F1-predstavitve-2014

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.724
85
48
Vroč veter
smile-1.gif
Ampak po moje je bolj kot to da je vroč važno da čim bolj piha, tko da se strinjam z mr_ in sem šel celo zadevo brat samo zato ker me je zanimalo kako za vraga iz toplote črpa energijo.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.400
2.761
113
Sej motor tudi poganja toplota, ne.
smile-1.gif

Ampak med pospesevanjem, verjetno ta toplotni ERS ne deluje, ne, ker bi se bolj oviral pretok plinov, pri zaviranju pa spet ni izpusnih plinov, ampak lahko jemlje le kineticno energijo turbine... Naj bo 'ni' v navednicah...ker je verjetno cela znanost zadaj.
Najbolj pa mi je zanimivo to, da bo turbino ta ERS tudi pospeseval.
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.724
85
48
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Sej motor tudi poganja toplota, ne.
smile-1.gif

Ampak med pospesevanjem, verjetno ta toplotni ERS ne deluje, ne, ker bi se bolj oviral pretok plinov, pri zaviranju pa spet ni izpusnih plinov, ampak lahko jemlje le kineticno energijo turbine
Pred pospeševanjem bo 'toplotni ERS' z energijo iz baterije, držal turbino v obratih - zagotavljal določen tlak in 'uničeval turbo luknjo', med samim pospeševanjem bo čedalje manj pomagal, vmes za trenutek 'spal', ko bodo plini dosegli dovolj veliko hitrost, pa jih bo zaviral (držal ustrezen boost) in spet polnil baterijo.

Kako bodo pa to spravl v harmonijo z direktnim vbrizgom in kinetičnim kersom bo pa zelo zanimivo gledat.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
Mene še najbolj fascinira "baterija", da tole zmore obvladat pri vsega 20 kg, če sem prav razumel.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.400
2.761
113
Ce je kdo zasledil, da ne bom sam raziskoval... Torej, bo ta toplotni ers tudi v drugih motorjih? Koliksna je njegova moc?
Turbo lag bo primarno masil K ali H-ERS?
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.724
85
48
H-ers bo mašil turbo luknjo, tako, da bo bo vrtel turbino takrat ko je izpuhi ne bodo dovolj. Koliko moči da je težko rečt, definitivno je večji izplen če začneš iz ovinka pri optimalnem tlaku (spet ne vem kak je optimalen za katere obrate), kot pa pri tlaku, ki bi ga dosegli z vrtenjem turbine plini iz izpuha. Kerih drugih motorjih? Ferrari in mercedes ali mislis v nasih kiah?
smile-1.gif
 

KobolM

Zelenc'
31. avg 2010
23
0
1
Primorska
Ima kdo kake bolj konkretne informacije o Lotusu?
7. in 8.2.2014 naj bi prevozili tistih 2x po 100 dovoljenih "promocijskih" kilometrov.
Osebno nisem zasledil ničesar pametnega?
 

fittipaldi00

Pripravnik
10. sep 2007
381
11
18
Medtem, ko se risi borijo proti Švedom, naj vas spomnim, da so se danes začela druga testiranja. 3 ure po začetku, so najpomembnejši povzetki naslednji (iz autosport.com):

*Lack of marshals delayed the start by 30 minutes
*Alonso's smoking Ferrari caused a red flag early on
*The new Lotus E22 made its public debut
*Red Bull and Toro Rosso have completed no laps so far
*McLaren and Mercedes lead the way
 

Thazz

Fizikalc
8. sep 2007
529
36
28
Sairach
So pa že kar hitri. Hulk je bil hitrjši kot je bil lani najboljši čas na dirki. Ker v Jerezu se mi zda da so bli še par sekund za lanskimi časi.
 

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
energijo lahko pridobivaš tudi direktno iz toplote oz. razlike temperature klik

to je samo primer nevem če deluje na tem elementu ali kako drugače
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.122
7.019
113
Prva dirka zna biti prava farsa, odstopov zna biti ogromno in pa tudi razlike v časih.

Ampak, če ne drugo, bo vsaj veliko dogajanja, predvsem napredovanje RBR bo za spremljat. Upam edino, da ne bi prišlo do tega, da bi prehitro obupali nad to sezono in se osredotočli na 2015
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.947
11.064
113
Melbourne je vedno farsa, ker je ze proga dost "neumna" in ne pride do izraza hitrost dirkalnika..vdržljivost pa ja. Dirka 2 in 3 pa se bodo že pokazale moči in kdo bo v boju.