Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Oplov 1.6i-16v je bil v svojem času hudo dober motor - praktično brez evropske konkurence.
Ja sploh ko si mogo olje tankat.
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Oplov 1.6i-16v je bil v svojem času hudo dober motor - praktično brez evropske konkurence.
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Ne vem natančno o čem govoriš.
S takim motorjem sem naredi 200.000 km, ni bilo nobene potrebe po dolivanju olja.
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Zakaj je bomba?Zaradi moči,porabe,vzdržljivosti?
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Ne vem natančno o čem govoriš.
S takim motorjem sem naredi 200.000 km, ni bilo nobene potrebe po dolivanju olja.
Velika večina jih pije olje.
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Ne vem natančno o čem govoriš.
S takim motorjem sem naredi 200.000 km, ni bilo nobene potrebe po dolivanju olja.
Velika večina jih pije olje.
Res je, VSAK motor pije olje. Če ne pije, stoji v garaži.
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Dobr, ko je pršu 2.0 FSI vn je tut 2.0TFSi pršu. OD 185ps dalje in ta motor je bomba, kot predhodnik 1.8T.
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
kera znamka je imela bolše?
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
civic 1,4 ali 1,8?
če gledamo s strani price/performanse je 1,6 NA najbolši kompromis (ne razmerje)
pri civicu je 1,4 totalno podhranjen, 1,8 te pa s 103 kW potegne že dokaj visoko pri zavarovanju
dandanes je vag koncern in fiat s 1,4 prisilno polnjenimi agregati zmaga na področju bencinskih agregatov
Citat:
Uporabnik D_K pravi:
VW vkljucno z Audijem A3 nista imela do sedaj dobenega pametnega bencinarja. 1.6 , 1.6 FSI, 2.0 FSI - sama jajca. 1.8T je bil izjema.
Dizli pa ze 100 let "isti"
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
oplov 1,6 200 KM neprestano vleče volan z rok. 150 KM je bolj kultiviran in prijetnejši za vožnjo.