Medtem, ko danes akcije na stezi ni, sem naredil kratek povzetek sprememb pravil za sezono 2011.
1. ponovna uvedba pravila 107-ih odstotkov v kvalifikacijah (velja v Q1)
2. dvig najvišje dovoljene kazni, ki jo lahko določijo komisarji na dirki iz 100,000$ na 250,000$
3. menjava proizvajalca in dobavitelja pnevmatik (Pirelli)
4. maksimalna višina difuzorja se zmanjša iz sedanjih 175mm na 125mm in s tem zmanjšanje aerodinamičnega podtlaka
5. ponovna uvedba sistema KERS
6. za lažjo porazdelitev teže dirkalnika zaradi KERS-a, se dvigne minimalna dovoljena teža dirkalnika s sedanjih 620 na 640kg
7. prepoved uporabe F-zračnika
8. uvedba premikajočega zadnjega krilca, ampak samo pod določenimi pogoji (ta sprememba je naletela na neodobravanje
dirkačev in ljubiteljev F1, zato bo ukinjena če se izkaže za nepraktično ali neobvladljivo)
9. uvedba obvezne porazdelitve teže (razmerje 46:54 ?)
10.sprememba vpetja koles na dirkalnik (the load-bearing cables connecting tyres to the bodywork will be doubled)