F1 novice sedmič

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Hamilton je lepo povedal - to, da je bil tam "traktor" je normalen protokol, zaradi tega so bile tam tudi dvojne rumene zastave, ki dajo vedeti, da je tam velika nevarnost. žal, splet neverjetnih okoliščin, se teli traktorcki stalno nahajajo ob progah, ko spravljajo ob progi ustavljene ...

Masse jaz itak ne bi upošteval, ker je itak od svoje nesreče naprej ultrajokica, vsi ostali, da je idealno za dirkat, Button takoj po interse, on pa da je premokro ... seronja, naj da sedež komu, ki je bolj sposoben ali pa vsaj pogumen.

jaz sem najprej mislil, da je Sutil priletel v ovinek, kjer je prej Bianchi parkiral in da ga je kak "šrapnel" zadel ...
tongue-1.gif
to je pa še slabše, se bojim ... upam, da bo vse okej ...
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Problem je v tem, da se je zapeljal pod bager. Ampak to nevarnost, če ne bi bili nesposobni, bi odgovorni lahko zdavnaj predvideli in dodali predpis, da mora imeti vsako vozilo, ki se vozi po pisti minimalno višino odbijačev tolk in tolk.

Če tako pravilo velja v cestnem prometu, ne vem, zakaj ne more tudi pri formuli.
 

Rosenthal

Pripravnik
11. okt 2007
515
18
18
Sodobni razvoj ze dolgo gre rikverc. Vcas so bla ta dvigala za ograjami. Ce bi sli back to the furture, in ne spilal frajarje z state-of-the-art traktorskimi dvigali, bi se temu problemu elegantno ognili.

Brez odbijačev.
wink-1.gif
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Dokler bodo F1 upravljali 60+ senilni možakarji se bodo take budaleštine dogajale....ko pade 5 kapelje je red flag, ko lije, gre traktor na stezo pod rumeno zastavo...pa razumi zdaj dedije....
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Stvar je zelo preprosta: Cherlie Whiting bi morl biti že v japonskem priporu. Kert to, kar je naredil, je čisti kriminal. Da dovolil, da na enem najhitrejših ovinkov, kjer je nekdo že letel ven, odstranjujejo avto, ne da bi na stezo poslal varnostni avto, je zame enako naklepnemu dejanju proti Bianchiju. Umoru, če hočete, če Bianchi ne preživi. In temu primerno bi bilo treba Whitinga obravnavat.
Pa grem stavit, da FIA kljub temu sranju ne bo sprejela pravila, ki bi ga moral že zdavnaj: da čez ograjo ob stezo ne sme nihče, dokler ni na stezi varnostni avto ali dokler na tem odseku steze ne velja omejitev hitrosti (kot to počnejo v Le Mansu). To, da so ti "traktorčki" in varnostniki vedno ob stezi, ni normalno niti splet okoliščin, to je namerno kriminalno ogrožanje dirkačev in varnostnikov.
Ker to, da je šel pod traktor, ne pa recimo do smrti pokosil parih varnostnikov ob stezi, je le naključje. Morda bi bilo tako bolje, potem bi Japonci morda vendarle dali Whitinga pod ključ. Za zmeraj.

PS: Rumene zastave niso dovolj, ker če v ovinku za 180 na uro zmanjša na 160 (kar je po pravilih več kot dovolj), nisi v dežju, ali pa če je olje na stezi ipd... naredil nič. Ali varnostni avto, ali pa omejitev (s kontrolo) hitrosti na npr 60 km/h (ali manj, če gre za zelo počasen ovinek). Kup tekmovanj dokazuje, da se to da. Da tega ni v F1, je posledica imbecilizma vodilnih.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Zdaj se zgovarjajo da so bile dvojne rumene zastave (A double yellow, consisting of two flagmen waving yellow flags (or one waving two flags) at the same post, indicates great danger ahead. Drivers must slow down and be prepared to stop; no overtaking is permitted.).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Sem prepričan, da je Bianchi močno zmanjšal hitrost. In vseeno zaplaval ... Na FIA pa itak ne znajo pojansil, koliko je treba zmanjšat hitrost in kako ob tem zagotovijo, da jo vsi enako (da nekdo ne poskuša na ta račun kaj pridobit). In kako zagotovijo, da zaradi različnega razumevanja koliko in kako hitro zmanjšat hitrost ne pride do novih nevarnih situacij. S SC ali z omejitvijo (kot v Le Mansu) je tak problem zlahka rešljiv.
Za Bianchijeve poškodbe so neposredno kriva pravila (by FIA bebci) in Charlie.
Če bi imel Jean Todt kaj jajc, bi ga že našutiral (plus celotno F1 komisijo). In potem pošteno odstopil.
 

Rosenthal

Pripravnik
11. okt 2007
515
18
18
Nekak se zdi, kot je razvidno tudi iz nekaterih fotografij, da je traktor ob vzvratni voznji pri umiku Sutilovega sauberja, zapeljal preko Bianchijev bolid in njegovo glavo, ko je le-ta ze bil v zascinih gumah.


Citat:
Zanimivo si posnetka Bianchijeve nesreče ni mogoče ogledati, saj ga je organizator takoj naredil nedostopnega. Tudi med neposrednim prenosom je bilo takoj po izletu Bianchija vidna velika zmeda organizatorjev ob progi. Tako dlje časa niti komentatorji niso vedeli, da se je na istem mestu zgodila še ena, veliko hujša nesreča. Postavlja se vprašanje, ali ne bi lahko žerjav s prihodom na nevarni del ovinka počakal, da bi postale razmere varnejše.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Jao daj se pomiri s svojimi neumnimi izjavami. Najbolje, da ga damo kar pred strelski vod?! Se ti ne zdi, da ima vodstvo ekipe vse telemetricne podatke, vodstvo pa vseh formul trenutno na stezi in so ze zdavnaj ugotovili kaj je in nemara vedo vec od enega novinarja iz slovanije.
 

Rosenthal

Pripravnik
11. okt 2007
515
18
18
Če se vrnemo na začetek.. FIA se je zavedala težav in pozvala Hondo, ki je kot lastnik dirkalisca glavni organizator dirke, naj prestavi start dirke na zgodnji termin.

Japonci so vztrajali pri prvotnem terminu zaradi preprostega razloga, namrec bili so prepricani, da bo zaradi premika starta na zgodnejsi termin veliko gledalcev zamujalo na dirkalisce...

In zgodilo se je, kar se je.... Po pricevanju Sutila, ki je storil identicno napako kot Bianchi, je poleg naliva glavni problem predstavljala zaradi pozne ure slaba dnevna svetloba, ki ni omogocala dirkacem jasen pogled na stezo in vodostaje na njej...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Jao daj se pomiri s svojimi neumnimi izjavami. Najbolje, da ga damo kar pred strelski vod?! Se ti ne zdi, da ima vodstvo ekipe vse telemetricne podatke, vodstvo pa vseh formul trenutno na stezi in so ze zdavnaj ugotovili kaj je in nemara vedo vec od enega novinarja iz slovanije.

Lej, stvar je jako preprosta: nihče ne bi smel v izletne cone (varnostniki, reševalci ipd), dokler na stezi ni SC ali odseka z omejitvijo. Potem se take stvari ne morejo zgodit. In to ni Withingov prvi kretenizem.

In ne, nič pred strelski vod. Obstajajo pa pravni postopki, skozi katere bi moral iti.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Jaz sem tudi mislil, da bo SC takoj, starega kontrolorja bo treba menjati, ni druge.
 

DOHC

Majstr
4. sep 2007
1.933
397
83
Jst se drgač strinjam s tabo. V v8 supercar, sam da en zleti v pesek, pa je prec SC. Ampak si sploh ne upam predstavljat kok bo folk jamru, da za usak [cenzura] SC pride, ker že zdej skos jamrajo. Mislm da bi bla LeMans(speedlimiter) rešitev, še najboljša, da pride viličar in pospravjo zadevo, brez SC, če le ta ni potrebn za simple izlete v pesek, za hujše stvari pa valda SC. Nardil se je, jebiga, lohk da bi se tut 2 ure prej, če bi dirko prestavil.