Treba je ločit 2 podkrmarjenji:
- ko do njega pride pri hitorsti, s katero ne bi bilo podkrmarjenja, to pa nastane zaradi preveč pritisnjenega plina (po domače: sprednja kolesa kopljejo, avto pa naravnost). Takrat zadošča že zmeren odvzem plina, pa se vse umiri.
- če pa do podkrmarjenja pride, kar je hitrost enostavno prevelika, pa zaleže le stisnjena sklopka. Kakršnekoli pogonske sile na prednjih kolesih, pa naj bodo zaradi dodanega ali odvzetega plina, tu niso zaželene (ker odžirajo bočni oprijem, ki ga takrat rabimo), zato je treba stisnit sklopko.
In najbolj ziher je tako stisnit sklopko. Škode ne moreš naredit (z odvzemanjem plina jo pa lahko, nenazadnje dinamični prenos teže naprej zaradi sunkovito odvzetega plina lahko pomeni drsenje zadka, ki je za normalnega voznika še težje obvladjivo).
Še bolje je seveda imet ESP in vozit po pameti ...