F1-predstavitve-2014

fittipaldi00

Pripravnik
10. sep 2007
381
11
18
Sicer nočem delat nobenih zaključkov glede razmerij moči, sam ob spodnji izjavi sem se pa res nasmejal.

How do you pronounce Red Bull RB10? "Red Bull are beaten"

hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.577
10.794
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
V čem je finta da ima lotus en penis daljši od drugega? Specifika dirkslišča in mislijo to spreminajt ali kaj drugega?

zaradi pravil, je nekje razložno, da so dobili presek nosa pravi so morali en krak malo podaljšat. Nekaj v tem stilu, pravila pač oziroma upogibanje njih.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.957
6.987
113
Mogoče pa je problem pri renaultu, čeprav so prva ugibanja, da je problem pri RBRju, ker je newey "stlačil" opremo na ne-standardno mesto, zaradi česar potem prihaja do motenj in pregrevanj.

Ampak...zakaj pa potem lotusa ni bilo? Da vseeno ni v ozadju kaj s renault motorji, pa se pač lotus odločil, da rajši počaka na rešitev, RBR pa je pač hotel nekaj pobrat s testiranj.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.517
893
113
pri RB-ju so problemi na obeh straneh.
Celo govori se, da morajo narediti redizajn avta in da so odpisali letošnjo sezono.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Citat:
Uporabnik masevc pravi:
pri RB-ju so problemi na obeh straneh.
Celo govori se, da morajo narediti redizajn avta in da so odpisali letošnjo sezono.

Ja govori se... Kar pa sploh ni nujno, da je res.
smirk-1.gif


Fopanje/zavajanje, kar se je RB dobro naučil.
 

KobolM

Zelenc'
31. avg 2010
23
0
1
Primorska
Prva testiranja se nikoli niso pokazala pravega razmerja med ekipami, ker vse ekipe na začetku le spoznavajo dirkalnike ter poskušajo priti do čim več podatkov o delovanju dirkalnika, ki so pogoj za kasnejše izboljšave ( telemetrija, zavore, vzmetenje ... ) Nobena ekipa ni v teh 4 dneh odpeljala kroga na polno.
Nenazadnje motorji Mercedesa in Ferrarija so bili omejeni na cca 13000/min, pravila dopuščajo 15000/min ( že tukaj je kar nekaj rezerve ), prav tako letos KERS doda cca 160KM ( lani 80KM ) pa še dirkači ga lahko uporablja več časa ( lani 6,6s/krog )
nobena ekipa ni niti omelila KERS-a v prvem tednu.

Res pa je da RB-a ( en kup težav ) in Lotus-a ( ki še ni dokončal dirkalnika ) ne vidim na začetku sezone v ospredju, ker Mercedes, Ferrari, Williams in Mclaren so že prevozili med 150 in 250 krogi in podatki, ki so jih dobili pomenijo veliko prednost pred konkurenco.
RB in Lotus bosta morala v Bahrainu med 19 in 23.2. najprej spoznati dirkalnik in šele potem začeti z nastavitvami in izboljšavami.
Konkurenca pa bo prve izboljšave na druga testiranja že prinesla s sabo in se bo lahko osredotočila na testiranje na polno

Pa lep pozdrav
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.577
10.794
113
če ne drugega, bodo ta testiranja pokazala kateri avto bo zdržal celo dirko, hitrost se pa bo skristalizirala po par dirkah.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.577
10.794
113
The Renault Energy F1-2014 Power Unit is comprised of a 1.6-liter turbocharged V6 engine with direct injection and a 15,000 rpm redline mated to a new Energy Recovery System with two electric motors – one recovering energy from the brakes and the other from the exhaust – storing the energy in an onboard battery (as opposed to the mechanical flywheel other constructors had toyed with earlier). Together they're capable of producing 760 horsepower – around 600 horses comes from the internal-combustion engine and the rest from the hybrid assist.

tako ja, zdaj se temu reče POWER UNIT in ne več engine :S

 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
9.360
2.739
113
Citat:
one recovering energy from the brakes and the other from the exhaust

Kako pridobiva iz izpuha? Iz toplote ali hitrosti plinov, se pravi nekaksna turbina? Turbina bi rekel, da je verjetnejsa, torej tudi v tem primeru samo pri zaviranju poteka recovery. No, kdor kaj ve, naj pove.
smile-1.gif


edit. prej nisem videl slikce....

edit2.

berem to: http://www.auto123.com/en/raci...it?artid=158105

Citat:
MGU-H
The MGU-H is connected to the turbocharger. Acting as a generator, it absorbs power from the turbine shaft to recover heat energy from the exhaust gases. The electrical energy can be either directed to the MGU-K or to the battery for storage for later use. The MGU-H is also used to control the speed of the turbocharger to match the air requirement of the engine (e.g. to slow it down in place of a wastegate or to accelerate it to compensate for turbo-lag.)

V bistvu ima ta power unit elektricni turbo...oz. nekaksen mix klasicen/elektro.
 
Nazadnje urejeno:

KobolM

Zelenc'
31. avg 2010
23
0
1
Primorska
V ERS sta združena dva sistema ( kinetični ) enak kot lani, le da je močnejši in ( termični ) ki energijo pridobiva iz toplote sproščene na turbopolnilniku. Morajo pa biti letošnji motorji zelo varčni, ker je omejitev goriva za celo dirko kar nizka, le 100kg/dirko :/

Pa še kratek opis v Angleščini:

For next season this changes dramatically. There are two motor generator units, a 120kW (161 bhp) Motor Generator Unit – Kinetic (MGU-K) much the same as this seasons KERS unit, but double the power, and a Motor Generator Unit – Heat (MGU-H). This latter unit is unspecified in term of power and is connected to the single turbo charger (pressure charging system). The rules specify a single compressor, and so this is likely to be large to give maximum boost. Unfortunately this comes with a penalty of turbo lag. While the Rally Cars solved this problem in the 1990’s by pumping unburned fuel into the exhaust and igniting it to keep the turbo spinning, this solution is not going to work for F1 with a 100kg of fuel as the upper limit for a race distance. Instead the MGU-H will have to reduce the turbo lag.
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
Citat:
Uporabnik KobolM pravi:
V ERS sta združena dva sistema ( kinetični ) enak kot lani, le da je močnejši in ( termični ) ki energijo pridobiva iz toplote sproščene na turbopolnilniku. Morajo pa biti letošnji motorji zelo varčni, ker je omejitev goriva za celo dirko kar nizka, le 100kg/dirko :/
Kot sem jaz prebral se kersu reče ers, ker združuje stari "kers" kao kinetični in novi mini "kers" kao toplotni na turbini. Oba sta povezana z baterijami kamor shranjujeta energijo, stari bremza in po potrebu pospešuje glavno gred z do 200nm in 161hp (FIA omejitev), novi pa je v bistvu povezan z osjo turbine (more se bit sposobn vrtet 125k rpm) , del časa služi kot wastegate (bremza turbino kadar je treba), in s tem polni tisto skupno baterijo, lahko pa turbino tudi pospeši in s tem zmanjša turbo luknjo. Moč njegovega delovanja za enkrat ni omejena. Meni se zdi rešitev zanimiva in komaj čakam da vidim kako se bo obneslo na dirki. Vozila bodo imela pol več navora v nižjih obratih (v primerjavi z 2013), dirkači pa najbrž več dela. Dejansko bom po dolgem času spet gledal F1.
 

DOHC

Majstr
4. sep 2007
1.933
396
83
Točn tko k je ircar napisu.

Drgač pa klele Ted Kravitz dobr razloži


Drgač pa na telem channlu model objavla posnetke iz sky-a k pokrivajo testiranja, če koga zanima.

YouTube channel
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.360
2.739
113
Meni edino ni jasno, zakaj so ga poimenovali toplotni, ker se vedno jemlje energijo, delo z osi, v tem primeru pac osi turbine in ne iz toplote.

ed. Taksen sistem je lasten le Renaultu ali imajo ostali enako, podobno?
 
Nazadnje urejeno: