Prva testiranja se nikoli niso pokazala pravega razmerja med ekipami, ker vse ekipe na začetku le spoznavajo dirkalnike ter poskušajo priti do čim več podatkov o delovanju dirkalnika, ki so pogoj za kasnejše izboljšave ( telemetrija, zavore, vzmetenje ... ) Nobena ekipa ni v teh 4 dneh odpeljala kroga na polno.
Nenazadnje motorji Mercedesa in Ferrarija so bili omejeni na cca 13000/min, pravila dopuščajo 15000/min ( že tukaj je kar nekaj rezerve ), prav tako letos KERS doda cca 160KM ( lani 80KM ) pa še dirkači ga lahko uporablja več časa ( lani 6,6s/krog )
nobena ekipa ni niti omelila KERS-a v prvem tednu.
Res pa je da RB-a ( en kup težav ) in Lotus-a ( ki še ni dokončal dirkalnika ) ne vidim na začetku sezone v ospredju, ker Mercedes, Ferrari, Williams in Mclaren so že prevozili med 150 in 250 krogi in podatki, ki so jih dobili pomenijo veliko prednost pred konkurenco.
RB in Lotus bosta morala v Bahrainu med 19 in 23.2. najprej spoznati dirkalnik in šele potem začeti z nastavitvami in izboljšavami.
Konkurenca pa bo prve izboljšave na druga testiranja že prinesla s sabo in se bo lahko osredotočila na testiranje na polno
Pa lep pozdrav