorgana.....?

.

Everyone knows electric cars are slow, they're ugly, and they can only go 20 miles before running flat.
aplauz.gif


<object width="425" height="350"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/raLY9U-BaHE"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/raLY9U-BaHE" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/ArrhGmTkXxw"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/ArrhGmTkXxw" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

In bedaki pri GM so šli dobesedno uničiti vse EV1 avtomobile, baterijsko NiMH tehnologijo+patente velikih dimenzij, primerno za avtomobile, pa prodali Texacu, tega je čez 6 dni odkupil Chevron, ta pa je zakopal tehnologijo. Posledično je morala Toyota, ki je izdelovala RAV4 EV, jih morala nehati izdelovati.
Rezultat? Chevron je celotni človeški avtomobilizem zabremzal za 15 let.
Obstoječi RAV4 EV so še na cesti in lastniki so zadovoljni kot še nikoli. Vsi se vozijo z še originalnimi NiMH baterijami, battery life pa je 150.000 milj (po dejanskih izkušnjah voznikov le-teh).
Dejansko ni popravil. Ni filtrov, ni olja, ni sklopke,... Kaj češ lepšga. Youtube ima polno videov RAV4 EV vozil.

Zato pa je GM zasluženo tik pred bankrotom
cheer.gif

potegni dol film who killed the electric car in ti bo jasno zakaj je ta avto mrtev
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Sem malo pobrskal: Gti bo imel 2.0 motor TFSI z cca 210 konjev pri, PAZI 4300 obrati, in 260 nM že pri 1500 obrati.
Kar bi bilo še bolj zanimivo je pa njihova zamenjava za R32. Znebili so se šestaka, ampak bodo dali noter naspidiranega 2.0l z 265 konji. Normalno bo tudi "all wheel drive". Bo kar konkurent Audiju TT
smile-1.gif

Bolj bo skakal v zelje S3-jki. Špekulacij glede moči je več, o GTI z 240ps oz top verzija z 272ps..