F1 novice sedmič

FRooT

Pripravnik
19. avg 2007
507
8
18
Ga ze ni vec
smile-1.gif
 

DOHC

Majstr
4. sep 2007
1.933
397
83
Jst sm un gif. pogledu od Hoci-ja. oba linka delata.

grozna nesreča.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Hmmm...zajebana situacija...splet okoliščin I guess...

Neke pametne rešitve ne vidim, ker četudi bi dali ven SC, vprašanje če bi jules upočasnil kaj bolj, itak so ble double yellow in je upočasnil že zdaj...

Dobro...lahko bi preuredili stezo in povečali izletno cono oz samo stezo, mogoče še to najboljše, itak se dandanes dunlop vozi na polno in je vseeno če je tam ovinek ali bi naredili še bolj položnega...

Seveda bi bilj upocasnil. SC se lahko mimo mesta nesrce pelje tudi 40 na uro ali se manj, ce je treba. Bianchi je sel skozi ovinek hudo hitreje - a se vedno veliko pocasneje od normalne hitrosti na dirki. Problem je, ker hitrost ni predpisana, potem noben se spusti prevec, ker ne ve, ali so ostali zmanjsali manj, bolj ...
Sistem mora biti narejen tako, da zaradi njega nekdo ne pridobi, ker je malo krivil mejo med dovoljenim in nedovoljeni. Omejitev v km/h, pa je. Ali pa striktno vsakic SC.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
V tem primeru ja, kaj pa če bi sutil še bil not, pa bi bianchi pikiril v njega, ko bi lezel iz avta? Saj ne moreš vedet pod kakšnimi vse koti je možno ven zletet

Dejstvo je da ko enkrat zleti en ven, je možnost da bo nekdo drug velika, v dežju, ker se lahko naredi kakšna luža, etc...

Zato pa mora voznik ostat pripet v avtu, dokler mu varnostniki ne dovolijo izhoda. Raten sveda, ce bi bilo to nevarno (pozar).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Jaz tudi.
Je imel pa vemdarle nekaj srece, varnostni lok je kar dobro zdrzal, da je dvignilo traktor, sele potem je popustil. In ker spodnji del zadka traktorja nagnjen, je naprej uselkal lok, glava sele potem. Ce bi bil racen in nizji, bi ga obglavilo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.960
6.988
113
Ja sc se pelje mimo 40, kaj pa do trenutka ko še voznik ni ujel scja, oz kolone za njim?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Villeneuve ima 100% prav:

"The rules have to be changed concerning the Safety Car," Villeneuve told Motorsport-Total.

"Take America, where the Safety Car comes out whenever there is an accident. Sometimes it slows the race down a bit, but at least you avoid cases like [Sunday] and the human aspect of having to make a decision.

"When I raced, if I had a crash I was always worried about another car crashing into me. I never liked just having yellow flags.

"You slow down, but how much? And you could have a puncture, or a suspension failure.

"So after every accident there should be a Safety Car. It doesn't matter how bad [that decision] may be."

"I'm amazed that something like this has never happened before. I think we've just been lucky.



http://www.mirror.co.uk/sport/formula-1/jules-bianchi-crash-live-updates-4385882#ixzz3FNQUlGOi
Follow us: @DailyMirror on Twitter | DailyMirror on Facebook
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.960
6.988
113
Nima. Četudi bi dali takoj sc ven, bi lahko bil jules ravno na vzstopu v dunlopa in ne bi uspel dovolj hitro reagirat oz upočasnit.

Sem tudi ziher, da če bi se jules 1x peljal mimo nesreče, v drugem krogu ne bi zletel ven, problem je bil ker se je prvič peljal mimo in ne vemo zakaj ne dovolj upočasnil. Mogoče je precenil sposobnosti bolida, ampak enako bi se lahko zgodilo, če bi dali ven SC
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ja sc se pelje mimo 40, kaj pa do trenutka ko še voznik ni ujel scja, oz kolone za njim?

Tkoj, ko grejo table SC ven je lahko hitrost omejena, nujno pa ni, kajti nihce ne more vec nic pridobit s tiscanjem, ker bo na koncu itak pristal za SC in tik za voznikom pred njim in tik pred voznikom za njim. Fantje ob samo rumenih tiscijo zato, ker vedo, da ce spistijo prezgodaj in prvec, jih lahko tisti za njimi, ki tvega vec, ujame. in ker hitrost ni definirana, je pac stvar tega, kdo si upa vec tvegat. Ob SC ne mores nic pridobi ali izgubitt, zato tveganje ni potrebno in se mimo mesta nesrece lahko peljes cisto pocasi, ostanek kroga pa z normalno hitostjo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.960
6.988
113
Omejena na koliko, a na manj, kot ob double yellow? Je omejena na samem dirkalniku, ali pač dirkač ve koliko mora znižat.

Saj pravim, lahko bi bil točno v dunlopu, ko dajo SC ven in brez časa za reagiranje.

Jules ne velja za agresivnega, kot recimo lewis, dvomim da je tiščal.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Nima. Četudi bi dali takoj sc ven, bi lahko bil jules ravno na vzstopu v dunlopa in ne bi uspel dovolj hitro reagirat oz upočasnit.

Sem tudi ziher, da če bi se jules 1x peljal mimo nesreče, v drugem krogu ne bi zletel ven, problem je bil ker se je prvič peljal mimo in ne vemo zakaj ne dovolj upočasnil. Mogoče je precenil sposobnosti bolida, ampak enako bi se lahko zgodilo, če bi dali ven SC

Binachi ni letel ven nekaj sekund po nesreci sutila, ampak kako minuto za njo. Ce bi dali SC ven v par sekundah po nesreci, ko je bil Bianchi se skoraj pol kroga stran, bi najverjetneje vozil mnogo, mnogo pocasneje.
SC se da ven takoj, ko gre avto s steze in je jasno, da ne bo mogel sam nazaj. V primeru nesrece Sutila je bilo to sekundo zatm, ko je priletel v gume.
Casa za reakcijo in SC je bilo dovoj, le Whiting se je pac igral z zivljenji in zdravjem dirkacev, kot z mnogokrat doslej - le da je tokrat izgubil. Zdaj naj placa.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.960
6.988
113
Ja ja, ampak pustimo kako je zdaj bilo, ker tako več nikol ne bo, identično.

Naredi sistem, ki bo deloval čisto vedno. Ob vsaki situaciji.
Lahko bi recimo šel sutil ven, čez par sekund, pred SC pa še bianchi v njega, pa bi ga tako pikiralo da bi direkt v glavo sutila priletel, kaj pa potem?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Omejena na koliko, a na manj, kot ob double yellow? Je omejena na samem dirkalniku, ali pač dirkač ve koliko mora znižat.

Saj pravim, lahko bi bil točno v dunlopu, ko dajo SC ven in brez časa za reagiranje.

Jules ne velja za agresivnega, kot recimo lewis, dvomim da je tiščal.

Pri double yellow ni omejitve, le neko splosno navodilo. Pri SC je v normalnih dirkaskih serijsah omejena na tocno doloceno stevilko, ki se je mora voznik sam drzat. Enako pri omejitvi zaradi nesrece v Le Mansu. Nadzoruje se s timingom (povprecna hitrost na odseku).

Seveda je mozno, da bi bil tocno v dunlopu, ko bi sele dali SC ven, ampak takrat v izletni coni ne bi bilo tratorja in varnostnikov, le Sutil se vedno pripet v svojem avtu. Kajti sele ko dirketor dirke ugotovi, da so dirkaci varno zmanjsali hitrost za SCm dovolu varnostnikom posredovat (izjema je resevanje zivljenja ponesrcenega dirkaca, ampak takrat se enostavno da ven rdeco zastavo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ja ja, ampak pustimo kako je zdaj bilo, ker tako več nikol ne bo, identično.

Naredi sistem, ki bo deloval čisto vedno. Ob vsaki situaciji.
Lahko bi recimo šel sutil ven, čez par sekund, pred SC pa še bianchi v njega, pa bi ga tako pikiralo da bi direkt v glavo sutila priletel, kaj pa potem?

Tu pac ni pomoci. In to je del dirkanja, Problem se pojavi, ko se k tej nevarnosti po nepotrebnem dodajajo nove (razne traktorje, recimo). Zakj pol ne kar minsko polje v izletno cono, pa ne bo teba nicesar odstranjevat?

Ameri in Avstralci imajo sistem odlicno dodelan. Zdaj so recimo se s pravilom prepovedali dirkacu, da zleze iz avta, dokler mu tega ne dovoljio varnostniki. Zaradi smrtne nesrece. tam se iz tega naucijo in popravijo, tu se (grm stavi) ne bo zgodilo nic. Tudi Whitingu ne.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
tole pa ... fak Mejduš ... uf ... tole je pa ... saj ne vem, kako naj se izrazim ... lahko bi bil še kak hudo poškodovan zraven, tole zgleda popolnoma drugače, kot so pripovedovali oz. kot naj bi se zgodilo ... pa če je še traktor dvignilo, ti mater ...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.960
6.988
113
Ampak drugo leto bo ponoven štart, če bo enkrat šel SC ven...če bi ga dali ven za vsak [cenzura], bi imeli na dirki po par štartov, to pa spet ne bo fun?
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
Če se gremo malo če, če bi japončki še malo bolj mučkali, bi Jules ravno sfalil traktor, ampak bi verjetno zadel kakšnega ob progi. Upamo, da se pozdrdravi, zdravniško pomoč je imel hitro. Ironija je, da je ravno ta vikend imel že skoraj zagotovoljeno mesto v Ferrariju za prihodnjo sezono.