Stvar je zelo preprosta: Cherlie Whiting bi morl biti že v japonskem priporu. Kert to, kar je naredil, je čisti kriminal. Da dovolil, da na enem najhitrejših ovinkov, kjer je nekdo že letel ven, odstranjujejo avto, ne da bi na stezo poslal varnostni avto, je zame enako naklepnemu dejanju proti Bianchiju. Umoru, če hočete, če Bianchi ne preživi. In temu primerno bi bilo treba Whitinga obravnavat.
Pa grem stavit, da FIA kljub temu sranju ne bo sprejela pravila, ki bi ga moral že zdavnaj: da čez ograjo ob stezo ne sme nihče, dokler ni na stezi varnostni avto ali dokler na tem odseku steze ne velja omejitev hitrosti (kot to počnejo v Le Mansu). To, da so ti "traktorčki" in varnostniki vedno ob stezi, ni normalno niti splet okoliščin, to je namerno kriminalno ogrožanje dirkačev in varnostnikov.
Ker to, da je šel pod traktor, ne pa recimo do smrti pokosil parih varnostnikov ob stezi, je le naključje. Morda bi bilo tako bolje, potem bi Japonci morda vendarle dali Whitinga pod ključ. Za zmeraj.
PS: Rumene zastave niso dovolj, ker če v ovinku za 180 na uro zmanjša na 160 (kar je po pravilih več kot dovolj), nisi v dežju, ali pa če je olje na stezi ipd... naredil nič. Ali varnostni avto, ali pa omejitev (s kontrolo) hitrosti na npr 60 km/h (ali manj, če gre za zelo počasen ovinek). Kup tekmovanj dokazuje, da se to da. Da tega ni v F1, je posledica imbecilizma vodilnih.