F1 novice sedmič

DOHC

Majstr
4. sep 2007
1.933
397
83
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik DOHC pravi:
Jst se drgač strinjam s tabo. V v8 supercar, sam da en zleti v pesek, pa je prec SC. Ampak si sploh ne upam predstavljat kok bo folk jamru, da za usak [cenzura] SC pride, ker že zdej skos jamrajo. Mislm da bi bla LeMans(speedlimiter) rešitev, še najboljša, da pride viličar in pospravjo zadevo, brez SC, če le ta ni potrebn za simple izlete v pesek, za hujše stvari pa valda SC. Nardil se je, jebiga, lohk da bi se tut 2 ure prej, če bi dirko prestavil.

Priznam, meni gre na živce SC, ampak to zato, ker je SC na stezi VEDNO po 5+ krogov. Za umaknit dirkalnik rabijo koliko...2-3 minute? Takoj ko dajo obvestilo o SC gre lahko traktor po dirkalnik in ga umaknejo. Dele, če so po stezi lahko tudi dokaj hitro umaknejo..da je SC pa 5+ krogov na stezi je pa neumnost. Naj bo SC na stezi, ampak takoj ko se odstrani dirkalnik oz. dele s steze naj gre v bokse ne pa da se vozi po stezi še par krogov. To je problem. Ampak jbg, treba pokazat Mercedesov SLS...


To je tut posledica tega, da se čaka za krog zaostale da grejo naprej, al skenslat ta pravil, al jih pa nekak nazaj u vrsto spravt ne pa da grejo naprej in morjo pol kolono ujet.
 

DOHC

Majstr
4. sep 2007
1.933
397
83
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Vedno je bilo govora o nikakrsnem oprijemu F1 pri prenizki hitrosti, po tej logiki je bila upocasnitev slaba moznost.

Res ma mejn downforca pri low speeds, ampak do "splavljenja" (kot nekateri pravte Aquaplaning-u) lohk tut pr high speeds pride, Sploh je pa dunlop dolg hitr lev ovink, in očitno sta obadva preveč prletela za take razmere. Bomo pa bl zihr, k bomo kke bolš posnetke vidl kaj se je zgodil, prvo z Sutilom in pol za Bianchia.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
plus, da se gre v Dunlop malo navkreber, kar pomeni, da je še nekoliko več vode, ker teče dol ...

to, da so bile razmere na meji regularnosti ... eni trdijo, da je bilo okej, drugi, da je bilo preveč vode. to nikakor ne more pomeniti, da je bilo nevozno. če bi vse skupaj to trdili, je pa popolnoma druga zgodba ...

dejstvo je, da je nesreča splet nesrečnih okoliščin. zamislite si, da ne bi bilo traktorja in bi bili ob ostankih Sauberja samo varnostniki ... bi govorili še o večji tragediji.

in ja - problem je v tem, da bo kriv dež. in bodo še bolj "previdni" v dežju. namesto, da bi si pogledali v oči, rekli "pubeci, zajebal smo, dobro da do tega ni prišlo že prej oz. da se ni še večkrat zgodilo". če gre traktor v izletno cono, SC na progo za krog ali dva, in dirka naprej.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Vse ostalo bo krivo samo stari dedki ne. Pričakujem da drugo leto inters in wets sploh ne bo več, ker bo red flag pri dveh kapljah dežja. Massa in podobni "pro drajverji" pa bodo živeli srečno ever after....
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.960
6.988
113
Citat:
Uporabnik DOHC pravi:
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik DOHC pravi:
Jst se drgač strinjam s tabo. V v8 supercar, sam da en zleti v pesek, pa je prec SC. Ampak si sploh ne upam predstavljat kok bo folk jamru, da za usak [cenzura] SC pride, ker že zdej skos jamrajo. Mislm da bi bla LeMans(speedlimiter) rešitev, še najboljša, da pride viličar in pospravjo zadevo, brez SC, če le ta ni potrebn za simple izlete v pesek, za hujše stvari pa valda SC. Nardil se je, jebiga, lohk da bi se tut 2 ure prej, če bi dirko prestavil.

Priznam, meni gre na živce SC, ampak to zato, ker je SC na stezi VEDNO po 5+ krogov. Za umaknit dirkalnik rabijo koliko...2-3 minute? Takoj ko dajo obvestilo o SC gre lahko traktor po dirkalnik in ga umaknejo. Dele, če so po stezi lahko tudi dokaj hitro umaknejo..da je SC pa 5+ krogov na stezi je pa neumnost. Naj bo SC na stezi, ampak takoj ko se odstrani dirkalnik oz. dele s steze naj gre v bokse ne pa da se vozi po stezi še par krogov. To je problem. Ampak jbg, treba pokazat Mercedesov SLS...


To je tut posledica tega, da se čaka za krog zaostale da grejo naprej, al skenslat ta pravil, al jih pa nekak nazaj u vrsto spravt ne pa da grejo naprej in morjo pol kolono ujet.

A ni drugo leto sprememba ravno v tej smeri? Da bodo v primeru SC odpeljali do konca kroga in se razvrstili na štartnih mestih, potem pa bo ponoven štart?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.960
6.988
113

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.960
6.988
113
Hmmm...zajebana situacija...splet okoliščin I guess...

Neke pametne rešitve ne vidim, ker četudi bi dali ven SC, vprašanje če bi jules upočasnil kaj bolj, itak so ble double yellow in je upočasnil že zdaj...

Dobro...lahko bi preuredili stezo in povečali izletno cono oz samo stezo, mogoče še to najboljše, itak se dandanes dunlop vozi na polno in je vseeno če je tam ovinek ali bi naredili še bolj položnega...
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Če bi pustili Sutilovo razbitino tam, pa bi se v njo zaletel ne bi bilo popolnoma nič. Ne vem kaj na vso silo sitnarijo z odstranitvijo dirkalnikov.
 

BigBoss

Pripravnik
12. okt 2007
192
0
16
Posavje
OMFG
frown-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.960
6.988
113
V tem primeru ja, kaj pa če bi sutil še bil not, pa bi bianchi pikiril v njega, ko bi lezel iz avta? Saj ne moreš vedet pod kakšnimi vse koti je možno ven zletet

Dejstvo je da ko enkrat zleti en ven, je možnost da bo nekdo drug velika, v dežju, ker se lahko naredi kakšna luža, etc...
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.367
88
48
joj, teli japonci so res kekci.....pripravljajo se kot da bi šli bolani srat.

s kerim grejo dvigat formulo....

Ps: aha, so pa na youtube hitri, poentek že ni več dosegljiv