F1 SANTANDER ITALIAN GRAND PRIX

bmwm3csl

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
21. jul 2007
1.430
0
36
32
Domžale
Dirkališče: Autodromo Nazionale di Monza
Število krogov: 53
Dolžina kroga: 5.793 km
Dolžina dirke: 306.720 km
Rekord steze: 1:21.046 - R Barrichello (2004)

PS: Tudi letos dve DRS coni - na štartno ciljni ravnini in med ovinkoma št. 7 in 8.


monza.jpg



Lp, Gašper
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.722
113
51 min: Schumacher currently leads the pack ahead of Button, Alonso, Massa, Perez, Hamilton, Webber, Vettel and Hulkenberg in ninth.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Lani je bila to ena redkih tekem, kjer je ata šolal, predvsem Hamiltona je grabila nervoza, ko ga je mojstrsko zadrževal preko 20 krogov.
Verjamem, da bo leto ata na tej stezi presenetil, saj imajo boljši izdelek + "nelegalno" aerodinamiko.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.722
113
upamo, čeprav spet kot vedno, treningi so eno, kvalifikacije drugo dirka pa spet tretje. Bi pa rad videl šumelna na vrhu sploh v nedeljo ko bom tam blizu.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.926
6.977
113
Nekaj je govora, da dupli DRS tukaj sploh ne bi bil uporabljen...tudi lotus sploh ne testira njihovega produkta. Nisem pa prej nabolje slišal na SKY, če ga mercedes bo imel ali ne, ampak če a bodo imeli, bo njihova prednost zaradi tega zelo mala.

Ata bo pa zgleda spet šolal ja.
 

DOHC

Majstr
4. sep 2007
1.931
396
83
1 7 Michael Schumacher Mercedes 1:25.422 26
2 3 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:25.723 0.301 29
3 8 Nico Rosberg Mercedes 1:25.762 0.340 26
4 5 Fernando Alonso Ferrari 1:25.800 0.378 22
5 6 Felipe Massa Ferrari 1:25.861 0.439 27
6 4 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:25.944 0.522 30
7 9 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 1:26.046 0.624 25
8 15 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:26.323 0.901 26
9 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 1:26.390 0.968 24
10 18 Pastor Maldonado Williams-Renault 1:26.504 1.082 19
11 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:26.508 1.086 18
12 12 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:26.518 1.096 21
13 19 Valtteri Bottas Williams-Renault 1:26.641 1.219 26
14 14 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:26.746 1.324 23
15 10 Jerome D'Ambrosio Lotus-Renault 1:27.180 1.758 29
16 11 Jules Bianchi Force India-Mercedes 1:27.192 1.770 22
17 16 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:27.373 1.951 25
18 17 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 1:27.789 2.367 24
19 20 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1:27.855 2.433 27
20 21 Vitaly Petrov Caterham-Renault 1:28.578 3.156 20
21 25 Charles Pic Marussia-Cosworth 1:28.751 3.329 26
22 24 Timo Glock Marussia-Cosworth 1:29.207 3.785 21
23 22 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1:29.331 3.909 21
24 23 Qing Hua Ma HRT-Cosworth 1:31.239 5.817 26
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
upamo, čeprav spet kot vedno, treningi so eno, kvalifikacije drugo dirka pa spet tretje. Bi pa rad videl šumelna na vrhu sploh v nedeljo ko bom tam blizu.

Malo še pofotgrafiraj in potem pokaži, deli z nami, da ne bo vse le pri besedah
evil.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.926
6.977
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
upamo, čeprav spet kot vedno, treningi so eno, kvalifikacije drugo dirka pa spet tretje. Bi pa rad videl šumelna na vrhu sploh v nedeljo ko bom tam blizu.

Pa tudi če bo dosegel Pole, pač priznani, ker tisto da mu v monacu niso priznali je res krneke, bo tudi to že dosežek. Med dirko bodo pač gume odigrale svoje, ampak ziher bo mešal štrene, če ga ne bo kdo skeglal v 1. ovinku. Na srečo je maldonado daleč zadaj, grosjeana pa ni
wink-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.722
113
lahko ga naloži tudi hamilton ali masa (bolj po nerodnosti), oba to znata
smile-1.gif


snecer, kero fotko, ko se šumaherju na majco podpišem, pa poleg da je spidi njegov number 1 fan?
evil.gif
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Nekaj je govora, da dupli DRS tukaj sploh ne bi bil uporabljen...tudi lotus sploh ne testira njihovega produkta. Nisem pa prej nabolje slišal na SKY, če ga mercedes bo imel ali ne, ampak če a bodo imeli, bo njihova prednost zaradi tega zelo mala.

Ata bo pa zgleda spet šolal ja.

Ja DDRS verjetno ni uporaben, ker so zadnja krilca že tako nastavljena, da je minimalni upor, zaradi steze. Pomaga že, vendar ne kaj preveč pri končni.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.722
113
DDRS pomaga pri kvalifikacijah ko ga lahko stiskaš tudi v ovinkih in je tako lega boljša od samo DRSja.Tu je največji plus, ne na ravninah.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.722
113
figure of speech... v parabolici ga lahko "prej stisneš" in "kasneje izklopiš" itd večja stabilnost v dolgih ovinkih itd. Lepo se je videlo na kitajskem ko sta preddolgo ravnino mercedesa prej stisnila knof, že sredi krivine pred ravnino..avto je še vedno bil stabilen. in to je glavna prednost ddrsja, tako sem jaz razumel to novotarijo. Ker drs ti samo zadaj spremeni tokovnice, ta pa tudi spredaj.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.926
6.977
113
V bistvu se je na kitajskem videlo, kako je nico veliko prej kot foter stisnil knof.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.926
6.977
113
Jebemo boga...DRS je crknil do te mere, da se ga ne bo dalo popraviti v FP2.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.926
6.977
113
Ma kdo link, kjer so vidni vsi časi, ki so jih dosegli vozniki na treningu? Torej čisto vsaki krog...ker zdaj recimo vozijo race simulacije in se na live timings vidijo le sektor časi, ne pa končni čas, bi pa bilo zanimivo videt, kakšne kroge niza kater dirkač.