Garancija na zamenjani izdelek?

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Lani avgusta sem kupil izdelek X. Februarja letos se je zadeva pokvarila in so mi jo zamenjali z novo. Sedaj je zadeva spet pokvarjena. Prodajalec trdi, da garancija ne velja več, ker da velja 12 mesecev od nakupa prvega izdelka, torej do avgusta letos. Meni se zdi, da to ne drži. Imam prav ali ne? Mi zna kdo povedati, na katero pravno uredbo se lahko sklicujem? Hvala!
 

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.683
-1.361
63
Če zamenjajo le del izdelka, potem garancija ne velja za celoten izdelek, če pa so ti zamenjali cel izdelek, potem ti morajo izdati nov garancijski list.

"21b. člen Zakona o varstvu potrošnikov
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list."

ČE si član ZPS, se lahko obrneš na njih za pomoč.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.602
1.206
113
Celje
Če zamenjajo le del izdelka, potem garancija ne velja za celoten izdelek, če pa so ti zamenjali cel izdelek, potem ti morajo izdati nov garancijski list.

"21b. člen Zakona o varstvu potrošnikov
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list."

ČE si član ZPS, se lahko obrneš na njih za pomoč.
imam podoben a malce drugačen primer:

Kupil izdelek z oglaševano garancijo 3 leta. Se je pokvaril po 1,5 leta in so mi ga zamenjali z NOVIM (druga serijska številka). Sedaj po 2 letih se je spet pokvaril.
In na moje vprašanje ali lahko pošljem v reklamacijo dobil odgovor v stilu da garancija na drug izdelek je 12 mesecev, ki se je iztekla. Garancija od nakupa prvega pa je seveda 36 mesecev, kar pa je tudi že poteklo.

Nemška spletna trgovina, ki je tudi proizvajalec. Vrednost izdelka cca. 300eur.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.306
4.123
113
imam podoben a malce drugačen primer:

Kupil izdelek z oglaševano garancijo 3 leta. Se je pokvaril po 1,5 leta in so mi ga zamenjali z NOVIM (druga serijska številka). Sedaj po 2 letih se je spet pokvaril.
In na moje vprašanje ali lahko pošljem v reklamacijo dobil odgovor v stilu da garancija na drug izdelek je 12 mesecev, ki se je iztekla. Garancija od nakupa prvega pa je seveda 36 mesecev, kar pa je tudi že poteklo.

Nemška spletna trgovina, ki je tudi proizvajalec. Vrednost izdelka cca. 300eur.
Po nemški zakonodaji je tako.

Po naši pa ne.
Jebi ga
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.683
-1.361
63
Kakor mi je znano, za tujino veljajo drugačni pogoji kot pri nas. Obrni se na zps.
Nekaj na to temo je tudi objavljeno tukaj
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.955
2.250
113
Lani avgusta sem kupil izdelek X. Februarja letos se je zadeva pokvarila in so mi jo zamenjali z novo. Sedaj je zadeva spet pokvarjena. Prodajalec trdi, da garancija ne velja več, ker da velja 12 mesecev od nakupa prvega izdelka, torej do avgusta letos. Meni se zdi, da to ne drži. Imam prav ali ne? Mi zna kdo povedati, na katero pravno uredbo se lahko sklicujem? Hvala!
v primeru ko ti zamenjajo cel artikel bi moral dobiti nov garancijski list
v primeru ko zamenjajo bistveni del artikla recimo plošča na mobilnem telefonu dobiš nov garancijski list

seveda to velja v sloveniji, ne samo zaradi tega ampak tudi zaradi tega pa so zadeve dražje pri nas
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.306
4.123
113
Dobil novi telefon Samsung, ko je stari crknil.
Ampak opis je bil, da so nekaj popravljali, so pa mojstri, da stari Imei vpišejo na novo napravo.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.306
4.123
113
In koliko si dobil garancije?
Samo, do konca tovarniške 2 leti, nič dodatno.
So brihtni ratali in ne menjajo več uradno za drugega, ampak ga "popravijo".
Zato pa tudi klauzule, da ne odgovarjajo za podatke.

Napišejo pa lahko kaj hočejo, kako jim boš dokazal, če dobiš novi aparat, prazen in z Imei om od starega aparata.


Sicer pa je prigural do konca garancije in dobil nepooblaščen servis, ker je bila baterija gotova.
 

simon_m34

Fizikalc
25. jul 2007
467
27
28
44
MB
Lani avgusta sem kupil izdelek X. Februarja letos se je zadeva pokvarila in so mi jo zamenjali z novo. Sedaj je zadeva spet pokvarjena. Prodajalec trdi, da garancija ne velja več, ker da velja 12 mesecev od nakupa prvega izdelka, torej do avgusta letos. Meni se zdi, da to ne drži. Imam prav ali ne? Mi zna kdo povedati, na katero pravno uredbo se lahko sklicujem? Hvala!
Seveda prodajalec laže in imaš ti prav. Nov izdelek nova garancija. Sploh ne vem kaj glumijo budale.
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.577
4.502
113
49
Na sončni strani ALP
Zamenjal 2 garmin uri v garancijskih rokih. Sedaj smo dobili že tretjo uro (novejši model), ker prejšnji ni več v prodaji.
Garancija zopet teče iz nule.
 

B81

22. jul 2007
36.996
10.530
113
KSZ

vračam en izdelek, k ije v garanciji in na računu piše, da mora biti vrnjen v originalni embalaži. Je to zakonsko res potrebno ali uje finta, da se izognejo garanciji?
 

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.683
-1.361
63
Se mi zdi da sem nekje zasledil, da naj bi bilo ob vračilu res potrebno vrniti v originalni embalaži, če je to zapisano v pogojih ali vsaj v podobni, da je izdelek primerno zaščiten.
 
  • Všeč mi je
Reactions: B81

B81

22. jul 2007
36.996
10.530
113
Sem iskal med zakoni, pa nisem nasel. Anyway, ni velika vrednost, se pa nazaj vlecejo ko da gre za avto..
 

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.683
-1.361
63
Včasih pomaga, da omeniš Zakon o varstvu potrošnikov ali inšpektorja, pa vzamejo takoj nazaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: B81