Ma kakorkoli že, trdim da je nemogoče dokazat da je na 5 let starem avtomobilu bila napaka na kompresorju že ob nakupu. Kompresor je vitalen del, notri so lagerji in vse ostalo, kar je pač podvrženo obrabi. Lahko da je bil kompresor že slabši ampak težavo te slabote pač rešuje garancija katera je našemu mojstru potekla. Torej kot prvo, kako bo sodišče določilo kriterij, koliko slab je lahko določen del da se smatra kot napaka (kakaršna koli že)? Kot drugo, tudi če je bil kompresor že obnovljen, popravljen to ne pomeni nič slabega? Kot tretje, hipotetičen primer, Oseba A kupi avtomobil od podjetja B, osebi C ki je prijatl osebe A na enakem avtu crkne kompresor. Osebi A in C se dogovorita da previjačita kompresorje in da oseba A poskuša ogoljufat podjetje B. Torej kako boš ti zdaj dokazal da gre za enak kompresor in da se na avtu ni kaj "prčalo"? Seveda zna to bit problem že v času garancije ampak dobro, dobimo teoretični? Skratka mislim da ni tako na easy uveljavljat teh napak na starih garah. Je pa lepo da se vsak posameznik sam zaveda da ima vsaka rabljena stvar z razlogom "rabljeno" ceno in da se tudi z razlogom prodaja torej ker je rabljena, ker ni več zanesljiva... Seveda pa bi vsak izkušen Slovencelj rad vrhunsko rabo za drobiž, zraven pa še vsa mogoča jamstva. Ne gre skupaj, niti v teoriji niti v praksi.