Golf 6

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Oplov 1.6i-16v je bil v svojem času hudo dober motor - praktično brez evropske konkurence.

Ja sploh ko si mogo olje tankat.
smile-1.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Ne vem natančno o čem govoriš.
S takim motorjem sem naredi 200.000 km, ni bilo nobene potrebe po dolivanju olja.

Velika večina jih pije olje.
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
3.049
833
113
VW vkljucno z Audijem A3 nista imela do sedaj dobenega pametnega bencinarja. 1.6 , 1.6 FSI, 2.0 FSI - sama jajca. 1.8T je bil izjema.
Dizli pa ze 100 let "isti"
smile-1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Dobr, ko je pršu 2.0 FSI vn je tut 2.0TFSi pršu. OD 185ps dalje in ta motor je bomba, kot predhodnik 1.8T.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Ne vem natančno o čem govoriš.
S takim motorjem sem naredi 200.000 km, ni bilo nobene potrebe po dolivanju olja.

Velika večina jih pije olje.


Res je, VSAK motor pije olje. Če ne pije, stoji v garaži.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Ne vem natančno o čem govoriš.
S takim motorjem sem naredi 200.000 km, ni bilo nobene potrebe po dolivanju olja.

Velika večina jih pije olje.


Res je, VSAK motor pije olje. Če ne pije, stoji v garaži.

Razlika je če je to 0,5 l na 20.000 km ali pa 3 l ali več.

1,6 16 V pije olje. In to nadpovprečno. To se ve.

To je pravzaprav "skoraj" zaščitni znak GM, da popijejo "malo" več olja.
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
3.049
833
113
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Dobr, ko je pršu 2.0 FSI vn je tut 2.0TFSi pršu. OD 185ps dalje in ta motor je bomba, kot predhodnik 1.8T.

Mislim, da raja ravno ne kupuje 2.0T motorjev (GTI). Golf je namenjen povprecnemu slovencu, pri cemer je paleta bencinskih motorjev bla katastrofa.
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
3.049
833
113
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
kera znamka je imela bolše?

Za OPEL vem, da je mel/ma mnogo boljse NA motorje. pred ~1.5 leta sem kupoval avto in je za A3 bla prava kriza.
Takrat je najbolsji "bencinski" nakup bil Civic zraven BMW 118i.

Kasneje ko sem ze imel avto je prisel 1.8T A3 (na zalost ga nisem sprobal), do takrat pa nic pametnega.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
civic 1,4 ali 1,8?
če gledamo s strani price/performanse je 1,6 NA najbolši kompromis (ne razmerje)
pri civicu je 1,4 totalno podhranjen, 1,8 te pa s 103 kW potegne že dokaj visoko pri zavarovanju

dandanes je vag koncern in fiat s 1,4 prisilno polnjenimi agregati zmaga na področju bencinskih agregatov
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
3.049
833
113
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
civic 1,4 ali 1,8?
če gledamo s strani price/performanse je 1,6 NA najbolši kompromis (ne razmerje)
pri civicu je 1,4 totalno podhranjen, 1,8 te pa s 103 kW potegne že dokaj visoko pri zavarovanju

dandanes je vag koncern in fiat s 1,4 prisilno polnjenimi agregati zmaga na področju bencinskih agregatov

Danes
smile-1.gif
prejsnja 4 leta je pa blo bol mlacno pri VW.
Za slovence je 103KW res glupa meja
frown-1.gif
. Nasplosno pa v drugih drzavah to ni nek problem. Me pa zanima kak gre Opleov 1.6 180KM, ki je za nas trg/zavarovanje tudi beda.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
oplov 1,6 200 KM neprestano vleče volan z rok. 150 KM je bolj kultiviran in prijetnejši za vožnjo.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik D_K pravi:
VW vkljucno z Audijem A3 nista imela do sedaj dobenega pametnega bencinarja. 1.6 , 1.6 FSI, 2.0 FSI - sama jajca. 1.8T je bil izjema.
Dizli pa ze 100 let "isti"
smile-1.gif

en malček plavate vsi skupaj z motorji.

Zakaj bi VW (volks wagen - ljudski avto) rabil imeti osnovni motor (ne vem 1.6 bencinar 150+ konj)???

Povprečen voznik, kupi povprečen avto in nad 35 leti starosti je veliko takih 'povprečnežev', ki mu zadostuje že manjša konjenica (ker več ni pripravljen plačevati cestnine, registraije...itd itd) - običajno pa je na račun te manjše konjenice sama krivulja navora porazdeljena drugače in se v resnici avto (pri nižjih - najbolj uporabljenih) vrtljajih lepše pelje od nekega naviteža.

Tak da...ljudski avto je za ljudske množice. Za energike so pač druge znamke, kjer je moto čim več konjenice iz čim manj prostornine.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Vozil zadnjič 1,8TFSI (160KM), sicer ne v golfu 6 ampak v A3 in bil pozitivno presenečen. Tako nad močjo (pospeški, končna hitrost...) kot nad porabo. Bi bilo pa zanimo vzporedno peljati še 1,4TFSI (170KM)...
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
TFSI je ponovem v 160 KM različici
1,8 TSI je bolj odziven in bolj "gre". vleče zvezno od 1500 do 6500, 1,4 TSI pa rabi kakšnen stotak vrtljajev več, potem pa znori in na spolzki podlagi začne poskakovat
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
3.049
833
113
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
oplov 1,6 200 KM neprestano vleče volan z rok. 150 KM je bolj kultiviran in prijetnejši za vožnjo.

Sicer nima veze, ampak sem mislo da ma 1.6 180KM, 2.0 pa 200KM in 240KM